To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Komputery, RTV, AGD, Komorki - Komputer nie daje się wyłączyć

arekp - 08-12-2007, 16:05

Ja sie dziwie w jaki sposob oni wystawili Ci karte gwarancyjna skoro na plycie nie ma numeru seryjnego. Jesli wystawili ja na zestaw to Ciebie faktycznie to 'wali'.
Anonymous - 08-12-2007, 16:23

arekp - wystawili osobno na płytę czy zbiorczo na zestaw - bez różnicy, bo w każdym z tych przypadków powinien mieć to w nosie :P
Anonymous - 08-12-2007, 19:47

W karcie gwarancyjnej był wpisany "na stałe" SN karty, nie był dopisywany ręcznie. W tym momencie nie pamiętam, czy był on spisywany z naklejki, czy był zgodny z numerem na naklejce oraz czy takowa naklejka w ogóle była. Przy zakupach nie zwraca się uwagi na takie detale. Swoją drogą w 100% składanych przeze mnie reklamacji wystarczył dokument zakupu oraz podbita, ważna gwarancja. Nie wiem, czy w momencie oddawania płyty do reklamacji ta naklejka z numerem była, czy też nie. Nie zwracałem na to uwagi.
Tak czy inaczej jestem w chwili obecnej do tyłu na prawie 200 PLN, bo reklamacja nie zostanie rozpatrzona. Niby niedużo, ale niesmak pozostaje...

Anonymous - 08-12-2007, 21:07

gregorbu - ja bym tak łatwo nie zrezygnował, walcz o swoje...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group