Eclipse - Techniczne - POMOCY
Anonymous - 13-03-2006, 18:24
Myślę, że Colt 1,3 na początek dla niewprawionego i niewyżytego jeszcze kierowcy to aż nadto. 75 KM, przyspieszenie 12-13 sek./100 km, prędkość maks. ok 170 km/h i naprawdę dobre prowadzenie to już dużo. Silnik 1,6 z przyspieszeniami poniżej 10 sek./100 km i prędkością maks. powyżej 200 to chyba za ostra maszynka jak na początek - tym bardziej, ża naprawdę kusi do wysokiego kręcenia i szybkiej jazdy. Takie jest moje zdanie.
Rafal_Szczecin - 13-03-2006, 19:48
dokladnie zgadzam sie z Gregorbu
1,3 najzupelniej w swiecie wystarczy . na pocztek NIC mocniejszego.
1,6 (113 kucy) lub tez 1,8 (140km) to jak na pierwsze auto ZA DUZO MOCY
no ale fakt faktem , ze taki colcik, nawet 1,6 objedzie 2 litrowego eclipsa (150 konny silnik) juz nie mowie o Colcie GTI bo to jest diabel z piekla rodem i naprawde potrafi niezle zadziwic, tak samo jak Lancer kombi z silnikiem 1,6 i masa wlasna 1050 kg
no ale colt wazy troszke ponad 900 kg a eclips ponad tone wiec nie dziw ze 1,6 objezdza 2 l .
Anonymous - 16-03-2006, 13:23
Rafal_Szczecin napisał/a: | dokladnie zgadzam sie z Gregorbu
1,3 najzupelniej w swiecie wystarczy . na pocztek NIC mocniejszego.
1,6 (113 kucy) lub tez 1,8 (140km) to jak na pierwsze auto ZA DUZO MOCY
no ale fakt faktem , ze taki colcik, nawet 1,6 objedzie 2 litrowego eclipsa (150 konny silnik) juz nie mowie o Colcie GTI bo to jest diabel z piekla rodem i naprawde potrafi niezle zadziwic, tak samo jak Lancer kombi z silnikiem 1,6 i masa wlasna 1050 kg
no ale colt wazy troszke ponad 900 kg a eclips ponad tone wiec nie dziw ze 1,6 objezdza 2 l . |
Troszkę się mijasz z prawdą, 1.6 tak do końca nie objedzie eclipsa może na starcie pójdą równo ale później 1,6 zostaje daleko. Jechałem sobie ostatnio do łodzi autostradą i gosć chciał sie ścigać białym lancerem 1,6 do 180km/h trzymał sie ale później wyraźnie zaczął odstawać i przy 210 juz sie oddalał a jak u mnie licznik doszedł do 220 to go nie widziałem. Nie piszczie tylko że 1,6 wyciaga 210 bo mam jeszcze colota c 58 i on ładnie sie buja ale dochodzi tylko do 200. W oby autach miałem skalowane liczniki bo wcześniej coltem wyciagałem 220 a clipsem 235. Częściej co przwda jeżdzę po mieście i wiem że eclips jest ciężki ale bez przesady ma swoje 150km a lancer 113. Colt masz rację to mały diabeł i eclips po miescie nie ma szans ale w trasie szczególnie przy wyższych predkościach ta granica sie zaciera.
Rafal_Szczecin - 16-03-2006, 13:28
co by nie gadac i tak colt gti rlz
i na bank wytnie 2 litrowego eclipsa
no ale jak ktos chce sie baaaardzo scigac, to poprostu kupuje sobie 3000gt vr4 i tyle
tomusn - 16-03-2006, 13:53
arni0000 napisał/a: | Troszkę się mijasz z prawdą, 1.6 tak do końca nie objedzie eclipsa może na starcie pójdą równo ale później 1,6 zostaje daleko. Jechałem sobie ostatnio do łodzi autostradą i gosć chciał sie ścigać białym lancerem 1,6 do 180km/h trzymał sie ale później wyraźnie zaczął odstawać i przy 210 juz sie oddalał a jak u mnie licznik doszedł do 220 to go nie widziałem. Nie piszczie tylko że 1,6 wyciaga 210 bo mam jeszcze colota c 58 i on ładnie sie buja ale dochodzi tylko do 200. W oby autach miałem skalowane liczniki bo wcześniej coltem wyciagałem 220 a clipsem 235. Częściej co przwda jeżdzę po mieście i wiem że eclips jest ciężki ale bez przesady ma swoje 150km a lancer 113. Colt masz rację to mały diabeł i eclips po miescie nie ma szans ale w trasie szczególnie przy wyższych predkościach ta granica sie zaciera. |
ile m/km/mil/innych jednostek długości zdążyłeś przejechać do tych 220km/h | 61m/s | 136mil/h | 0,18macha ??
gdzie była znaczy meta ?
pytanie do wszystkich, kiedy można czuć się wygranym/przegranym? po 100/200/400/1000m?
Anonymous - 16-03-2006, 14:26
masz rację ale ja obecnie jestem na etapie szukania hondy civic VTi 900kg i 160 ps. Sprzedaję colta c58 cliperka zostawiam bo mi się bardzo podoba. Hondy jeszcz z vti jeszcze nie miałem miałem vtec i był super.
Matejko - 16-03-2006, 14:39
eeee colt teraz nie wiem tzw "jajko" czyli bodajze CAO na pewno jest szybsze niz eclipse 2.0 150koni, CJO juz nie, a cari 1.8 115PS jest na 100% szybsza niz eclipse
Anonymous - 17-03-2006, 08:15
Badzo chętanie się mogę zmierzyć z tą cari ale nie w polsce bo po pierwsz nie ma dróg a po drógie przeisy nie pozwalają. Moga być naprzykład autostrady w niemczech czesto jeżdzę do hamburaga mozemy się poscigać na autostradzie.
Anonymous - 17-03-2006, 11:40
mowiac syzbsze mowicie o przyspieszeniu a mowiac o poczatkujacym kierowcy i jego bezpieczenstwie chyba bardziej chodzi o predkosc maksymalna! watpie zeby cari albo colcik sie bujamy do 230 km/h
Matejko - 17-03-2006, 11:51
cari pewnie tak colt z duzej gorki z wiatrem w plecy ciagniety przez f16
Anonymous - 17-03-2006, 15:29
cari jadąca 230?
to chyba że na zapalonych światłach drogowych, najlepiej GT150 55/60W.
bo wtedy żarówki emitując razem ze światłem ciepło rozgrzewają to powietrze, które jest przed autem, rozgrzane powietrze unosi się do góry tworząc przed maską auta podciśnienie, które w naturalny sposób zasysa auto oraz powoduje drastyczny spadek współczynnika oporu powietrza Cx o około 37%
young - 17-03-2006, 15:57
Generalnie wielki wpływ na szybkość jazdy ma kierowca. A jeśli ktoś chce się sprawdzać na autostradzie w Niemczech, to w grę wchodzi tylko auto, kierowca ma niewiele do powiedzenia. Wystarczy posadzić za kierownicą "mistrza prostej" i gaz do dechy, wtedy będzie wiadomo, które auto lepiej przespiesza i które ma większą prędkość max. Jeśli jednak zorganizować prawdziwe wyścigi z zakrętami na trudnej technicznie trasie, to już wtedy więcej do powiedzenia ma kierowca, niż auto.
Hubeeert - 17-03-2006, 16:01
http://www.mitsubishi-gra...&highlight=opel
Chooper - 17-03-2006, 22:12
a ja od siebie powiem tyle:
Arni0000 nie ma co zgrywać kozaka, że objechałeś lancera 1.6 clipsem 2.0. Piszesz tu o duzych prędkościach...no nie ma w tym nic dziwnego, że clips GS jedzie szybciej niż lancer 1.6, i nie ma sie tu czym chwalić, że przy 220 go nie widziałeś i że odstawiasz go, przy tej prekości auto z mniejszym silnikiem nie ma takiej elastyczności i już dużo wolniej osiąga takie prędkości, o ile wogóle osiąga. Dlatego własnie porównania stosuje się na niedługich dystansach (1/4 mili) kiedy to oba auta się rozpędzają i istnieje jeszcze skala porównawacza w szybkości przyspieszania. Dlatego tu Lancer 1.6 zachouje się podobnie jak Cari 1.6 czyli siedzi clipsowi na ogonie, bo to wkręcanie bo ma lepszą elastyczność i wkręcanie się na obroty na niższych prędkościach niz to ma miejsce w clipsie. potem szalki sie odwracają i clips odjeżdża.
Dlatego właśnie zgrywanie kozakja na autobahnie nie ma sensu, bo na długimdystansie wygrasz z każdym mniejszym silnikiem, ale na krótkim już nie jest to takie pewne.
Wspomniana przez Mateusza konfrontacja Cari - Clips GS odbyła się 3-krotnie , wynik 3:0 przypadek ???
IMHO...trzeba zaczepiać większych i silniejszych a nie pastwić sie nad mniejszymi i słabszymi
pozdrawiam
Krzyzak - 17-03-2006, 22:20
Ciekaw jestem jakby to wyglądało w przypadku Colta 1.6 Deenbe - on przy 200 km/h przerzuca z 4 na 5 bieg
|
|
|