To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Drgania na biegu jalowym

Anonymous - 16-04-2009, 11:34

rozrząd był wymieniany jakies 25 tys km temu, ale jak chodzi elegansio na gazie to raczej nie jest to
Anonymous - 17-04-2009, 15:13

Mój rozrząd wymieniony był niedawno, ale przed wymianą i po, nie ma żadnej różnicy wiec to nie wina pasków.
Koyocik - 18-04-2009, 13:05

Wciśnięcie/wyciśnięcie sprzęgła daje jakąś różnicę?
Anonymous - 18-04-2009, 14:14

Nie, sprzęgło nie robi żadnej różnicy. To raczej nie tu leży problem
Owczar - 18-04-2009, 14:32

A jak poduszki pod silnikiem? W jakim są stanie?
koniar - 18-04-2009, 18:29

moim zdaniem mogą to być 2 rzeczy:

-świece

-poduszka silnika

Anonymous - 24-04-2009, 16:56

Mam podobny problem przed chwilka wumienilem
swiece 2 kable i diwe fajki pod cewkami wydalem 500 zl zniknely sszarpania podczas jazdy ale pozostalo jakias dziwna praca silnika na luzie jakby nie palil na wszystkich garach
no i jest slabszy. jaka moze byc przyczyna?

seir - 25-04-2009, 10:34

U mnie przy wciśnięciu hamulca "bujanie" jest jeszcze większe :|

Wymienie świece i przewody, jak polecacie.

Anonymous - 27-04-2009, 16:36

U mnie problem rozwiązany- wtryskiwacz mi padł, za całosć dałem 200 pln
Ale jak to w życiu bywa : jak nie urok to sraczka... i jak mi wymieniali wtrysk to nie wiem jak ale popsuli mi centralny zamek i el szyby...MASIAKRA

Anonymous - 27-04-2009, 17:09

Kolego [/b]Kozik a czy ty miales tylko benzynke czy tez gaz?

[ Dodano: 27-04-2009, 17:18 ]
sry nie doczytalem ze masz tez gaz u mnie jest to samo i na benzynie i na gazie a wszystko powymienaine na cacy

Hubeeert - 27-04-2009, 17:47

Takie objawy może też dawać neiszczelnośc za przepustnicą i dostające się do dolotu lewe powietrze.
Sprawdziłbym też bardzo dokładnie masę i wtyczki na wtryskach bo są one sterowane właśnie minusem ;-) i co ważne - dołóżcie z jakiegoś grubego kabla nawet 10mm2 masę do silnika.

Pozdrawiam

Anonymous - 28-04-2009, 09:12

Mam też gaz na którym chodził spoko. komputer wykazał że to wtryskiwacz i po wymianie jest wszystko ok
Anonymous - 27-05-2009, 10:41

To teraz się uśmiejecie, albo załamiecie ręce. Otóż:
Do tej pory jeździłem na półsyntetyku 15W40 Castrol Magnatec, stuk popychaczy cichł po 300 km, zaś na drgania silnika zmiana oleju nie wpływała.
Miesiąc temu zmieniłem olej na ten sam typ ale z ciekawości wybrałem Mobil S. I wynik był taki, że silnik przestał drgać (różnica bardzo zauważalna), za to popychacze stukały nadal. Przejechałem ok 1 tys. km - popychacze się uspokoiły, lecz wróciło drganie silnia.

Czy to jakiś wielki zbieg okoliczności (choć takowe przecież nie istnieją) czy też mój misiek został zaczarowany?

KaWu - 27-05-2009, 14:14

Okiren napisał/a:
Do tej pory jeździłem na półsyntetyku 15W40


Chyba chciałeś napisać że na mineralnym :?:

Anonymous - 27-05-2009, 18:11

Okiren napisał/a:
To teraz się uśmiejecie, albo załamiecie ręce. Otóż:
Do tej pory jeździłem na półsyntetyku 15W40 Castrol Magnatec, stuk popychaczy cichł po 300 km, zaś na drgania silnika zmiana oleju nie wpływała.
Miesiąc temu zmieniłem olej na ten sam typ ale z ciekawości wybrałem Mobil S. I wynik był taki, że silnik przestał drgać (różnica bardzo zauważalna), za to popychacze stukały nadal. Przejechałem ok 1 tys. km - popychacze się uspokoiły, lecz wróciło drganie silnia.

Czy to jakiś wielki zbieg okoliczności (choć takowe przecież nie istnieją) czy też mój misiek został zaczarowany?


Jakie masz obroty na luzie, może są trochę za niskie i stąd drgania?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group