Carisma - Techniczne - [Cari 1.6] Pordzewiały silnik - bardzo proszę o pomoc
Anonymous - 26-09-2007, 19:43
wolgaster napisał/a: | A tak z innej beczki Arturro planujesz jeszcze kiedyś zakupić jakiegoś Misia np. nowy Lancer z VW 2.0 TDI bo taki prawdopodobnie silnik będzie tam zakładany. |
teraz dochodzi kolejny czynnik: komfort A6 (bo silnik na szczescie juz jest)
saphire - 26-09-2007, 20:07
Nie wspominając o fakcie że 2.0 TDI to najgorszy z dizli VAG tych na pompowtryskiwaczach - najbardziej awaryjny w przeciwieństwie do 1.9TDI które spokojnie sie podkręcaja do tej samej mocy co ten 2.0. Wszyscy znajomi mechanicy grzebiący w TDI narzekają niemożebnie na te 2.0 że się sypią strasznie w porównaniu do 1.9 choć z drugiej strony są zadowoleni że się sypią bo to zarobek dla nich ale mając wybór zeznawali jednogłośnie - brać albo 1.9 albo większy byle nie 2.0
wolgaster - 26-09-2007, 20:21
Rzeczywiście 1.9 jest nie do zajeżdzenia. Ale 2.5 TDI już nie. Kumpel miał w A4 i tragedia. Gość który wyjątkowo dba o auto zawiódł sie niemiłosiernie. Podobno w 2.5 TDI rozrząd jest awaryjny a dokładnie wałki rozrządu w których wycierają się krzywki w wyniku problemów ze smarowaniem. Kumpel włożył 6 tyś. w auto i dalej nie pracowało tak jak trzeba. I auto sprzedane.
Anonymous - 26-09-2007, 20:27
bo kupujac 2.5TDI wersje 150KM omija sie szerokim lukiem, a wybiera sie nie do zajezdzenia wersje 180KM tylko ze w modelu po liftingu.
Anonymous - 26-09-2007, 21:00
arturro napisał/a: | A tak z innej beczki Arturro planujesz jeszcze kiedyś zakupić jakiegoś Misia np. nowy Lancer z VW 2.0 TDI bo taki prawdopodobnie silnik będzie tam zakładany.
teraz dochodzi kolejny czynnik: komfort A6 (bo silnik na szczescie juz jest) |
A jak byś porównał komfort A6 z galantem np z roku 1999-2000??? Ale nie bierz pod uwagę silniki.
Marcino - 26-09-2007, 21:14
Wracajac do tematu, na radzawe miejsca karoserii polecam środek Loctite - Super Rost kiler jest drogi ale dobry. To jest takie białe mleczko, które powierzchniowo oczyszcone miejsca z rdzy wiąże tworzac czarna powłoke. Sa pewnie podobne śrdoki na rdze. nie polcam nt prostro farb typu hamerite bo bez podkaldu czy zabezpieczenia bedzie to samo za jakiś czas.
U mnie w Galancie poniewaz nie mam (chyba nikt nie ma) osłony od spodu zaczynają sie na silnku rdzawe plamki, ale jak byłem na wymianie oleju chłopaki do mnie.. ale on suchy....:)
Teraz OT.. dotyczace 2.5 TDI 150KM koledze w silnik z 1999r wlazła mysz w rozrzad i musiał robi jedna głowice i rozrazd ale poszedł po kosztach, powiedział mi ze nia takie straszne to, musiał dołozyć z 1000zł. Ale za to już ma 3 turbine, padła pierwsza, druga z alledro tez załozył 3cia regenerowana, wiec zobaczymy. mowi do mnie tak ze jedzi sie fajnie, laski sie ogladaja ale sie psuje... albo ni trafił w egzemplarz albo to tak jak pisze Arturro.. trzeba omijać.
Anonymous - 26-09-2007, 21:42
chciałbym coś z tym zrobić bo idzie zima i wypadało by to jakoś zabezpieczyć
czyli tak, szczotka druciana i odwalamy rdzę i malujemu
mam nadzieję, że na jakiś czas wystarczy i będzie to żyło
jeżeli macie jeszcze jakieś wypróbowane środki na rdzę wysokotemperaturowe to bardzo proszę, no i jak jakieś sugestie to bardzo chętnie
e-gen - 26-09-2007, 22:09
kamilrozanski napisał/a: |
jeżeli macie jeszcze jakieś wypróbowane środki na rdzę wysokotemperaturowe to bardzo proszę, no i jak jakieś sugestie to bardzo chętnie |
za przeproszeniem obrzygaj ten blok jakimś smarem lub gęstym olejem i będziesz mieć zakonserwowane
a tak na poważnie, to poszukaj osłon pod komorę silnikową - bo jakby CI ich brakuje - i skup się raczej na gniciu karoserii np. tylnej części progów.
Anonymous - 26-09-2007, 22:11
dany642 napisał/a: | A jak byś porównał komfort A6 z galantem np z roku 1999-2000??? Ale nie bierz pod uwagę silniki. |
nie jezdzilem wiec nie mam porownania.
Cytat: | czyli tak, szczotka druciana i odwalamy rdzę i malujemu |
nie pomoze to na dlugo tym bardziej ze tak jak piszesz idzie zima ale zawsze to cos.
[ Dodano: 26-09-2007, 22:12 ]
e-gen napisał/a: | a tak na poważnie, to poszukaj osłon pod komorę silnikową - bo jakby CI ich brakuje - i skup się raczej na gniciu karoserii np. tylnej części progów. |
oslona jest seryjna, kazda carisma ma taka krotka
Jogurt - 26-09-2007, 22:18
kamilrozanski, bylem ostatnio ogladac colta 1.3 z 1999r. przebieg 90 tys a silnik wyglada jak w moim colcie z 92r i przebiegiem 260 kkm wiec nie masz powodow do zmartwien. na Twoim miejscu umylbym silnik i to wszystko. chyba ze bardzo kluje Cie to w oczy wtedy mozesz zgrubnie oczyscic blok i kupic specjalna farbe w spray'u do ukladow wydechowych i tym go prysnac.
wolgaster - 26-09-2007, 22:23
Krótka osłona to zakrywa tyle co spódniczka MINI . Trzeba zainwestować 100 zł i po kłopocie.
http://www.allegro.pl/ite...hi_carisma.html
[ Dodano: 27-09-2007, 14:53 ]
Tak przy okazji jakbyś szukał tanszego kolektora to tutaj masz za 60 zł
http://moto.allegro.pl/it..._wydechowy.html
[ Dodano: 27-09-2007, 14:55 ]
No i jest pokrywa zaworów za 55
http://moto.allegro.pl/it...a_zaworow_.html
Wszystkie elementy od tego samego gościa także za 110 zł masz już komplet
Anonymous - 27-09-2007, 21:33
nowe części będę kupował jak mi się nie uda tych uratować
a co do tych osłon http://www.allegro.pl/ite...hi_carisma.html
to które są mi potrzebne? bo się nie znam, jest ta krótka i co tam jeszcze potrzebuje przykręcić??
wolgaster - 28-09-2007, 10:24
Potrzebujesz z fotki osłony oznaczone nr. 1 i 2.
Anonymous - 07-10-2007, 15:57
Powiem ze jestem zszokowany .
Jak ja kupiłem swojego miska tez nie powiem było widac slady korozji najbardziej Bloku silnika ale to jest przez to ze jest za mała osłonięty i tego nie unikniemy .
A te korozje co zaznaczyłes to zdrap i zamaluj czyms czarnym srodkiem do konsrwacji i tyle .
Pozdrawiam
Anonymous - 08-10-2007, 11:54
auto jest już po wymianie rozrządu
teraz muszę się wziąść za tą korozję
pierwsza sprawa to przerdzewiała miska olejowa
tak ją zjadło że już zaczyna lecieć a mechanik boi się cokolwiek ruszać by nie zrobić dziury
gdzie szukać miski? pytałem ludzi na allegro ale tez mają pordzewiałe po 200-250zł
i boje się ze będzie zaraz z niej też lecieć
|
|
|