To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mój wymarzony Colt CA0 1.6

pawela - 11-01-2008, 21:47

bardzo ladnie malowanie, sam miale tak robic ale budzet mi nie pozwala :doubt: Wiec bedzie inaczej, ale teaz fajnie ;) Dac czarne alumki ze srebrnym rantem i super bryczka :D
Monia - 11-01-2008, 22:15

no to hej bo tu Cie chyba nie witałam :D
Anonymous - 12-01-2008, 18:32

Witam Ponownie

Jako pierwsze zamieszczam fotki rdzy na nadkolu. Czy da się cośz tym jeszcze zrobić czy potrzebny będzie przeszczep?





Jako, że już poruszyliście temat o aluskach to mam pytanie. Czy rozmiar otworu centrującego 56mm lub 52mm będzie dobry?

Co do malowania to znajomy podsuną mi jeszcze pomysł, żebym dach przemalaował na czarno :D W sumie ciekawe jestem jak to będzie wyglądać, bo lusterka raczej na czarno przemaluję.

Teraz czeka mnie jeszcze wymiana tych cholernych sprężyn. Jeżeli ktoś z Was mysli o zakładaniu do Swojego Colt'a sztywnych i obniżającyh to odradzam! To nie na Polskie drogi - tak się nie da komfortowo jeździć...

harpagan - 12-01-2008, 23:31

rafamalk napisał/a:
Czy rozmiar otworu centrującego 56mm lub 52mm będzie dobry?

56 idealny
Przy 52 bedziesz musial go powiekszyc, a to sie wiaze z kosztami

karolgt - 13-01-2008, 00:23

rafamalk napisał/a:
Witam Ponownie

Jako pierwsze zamieszczam fotki rdzy na nadkolu. Czy da się cośz tym jeszcze zrobić czy potrzebny będzie przeszczep?


Wiaj i gratuluje Colcika :)

tragicznie te nadkola nie wyglądaja, ale za dobrze niestety też nie :? . Jedyne wyjście to wyczyścić i czyścic do gołej blachy - i dopiero wtedy zobaczysz czy trzeba wstawiać nowy kawałek czy sama szpachla, ewentualnie żywica wystarczy.

Hugo - 13-01-2008, 21:42

rafamalk napisał/a:
Jeżeli ktoś z Was mysli o zakładaniu do Swojego Colt'a sztywnych i obniżającyh to odradzam!
Ja również.
rafamalk napisał/a:
To nie na Polskie drogi - tak się nie da komfortowo jeździć...
Komfort resorowania podobny do PF 126p.
Anonymous - 16-01-2008, 10:36

No i już po wymianie sprężyn. Samochó wyraźnie wyższy (jak do niego wsidałem po wymienie to poczułem się jak w mini Vanie) i bardziej mięki.

Mogę teraz przejeżdżać przez hopki 25km/h i nic nie obciera (wcześniej obcierało nawet przy 10km/h).

Teraz niestety mój samochó wygląda trochę komicznie z oponami 13", ale miejmy nadzieję, że na wiosnę coś ładnego (15", aluski, 195mm) uda się znaleźc :)

Jogurt - 25-01-2008, 00:29

hmmm. te nadkole wyglada jakby bylo kiedys ''naprawiane''. jakies wstawki moga sie okazac konieczne ale tego sie dowiesz po zabawie z katowka.
Anonymous - 26-01-2008, 17:43

Echh tam... z tym poczekam do wiosny, w zimę i tak nic nie będę robił...

Kupiłem za to dziś alarm + pilocik + siłownik (http://www.allegro.pl/ite...y_odciecie.html ) do tylnej klapy (tak jak wspominałem wcześniej miałem zerwaną linkę, a sam koszt linki to więcej niż siłownik...

W przyszłym tygodniu wezmę się za montaż i ciekawe co z tego wyjdzie...

Anonymous - 27-01-2008, 18:36

witam mam pytanie colty CA0 w jakim silniku najwiekszym wychodziły bo widziałem na allegro 2000cm3 i 1800cm3 i troszke mnie to zdziwiło bo wydawało mi sie ze najwieksze wychodziłi o pojemnosci 1600cm3 pozdrawia i prosze o szybka odpowiedz :)
Anonymous - 27-01-2008, 18:48

Mi się wydaje, że największy to GTI - 1.8
Anonymous - 28-01-2008, 09:27

23An14druxD napisał/a:
witam mam pytanie colty CA0 w jakim silniku najwiekszym wychodziły


Seryjnie max to 1.8.
Reszta z większymi pojemnościami to już radosna "twórczość" właścicieli :wink:

Anonymous - 30-01-2008, 10:50

No niestety podłączenie alarmu i sterownika się nie powidło. To nie takie łatwe...

Ale dziś mamy spota olsztyńskiego, więc może ktoś coś poradzi...

mkm - 08-07-2008, 13:42

Ciag dalszy w temacie: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=38858


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group