To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Ogólne - Auto gazeta i skapy opis carismy GDI

Anonymous - 14-12-2007, 18:41

Robson86 napisał/a:
Niestety nie jest zbyt dynamiczny :lol: :lol: Niech mi pokaze z czasu kiedy produkowana byla Cari konkurenta z pojemnoscia 1,8 majacym wiecej niz 125KM i majacym lepsze osiagi niz 9,8s-10,4 s do 100km/h (podaje rozne zrodla przyspieszen)
Pewnie chodzilo mu o
mondeo 115km 0-100 11s i vmax 190km/h
Accorda 1,8 136km 0-100 10,6s vmax 205km/h


Carisma jest troche wyrosnietym kompaktem wiec nie poruwnoj jej do accorda to tak jak bys porownal ze soba boksera klasy piorkowej ze sredniej :D , co zreszta wypada na niekozysc carismy :( bo oba silniki 1,8 przy czym accord wiekszy i ciezszy a mimo to oba maja 10.4 do setki i w accordzie niporownywalnie lepszy komfort jazdy
moze audi a4 10.5s 125km
ford focus 10.3s 115km
fiat brava 10.3s 113km
nie wspominajac o hondowskich vti i motorach 1.8t grupy vag :twisted:
chlopie skoncz te wodotryski bo popadzasz w przesade :lol:
Ja osobiscie mialem Lancera z 93 , to jeszcze bylo prawdziwe mitsu
potem caisme 1.8gdi chyba najwieksza porazka jaka mialao mitsu i ja :?
jeszce ja tu mozna zobaczyc foto
teraz zmienilem marke i czekam, zobacze jak bedzie sie sprawowac nowy lancer, moze sie skusze :D

Robson86 - 14-12-2007, 19:13

PiotrekDK napisał/a:
Carisma jest troche wyrosnietym kompaktem wiec nie poruwnoj jej do accorda

Carisma nie jest wyrosnietym kompaktem, wiec bede ja porownywal do Accorda z ktorym zreszta byla porownywana swego czasu tak jak i z Toyota Avensis i Mazda 626. Poczytaj troche czasopism i zaczerpnij wiedzy. Carisma byla w klasie D :wink:
Faktycznie miala mniejszy niz konkurenci rozstaw osi ale byla pozycjonowana w klasnie D a nie w C :wink:
PiotrekDK napisał/a:
bo oba silniki 1,8 przy czym accord wiekszy i ciezszy a mimo to oba maja 10.4 do setki i w accordzie niporownywalnie lepszy komfort jazdy

tak sie sklada ze ojciec znajomego ma Accorda 1,8 i powiem ci szczerze ze do setki dostaje baty :wink: (i ma 10,6 a nie 10,4 jak chcesz byc taki dokladny)
PiotrekDK napisał/a:
i w accordzie niporownywalnie lepszy komfort jazdy

ze coo :? :To ze wiekszy komfort nie znaczy ze samochod jest lepszy :wink: Ja tam wole miec twardsze i zarazem bezpieczniejsze zawieszenie niz komfortowe :wink:
PiotrekDK napisał/a:
ford focus 10.3s 115km
fiat brava 10.3s 113km

nie porownoj mi do Carismy kompakta jakim jest focus czy brava bo to jest jak porownanie sredniej klasy boksera do boksera klasy piorkowej :wink:
Poza tym brava i foka sa lzejsze...
PiotrekDK napisał/a:
chlopie skoncz te wodotryski bo popadzasz w przesade

chlopie to ty przesadzasz, bo ze trafiles na jakis wadliwy "czy cos " egzemplarz to nie znaczy ze wszystkie Cari sa zle...zreszta poczytaj forum i dopiero wypowiadaj sie :wink:
Wiekszosc uzytkownikow Carism w tym tych z silnikami GDI jest zadowolona ale ty jeden ja ganiasz i od razu musi byc najgorsz...smieszne :?
Poza tym w czym przesadzam he :?: Rozwin swoja wspaniala mysl :?: Az mnie zaciekawila :lol:
Pozdroo
Na koniec skoro uwazasz ze ja przesadzam to poczytaj w/w linki dotyczace Carism GDI. Oni tez przesadzaja :?:
:?

Anonymous - 14-12-2007, 19:42

cytat z linku nr 2 ktory podales :lol:
"Auto ma nietypowe rozmiary - tak naprawdę jest raczej wyrośniętym kompaktem, a nie autem segmentu D, choć na pierwszy rzut oka może sprawiać takie wrażenie."

"Poczytaj troche czasopism i zaczerpnij wiedzy" no i tu pies pogrzebany , jedni maja wiedze teoretyczna a inni praktyczna :mrgreen:

reszty nie bede komentowal, bo po co z takim doswiadczonym kierowca nie da sie dyskutowac :D , tym bardziej ja biedny mechanik samochodowy :toothy10:
Rozumiem , jak ktos mogl zatakowac twoje ukochane auto, widzac po twoim mlodym wieku pewnie pierwsze albo taty, pozyjesz zmienisz pare samochodow, jeszcze sam stwierdzisz ze carisma nie byla zbyt udanym modelem mitsu
PS.
no jak chcesz cos twardszego to juz napewno nie cari bo to sie buja jak kanapa

Robson86 - 14-12-2007, 20:01

PiotrekDK napisał/a:
"Poczytaj troche czasopism i zaczerpnij wiedzy" no i tu pies pogrzebany , jedni maja wiedze teoretyczna a inni praktyczna

to panie praktyczny wytlumacz mi czym sie rozni wyrosniety kompakt od tzw "mniej wyrosnietych samochodow klasy sredniej :?: :lol:
Poza tym co mnie obchodza 2 czy 3 cm w rozstawie osi :?: I tak nie jezdze na tylnej kanapie :P
Tamtego czasu Octavia byla przedstawicielem klas C/D ale z rozstawem osi 2500. Cari ma wiekszy :wink:
PiotrekDK napisał/a:
widzac po twoim mlodym wieku pewnie pierwsze albo taty,

moi rodzice maja inne samochody jesli ci o to chodzi :wink:
a Cari tylko i wylacznie jest moja :P
a teraz specjalnie dla ciebie PiotrekDK,
http://www.motofakty.pl/t...odel=19&typ=569
segment D
http://www.moto-portal.pl...hi/Carisma/4891
segment D
http://www.autocentrum.pl...sa_srednia.html
poszukaj w tabelce ekonomicznosc :!: Tu sa zamieszczone tylko i wylacznie samochody klasy sredniej...ale chyba tez sie pomylili :?
http://www.admoto.pl/pub/...54&f=wd_104.xml
auto prezentuje rozmiary typowe dla mniejszych samochodów klasy średniej
ale w koncu tam pracuja amatorzy ktorzy nie znaja sie na klasach samochodow...
Pozdroo

Anonymous - 14-12-2007, 20:31

"ale w koncu tam pracuja amatorzy ktorzy nie znaja sie na klasach samochodow... "
no widac tak skoro takie tabelki robia
dalej sie zgadzam z tym tekstem ze" Auto ma nietypowe rozmiary - tak naprawdę jest raczej wyrośniętym kompaktem, a nie autem segmentu D"
tymbardziej ze pan ktory to pisze nie jest byle dzinnikarzyna tylko pan Witold Blady dziennikarz tygodnika Motor ale pan Robson86 pewnie sie lepiej zna za nim przeciez taki wielki bagaz wiedzy na temet motoryzacji
trza byc troche obiektywnym , no i chyba lepiej byc duzym compaktem niz przymalawym sredniakiem :mrgreen:

Robson86 - 14-12-2007, 22:06

PiotrekDK napisał/a:
tymbardziej ze pan ktory to pisze nie jest byle dzinnikarzyna tylko pan Witold Blady dziennikarz tygodnika Motor ale pan Robson86 pewnie sie lepiej zna za nim przeciez taki wielki bagaz wiedzy na temet motoryzacji

A kim ta osoba jest ze mam sie jej sluchac, to ze aktualny prezydent jest prezydentem to oznacza musze sie ze wszystkim zgadzac :?: :wink:
Jest pelno tekstow opisujacych ze Cari jest przedstawicielem klasy sredniej.
Jeszcze nie spotkalem sie z opisem ze Carisma jest samochodem kompaktowym. Przedstawie Ci konkurencje a mianowicie Auto Swiat. W kazdym katalogu, w kazdy tescie tego tygodnika (a przypomne ze Auto swiat nalezy do potentata branzy czasopism motoryzacyjnych w Europie) Carisma jest opisana jako przedstawiciel klasy sredniej. I raczej watpie aby taki potentat jak Auto BILD majacy setki lepszych specjalistow niz Witold Blady sie mylil :wink: ...a szanowny pan mechanik PiotrekDK, mowil prawde, razem z jednym czlowiekiem z Motoru.
Przykro mi ale Carisma jest przedstawicielem klasy sredniej czy tego chcesz czy nie, a ty mozesz sie tylko zgodzic lub nie.
Dodam jeszcze bo widze ze nie bardzo sie orientujesz w branzy motoryzacyjnej ze z czasem (z mijajacymi generacjami aut) samochdy rosna. Samochod ktory kiedys byl np. typowa klasa srednia w dzisiajeszych czasach ma odpowiednika z klasy np. kompaktow.
Np. golf 1 ktory mial wielkosc dzisiejszego VW polo, albo nowy passat ktory jest wiekszy od poprzedniej BMW serii 5 oraz Merca E kalsy (czyli samochodow z wyzszej polki). Tak juz jest na tym swiecie ze kazda generacja rosnie, a dzisiejsze kompakty sa wielkosci 10 letnich aut klasy sredniej...ale w tym nie ma nic zlego i nie przynosi to w zaden sposob ujmy dla Carismy :wink:
Nie mam zamiaru dalej wdawac sie w bezsensowna dyskusje z toba, gdyz dla mnie to zaczyna sie robic smieszne...
Pozdroo

Juiceman - 14-12-2007, 22:35

Panowie zbastujcie, wyślijcie maila do Dealera Mitsubishi niech odpowiedzą.

Ale do rzeczy. Ja akurat miałem pecha do Carsimy GDI (Po wymianie silnika (of course też GDI) pali mi jak smok. Ale meritum - zastanawiam się, aby nabyć drugiego miśka - na razie moim potrzebą odpowiada Carisma. I po tym, co wyczytałem na forum, nadal się zastanawiam nad silnikiem GDI.

Oczywiście każdy ma swoją racje, nie przytaczajmy tu sceny z filmu pt. "Dzień Świra" gdzie się będziemy kłócić o racje i stwierdzać "Moja jest tylko racja i to święta racja, bo jeżeli nawet
jest i twoja, to moja jest mojsza niż twojsza i zaprawdę powiadam wam, że to właśnie moja racja jest najmojsza!"

Dla mnie Carisma może być z segmentu A,B,C,D,E......W,Y,Z - ta nazwa jest nie istotna jeśli mamy się kłócić o centymetry. Grunt, że wymiary Tobie odpowiadają, że rzeczywiście nie odczuwasz tej różnicy na własnej skórze....


p.s.
I jeszcze jedno nie wrzucajmy wszystkiego do jednego worka. Carisma miała wadliwe modele, a nie była wadliwym modelem.....

To tyle moim skromnym zdaniem...

mlun - 14-12-2007, 22:41

To co Carisme do Civica porównasz? Oczywiście że do Accorda. Honda może i być większa ale co z tego? Wiele samochodów jednej klasy róznią się wielkością i tyle.
BTW honda ma paskudne wnętrze jak na taki samochód(bo z zewnątrz prezentuje się elegnacko).

Anonymous - 15-12-2007, 00:22

widze ze jedna osoba ma tu racje Juiceman, kazdy ma swoja racje
ja zdania nie zmienie :D , przewinelo sie pare samochodow przez rece, jezdziloe sie wieloma, nikt mi nie wcisnie ze carisma to klasa srednia :twisted:
nie oszukujcie sie chlopaki :)
mlodziez sie uniosla ze ktos atakuje ich ukochany samochodzik
nie taki byl zamiar, tylko zwrucenie uwagi ze carisma jest podrosnietym kompaktem, jak focus sedan itd. tylko ze tu nie mam w mitsu wersji HB
ok zostanmy w jednej marce, czyli carisma jest w tej samej klasie co galant :?: :shock:


PS.
to co w carismie nazywa sie hatchback jest w zeczywistosci liftback
prosze tylo nie zaczynajmy nowej dyskusji czy to hb czy lb

mlun - 15-12-2007, 09:10

Oczywiście że lb:P Carisma jak to tkoś kiedyś ujął to coś między lancerem a galantem i to właśnie strzał w dziesiątke.Ani to za małe ale i nie za duże.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group