To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - FAQ - [Carisma] FAQ diagnoza, odczyt, kasowanie, inspekcja błędów

Chooper - 10-02-2009, 22:12

wujek200 napisał/a:
witam kolegow z forum
moze moi ktos podpowiedziec jak zdjagnozowac na krotko cari 1,6 z 2003r
dodam tylko tyle ze ta metoda mostkowania
pini 1 z pinem 4 nic nie daje
kontrolka chek swieci sie caly czas niema zadnego pulsowania
i co wy na to?

jedź do ASO

masz 103 Km i mruganie nic Ci nie da...sprawdzone na podobnym egzemplarzu

demeone - 02-04-2009, 12:30

Blad 14 wg podrecznika to czujnik predkosci na tylnym lewym kole.

Zauwazyliscie moze wpis odnosnie kasowania bledow ABS?


Wynika z tego aby skasowac blad absu nalezy podczas jazdy z predkoscia mniejsza niz 10 km/h wcisnac dziesiec (10) razy hamulec?

wichura1 - 17-07-2009, 14:28

Błąd 11 (lambda) najczęściej do wymiany. Tu znajdziesz opis: http://eurosoftware.com.p...ork/lambda.html jeżeli masz czteroprzewodową, to 2 przewody są od grzałki, która działa tylko przy zimnym silniku, a pozostałe dwa są do pomiaru zawartości tlenu w spalinach (nie ma już masy na obudowie).
Matthias - 30-07-2009, 18:07

Witam, posiadam Cari 1.6 16v Hatchback po lifcie z 2004r. Kupiłem sobie kable diagnostyczne z końcówką OBD2. Szukając wyjścia w Carismie znalazłem, w miejscu gdzie powinna być wtyczka 16 pinowa, wtyczkę 8 pinową wiszącą luźno na kablach. Potrzebuje jakiegoś adaptera? Czy może całkiem inny interfejs diagnostyczny? ( mam ELM 327 )
Piwor - 30-07-2009, 18:47

Masz Cari po lifcie, poszukaj nad nogami pasażera.

Edit by Piwor

pawelsonx - 05-11-2009, 00:02

w większości td nie da sie skasować poprzez klemę. Co do kasowania nie musi być aso mi kiedyś sąsiad kasował jakimś czytnikiem który kupił za parę euro w jakimś chińskim sklepie wysyłkowym
aren1956 - 15-11-2009, 19:09

pamar napisał/a:
Co jest grane?

w/g tej tabeli z manuala do GDI coś z przepustnicą, bądź jej sterowaniem.
[img] [/img]

Anonymous - 01-12-2009, 13:48

Koledzy, jak się ma pierwszy post do Carismy 99r po FL , 73kw (99KM) ? Czy też w taki sposób można się z nią pobawić? ;)
pawelsonx - 01-12-2009, 15:40

możesz spróbować nie powinno się nic stać zwłaszcza żeby przerobić kabel vag do diagnozy mitsubishi trzeba zewrzeć pin 1 i 4
Anonymous - 01-12-2009, 18:16

Super. W wersji 99KM ten sposób działa. Jedyna różnica co do opisu to położenie kostki - od strony pasażera.
qaz - 20-12-2009, 16:00

witam mam problem od 2 dni pali mi sie kontrolka silnika(silnik pracuje w trybie awaryjnym) szperając po forum spróbowałem odczytać błąd wyskoczyło mi 95(malfunction in throttle valve control servo motor system (1 st phase) * po tłumaczeniu (nieprawidłowości w kontroli przepustnicy zawór Servo narządu ruchu (1 faza)) ale za bardzo nie wiem co wymienić
pomocy

aren195612 - 20-12-2009, 16:27

qaz, Na tej stronce masz ten błąd "rozmieniony" na "drobne"
link
Ogólnie- awaria siłownika elektromagnetycznego przepustnicy- jest na forum ekspert który je regeneruje.
Może ci się przyda doświadczenie kolegi z forum w tym wątku:
link
Kolega bodzilla, wklejał w niej magnes.

qaz - 20-12-2009, 17:19

magnes w mojej przepustnicy jest z jednego kawałka a jak rozebrałem to on jest przyklejony do metalu który jest osadzony na trzpieniu i przykręcony jak to wszystko jest poskładane to blaszka przepustnicy nie domyka się do końca tak ma być ?
aren195612 - 20-12-2009, 18:02

qaz, Tak na stole-- jest lekko uchylona, powinno się ją dać uchylić od zderzaka "fixed-sas" do pełnego otwarcia bez żadnych zacięć. Opór jest taki "lekko-sprężysty"
Zamontowana w samochodzie przy kluczyku w poz. ON ustawia się stosownie do sygnału z ECU.
W tym linku co podałem jest przekierowanie na następną stronkę: właśnie tą gdzie jest jeszcze trochę szczegółów.
Sprawdź jeszcze ustawienie TPS w poz. "zamknięta" w samochodzie.

robertdg - 22-08-2010, 10:28




Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group