To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić 3000GT/GTO - sprzedam 3000GT ARROW

saphire - 31-08-2007, 22:59

Zakładając że masz 10 sek na ćwierć mili to przyspieszenie z prostego wzoru który uczą w pierwszej klasie ogólniaka (s=at²/2) wychodzi około 8 m/s² - dla porównania przyśpieszenie ziemskie (siła grawitacji itp. sprawy) ma 9.81m/s² więc jak widać przyśpieszenie auta jest mniejsze od ziemskiego... :-) To samo widaś jak czasem pokazują w F1 jakie jest przyśpieszenie - przy starcie około 1G przy hamowaniu do 6G przy ostrych szybkich zakrętach do 5.5G
Krzyzak - 02-09-2007, 21:46

to VR4 mialo dokladnie przyspieszenie ziemskie - ponizej 5 sek do setki
Anonymous - 02-09-2007, 23:54

Z tym spalaniem to widze ze juz legendy powstaja , moje 3000 pali po trasie 10 na 100 natomiast w miescie 15 litrow
witek.w-wa - 04-12-2007, 14:57

Witaj :)
i co sprzedales .............:(

TommiCrazy - 04-12-2007, 21:17

test u japonczykow w konfrontacji z skylinem, nie jest zle

generacja 1

generacja 2

Anonymous - 05-12-2007, 11:01

TommiCrazy napisał/a:
generacja 1


w obu filmikach jest 3000GT po lifcie (2g)

TommiCrazy - 06-12-2007, 14:29

moj blád ! niedopatrzenie

na oslode mega mocen gto

GTO DYNO TEST

Anonymous - 08-12-2007, 18:36

Trzeba dodac ze w drugim filmiku wystepuje wersja MR,napewno brak ABS,elek. szyb a czego jeszcze to nie pamietam,poniewaz znalazlem kiedys na angielskim ebay taka wersje i byla lista czego nie ma w porownaniu ze zwyklym twin turbo.Zapewne i waga duzo mniejsza.
Anonymous - 08-12-2007, 19:28

vr4 napisał/a:
Trzeba dodac ze w drugim filmiku wystepuje wersja MR,napewno brak ABS,elek. szyb a czego jeszcze to nie pamietam,poniewaz znalazlem kiedys na angielskim ebay taka wersje i byla lista czego nie ma w porownaniu ze zwyklym twin turbo.Zapewne i waga duzo mniejsza.


Prosze.


http://pistonheads.co.uk/sales/230661.htm

Tłumaczenie 1 aukcji

"czarne gto mk2 twinturbo mitsubishi racing jest to lekka wersja z aluminiowa buda, 750 funtow lżejsza, bez 4ws i bez active aero. Ma ulepszone zawieszenie w porównaniu do standardowego gto, ma większe turbo, większe hamulce, inne dyferencjały, zawór upustowy, do tego remap ECU i 6 biegow skrzynia manual"

a tu drugi taki cukierek :D

http://pistonheads.co.uk/sales/278874.htm

truespinmice - 11-12-2007, 16:05

ponawiam pytanie witka: jak sprzedaż?
Anonymous - 09-05-2008, 07:12

Stary temat , ale ciekawy. 8) Jak ktoś da dobrą cenę to sprzedam hihi :twisted:
Anonymous - 10-05-2008, 10:10

Juz Ci sie znudził ? :)
Anonymous - 10-05-2008, 10:14

Nie , maszyna wspaniała. Silnik mi się znudził. :twisted: :wink:
Anonymous - 10-05-2008, 14:15

To co poszukiwania jakiegoś VR4 ? :D
Anonymous - 10-05-2008, 16:31

Chciałbym , ale narazie chyba zostanie po staremu , bo dobre VR-4 nie jest jak wróbel na dachu , tylko raczej jak rajski ptak. :mrgreen: Zależy mi na tym , żeby było w oryginalnym stanie - zero wiejskich tuningów w postaci innych końcówek wydechu , przeróbek w środku i "otworów"w tapicerce , oryginalny , najlepiej czarny lakier , znaczki na swoim miejscu itp hihi :D Ale jeszcze się wstrzymam , narazie ślub na głowie , potem pomyślę. Aaa i szklany dach też by się przydał. 8)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group