To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - chiptuning Outlandera - psychologiczny?

Student - 06-12-2007, 07:20

Jak jest moc to nie jest to wazne czy ciepły czy zimny, ma być i tyle i nie rozprawiam tu o tym że na zimnym się nie pałuje a na ciepłym tak.
Ponadto prowadzimy dyskusję na temat czarnej skrzynki a nie przeniesienia napędu więc moim zdaniem te 4tyś. można na co innego przeznaczyć a nie na tiuning psychologiczny. :lol:

Anonymous - 06-12-2007, 11:09

havranek2000T napisał/a:
i myślę że zejdę poniżej 6s


???????? :shock: :wink:

Anonymous - 06-12-2007, 18:48

Student napisał/a:
Jak jest moc to nie jest to wazne czy ciepły czy zimny, ma być i tyle i nie rozprawiam tu o tym że na zimnym się nie pałuje a na ciepłym tak.
Ponadto prowadzimy dyskusję na temat czarnej skrzynki a nie przeniesienia napędu więc moim zdaniem te 4tyś. można na co innego przeznaczyć a nie na tiuning psychologiczny. :lol:
Jezdziles obiema wersjami?
Anonymous - 06-12-2007, 21:59

Ali-En przypuszczam że przeniesienie może żyć krócej. Ale uważam się za rozsądnego człowieka i nie mam zamiaru często korzystać z nadwyżki mocy. A jeśli już trzeba będzie - to zafunduję mojej lalce nowe przeniesienie :)
Anonymous - 06-12-2007, 22:46

havranek2000T napisał/a:
Ali-En przypuszczam że przeniesienie może żyć krócej. Ale uważam się za rozsądnego człowieka i nie mam zamiaru często korzystać z nadwyżki mocy. A jeśli już trzeba będzie - to zafunduję mojej lalce nowe przeniesienie :)
Ja mowilem o przeniesieniu napedu w outku II z TDI ;) Zreszta oba silniki, BSY i 4G63 to siwetne bazy do tuningu.
tomekrvf - 07-12-2007, 00:32

Hubeeert napisał/a:
PS
Tych co głośno twierdzą, że to co oferuje MMC jest do d*** proszę o odpowiedź na pytanie - jak częsrto korzystacie z mocy max? Przez cały czas?

Ano właśnie. Bo z moich obserwacji tempa ruszania spod swiateł to ludzie zapominaja do czego służy pedał gazu. Du Tico można objechac większośc fur. A później ludziska dziwią się że korki są itp...

Anonymous - 07-12-2007, 10:20

havranek2000T napisał/a:
Ja ostatnio cieszę się nowymi osiągami swojego outlandera. Po pewnych zabiegach przyspieszam do setki w nieco ponad 6s a dokładnie w 6,15s....... muszę popracować nad ruszaniem (bo teraz łatwo zrywa przyczepność) i myślę że zejdę poniżej 6s :)


Witam ....

Jestem zainteresowany tuningiem 2.0T.
Auto GT z Wawy podobno coś kombinuje w tym zakresie aby sprzedać ostatnie sztuki.
Jednakże na tą chwilę, skończyło się tylko na przysłowiowych obiecankach.

Mógłbyś coś więcej powiedzieć na temat nowych osiągów Twojego Outlanderka 2.0T??
Byłeś na hamowni ?? Masz może wydruki charakterystyk przed i po tunningu ??
Jakie są obecne parametry momentu oraz mocy ??

Wspomnij również jakie zmiany były poczynione i przez kogo zrealizowane ??

Pozdrawiam
Krzychu

niedal - 08-12-2007, 22:07

Hubeeert napisał/a:
Było już u nas na forum. :wink:
Swoją drogą to kasa wydana na ten box nie warta jest efektu.


Ja takie cos mialem w grandisie ale juz nie mam bo mi aso na przegladzie wyjelo :-X
Mialem to od poczatku obok akumulatora ale nie wiedzialem co to jest. Malo jezdze grandisem bo jezdzi nim ojciec i po ktoryms przegladzie jak powiedzial mi ze cos auto gorzej jezdzi troche mnie rozbawil.ale roznica jednak byla szczegolnie od 1700rpm do 2500. dopiero wczoraj z ciekawosci poszedlem zobaczyc czy mam tego boxa no i nie mam, ale narobie zamieszania w aso i sie znajdzie :finga:

Anonymous - 11-12-2007, 22:03

havranek2000T napisał/a:
Ja ostatnio cieszę się nowymi osiągami swojego outlandera. Po pewnych zabiegach przyspieszam do setki w nieco ponad 6s a dokładnie w 6,15s....... muszę popracować nad ruszaniem (bo teraz łatwo zrywa przyczepność) i myślę że zejdę poniżej 6s :)




Ja również czekam na szczegóły :P

Anonymous - 15-12-2007, 12:05

Witam. No to pocieszyliście mnie bardzo właśnie mam outka z tym boxem za którego zdarli ze mnie 4 tyś.Auto dla mnie jeżdzi ok,ale wcześniej jezdziłem mondkiem mkIII 115KM wiec nie wiem czy mam 140KM czy 170 tak jak mówili .Już dzwoniłem do Mastersa jade na hamownie do nich ,Oni obnażą nagą prawdę jak jest .Jeśli tam nie ma 170 kucy niech Bóg ma ich w opiece wsadze im tego boxa w ich najczarniejszą dziurę. :twisted:
Anonymous - 16-02-2008, 22:21

Witam , mam Outka II rok 2007 i przejechałem nim 4.000km, jest z chipem na 170 kM fabrycznym od początku i naprawde jest świetnie. Mam Passata 130 kM chodzi jak rakieta, ale to jest osobowy. Śmieszy mnie trochę jak piszecie do 100-tki w 6 sek, czy to naprawde jest istotne, nie o to przecież chodzi. Myśle że świetnie się sprawdza na prędkościach 80-140km/godz, tj w sytuacjach jak masz dmuchnąc 2 lub 3 tiry w szeregu, naprawde jak dasz redukcję na 4-kę idzie jak burza, no prawie jak Passat, naprawdę jest w tym dobry. Nie piszcie głupot, że to jest chip psychologiczny, bo takie bzdury wciskajcie osobom, które miały może jazdę zaliczoną próbną, oczywiście bez tuningu, bo w serwisie takich nie ma.
Jak chcecie sie dowiedziec więcej szczegułów, chętnie odpowiem
pozdrawiam.

Anonymous - 17-02-2008, 01:14

sebi82 napisał/a:
Śmieszy mnie trochę jak piszecie do 100-tki w 6 sek, czy to naprawde jest istotne, nie o to przecież chodzi.
W tym przypadku chodzilo o outlandera turbo ... :P
michalp - 17-02-2008, 07:59

sebi82 napisał/a:
Nie piszcie głupot, że to jest chip psychologiczny


Spokojnie,
po to jest forum, żeby dyskutować, prawda?

Cieszę się, że zaprzeczasz artukułowi, do którego link wrzuciłem na początku.

KowaliK - 17-02-2008, 11:58

Po założeniu tego chipa w salonie,dostaje się jakiś wykres? :oops:
Anonymous - 18-02-2008, 20:56

KowaliK napisał/a:
Po założeniu tego chipa w salonie,dostaje się jakiś wykres? :oops:
Nie, w salonach nie maja hamowni przeciez ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group