To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Platynki do 2.4 GDI czy to prawda??

swinks_UK - 16-12-2007, 08:00

Oj Qoolarz, Qoolarz... wszystko masz tu:
http://www.mitsubishi-gra...ghlight=#220263
Musisz znaleźć coś podobnego...

Anonymous - 16-12-2007, 11:29

Qoolarz napisał/a:
Serwis wyczyscil mi przy okazji przepustnice .. zupelnie inne auto:P

No wlasnie...jak oni to robia?Demontuja ja i czyszcza mechanicznie jakos ?Czy po prostu pryskaja na zapalonym motorze na nią specjalnym srodkiem do momentu zmycia nagaru?

pozdr.

saphire - 16-12-2007, 13:01

Zależy jak im się chce - jedni jak idą na łatwiznę to spryskają bez wyciągania ale to słabo działa - lepiej wymontować i porządnie wyczyścić.
Anonymous - 16-12-2007, 13:45

saphire napisał/a:
lepiej wymontować i porządnie wyczyścić.

no tak,tylko czy nie trzeba zaopatrzyc sie w tym przypadku w nowa uszczelke czy mozna wykorzystac stara?Przeprowadzalem juz kiedys w mazdzie 626 taki zabieg i byl problem ,bo stara uszczelka po wymontowaniu po prostu sie potargala(papierowa).

saphire - 16-12-2007, 14:14

Dla ,,bezpieczności'' lepiej mieć uszczelkę - czasem się porwie a czasem nie. Zależy czy się fest poprzyklejała czy nie. Awaryjnie zawsze przecież można taką dociąć z odpowiednio grubego papieru - kiedyś w trasie za granicą za czasów demoludów pod gaźnik tak z kumplem robiliśmy uszczelkę z jakiegoś burego kawałka pakowego tekturo-papieru wycięliśmy odpowiedni kształt i zwilżyli odrobiną oleju i parę lat tak jeździła :-)
Anonymous - 16-12-2007, 14:47

Kolego dzieki za ten news z tym kluczem... jak juz pisalem jestem w trakcie czytania nesoow na forum wiec stad te dublety :P

Nie wiem jak czyszcza przepustnice bo czekalem w poczekaln:/

Ale znajac prace serwisow jest tak jak opisal wyzej jeden kolega ... pryskaja sprajem czyszczacym i tyle... Nastepnym razem tez wykrece cala i wyczyszcze sam:)

Anonymous - 11-05-2008, 22:13

Dorzuce jeszcze do tego tematu cos co znalazlem na stronce NGK:
http://www.ngk.com/results_app.asp?AAIA=1356678

I przyznam szczerze, iz jestem zdziwiony ze serwis wcale nie wymienia swieczek na IFR... tylko na te BKR...

NGK V-power spark plug 6953 BKR5E-11 .044" SOHC
(Original Equipment Manufacturer, and/or Original Equipment Service Part)

Co wy na to?

swinks_UK - 11-05-2008, 22:56

Bo na tej stronie co znalazłeś chodzi o amerykańskiego Gala ze zwykłym rzędowym silnikiem SOHC 2.4, różnica istotna.
Silnik GDI jest DOHC...

Anonymous - 11-05-2008, 23:00

Make: MITSUBISHI
Model: GALANT
Year: 1999
Engine: L4 - 2.4L - FI - 4G64

o ile sie nie myle oznacza wlasnie GDI :)

swinks_UK - 12-05-2008, 09:46

No właśnie się mylisz :P
Amerykańskie strony nie uwzględniają silników na Europę i JP. Galanty amerykańskie miały dwa rodzaje silników: 3.0 i 2.4. Ten drugi to właśnie wspomniany przez ciebie. Mimo tego samego oznaczenia (4G64, bo ten sam blok silnika), silnik ten różni się głowicą, osprzętem i układem zapłonowym (2x fajki i 2x fajkocewki na przemian).
W Europie stosowano benzynowe: 4-cyl 2.0 i 2.4GDI oraz 2.5V6; a Azji szły dodatkowo 1.8 GDI; 2.0 GDI i 2.5V6 TT, natomiast nie stosowano zwykłego 2.0.

Anonymous - 12-05-2008, 10:53

hmmm....dobrze wiedziec :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group