To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Elantra, Lantra - Komputer ?? - już nie wiem czego sie czepić:

Anonymous - 17-07-2007, 12:17

To faktycznie fajnie - mi też niedługo rok stuknie :) . Mam dokładnie tak samo - tylko nie mam gazu. Na wyższych obrotach u mnie też nie ma przyduszania. Węzyki podciśnień przy wtrysku też mam dwa - z wyglądu są ok ale nie sprawdzałem ich drożności.
Karol208 - 17-07-2007, 12:41

xmsmmgr, Chyba do regulatora cisnienia listwy wtryskowej masz jeden wezyk doprowadzony?? Ja u siebie sprawdzalem cisnienie na listwie to jest ok i trzyma sie w normie czyli regulator dziala.
Anonymous - 17-07-2007, 14:00

Jeżeli wężyki podciśnień to te które dochodzą do bloczku z napisem ....MULTI (początku nie pamiętam) to dochodzą dwa. Sorki za chłopski język :) . Ile kosztuje takie sprawdzenie ciśnienia???
Karol208 - 17-07-2007, 14:13

xmsmmgr, ja zaplacilem w serwisie 250 zl, ale nie za to, sprawdzili cisnienie tak przy okazji sadze ze duzo to nie kosztuje moze 20zl. Tu masz fotke regulatora i przewodu podcisnieniowego do niego.
Anonymous - 17-07-2007, 14:33

hmmmm u mnie czegoś takiego raczej nie ma ale jeszcze poszukam. Jak nie znajde to najwyżej kilka fotek zrobie i sie troche podpytam
Karol208 - 17-07-2007, 14:53

xmsmmgr, Musisz miec na koncu listwy wtryskowej moze byc on inaczej ulozony
Anonymous - 17-07-2007, 15:35

No to mi sie nazbierało rzeczy do sprawdzenia :) Karol208 mówiszeże regulator i przewody masz dobre a nadal masz to samo co ja??
e-gen - 17-07-2007, 16:24

to jest nas trzech :badgrin:
u mnie na zimnym silniku też przymula przez chwilę (zasilanie Pb)

Hipoteza robocza:
zimny silnik zasilany jest nieoptymalną mieszanką (za bogatą?)

Pytanie dlaczego?

Karol208 - 17-07-2007, 17:55

Czyli w moim przypadku za sklad mieszanki paliwo -powietrze odpowiedzialne sa:
1. przeplywomierz
2. czujniki temperatury
3. TPS
4. Wtryskiwacze
5. regulator cisnienia paliwa badz tez sama pompa
6. sonda lambda (u mnie nie wystepuje owa)
7. ECU

Wiec tak:
ad1. Przeplywke mam sprawdzona nawet mam 2 sprawdzone i jest ok
ad2. czujniki temp. podaja wiarygodne dane
ad3. TPS ustawiony na 0,5V i nie ma ,,dziur'' (ciaglosc napiecia wzrasta lub maleje)
ad4. Wtryskiwacze nie lejace ladnie rozpylaja kupilem uzywki no ale mialem z symbolem N210H a teraz mam B210H. ale sadze ze to nie moze byc przyczyna w sumie pochodza od galanta 2.0i (ale wyczytalem ze B210H maja zastosowanie w silniku V6)
ad5. Regulator cisnienia paliwa sprawdzany w serwisie i trzyma cisnienie w normie.
ad7. ECU mam wporzadku sprawdzane przez Bartka
Co jeszcze odpowiedzialne jest za sklad mieszanki?? i co nalezy sprawdzic

Anonymous - 17-07-2007, 22:47

... mam chyba dokładnie taki sam problem
i szukam przyczynę od prawie trzech miesięcy...
Narazie nie znalazłem.

może to jednak silniczek krokowy...
popatrzę czy czegoś tam nie można wyregulować.
Może przez niego silnik nie dostaje właściwej dawki paliwa :?:

e-gen - 18-07-2007, 09:37

Karol208 napisał/a:
Czyli w moim przypadku za sklad mieszanki paliwo -powietrze odpowiedzialne sa:
1. przeplywomierz
2. czujniki temperatury
3. TPS
4. Wtryskiwacze
5. regulator cisnienia paliwa badz tez sama pompa
6. sonda lambda (u mnie nie wystepuje owa)
7. ECU

Wiec tak:
ad1. Przeplywke mam sprawdzona nawet mam 2 sprawdzone i jest ok
ad2. czujniki temp. podaja wiarygodne dane
ad3. TPS ustawiony na 0,5V i nie ma ,,dziur'' (ciaglosc napiecia wzrasta lub maleje)
ad4. Wtryskiwacze nie lejace ladnie rozpylaja kupilem uzywki no ale mialem z symbolem N210H a teraz mam B210H. ale sadze ze to nie moze byc przyczyna w sumie pochodza od galanta 2.0i (ale wyczytalem ze B210H maja zastosowanie w silniku V6)
ad5. Regulator cisnienia paliwa sprawdzany w serwisie i trzyma cisnienie w normie.
ad7. ECU mam wporzadku sprawdzane przez Bartka
Co jeszcze odpowiedzialne jest za sklad mieszanki?? i co nalezy sprawdzic


pewne znaczenie ma też kąt wyprzedzenia zapłonu, ale to raczej też jest w porządku.

nie wiem czego się jeszcze można czepić :rolleyes:
może niedostateczna kompresja w cylindrach?

Karol208 - 18-07-2007, 10:21

Dzisiaj jak poczta polska przyniesie mi ECU lece do mechanika po auto odrazu zmierze kompresje. Tak mysle sobie o tych moich wtryskach dlaczego sa od silnika V6 :?
Anonymous - 18-07-2007, 21:58

Nie mogłem sie doszukać tego regulatora podciśnień. Może ktoś mi pokazać to na tych zdjęciach spod mojej klapy :) : Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3

Kurcze okazało się ze źle powiedziałem te ciśnenie sprężań: mam jeszcze gorsze :) 10 9 8 9 ale to chyba nie to. Jeszcze sprawdze tak jak proponowaliście bo może faktycznie silnik do roboty - a wtedy się pociacham :)

Karol208 - 18-07-2007, 22:04

xmsmmgr, Regulator masz TU

Sprawdzales proba olejowa kazdy cylinder?? moze nie przez pierscienie ci kompresja zwiewa

Hubeeert - 18-07-2007, 23:37

Anazar napisał/a:
może to jednak silniczek krokowy...
popatrzę czy czegoś tam nie można wyregulować.
Może przez niego silnik nie dostaje właściwej dawki paliwa

Nie ma nic wspolnego jedno z drugim.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group