To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Lancer CB0 - [4G92] Wyciek oleju, ale skad?

Anonymous - 30-01-2008, 13:36

Hugo napisał/a:
Nie. Oring to "gumowe kółko"-najprościej mówiąc. http://www.allegro.pl/ite...rpusow_10_.html To tylko przykład jak wygląda oring.


Wiem jak wyglada oring i co to jest. Tylko niektorzy mowia na zimering oring wiec wolalem sie upewnic.
Zdjalem dzis ten aparat i wydaje mi sie ze oring trzyma. Glowica wydaje sie byc sucha, dopiero blok wyglada na mokry. Co wiecej zauwazylem ze ponizej kolektora wylotowego tez jest silnik brudny. Wiec wydaje mi sie ze to niestety uszczelka pod glowica. Jak bede mial wiecej czasu na diagnozy to dam znac.
A i czy jak po zalozeniu aparatu przestawi sie troche kat wyprzedzenia zapolonu to czy ECU sobie to wyrowna?

Hugo - 30-01-2008, 17:10

Milosz_GLXi napisał/a:
Wiem jak wyglada oring i co to jest
:wink: .
Milosz_GLXi napisał/a:
Wiec wydaje mi sie ze to niestety uszczelka pod glowica. Jak bede mial wiecej czasu na diagnozy to dam znac.
Porób dokładniejsze zdjęcia i wklej.
Milosz_GLXi napisał/a:
A i czy jak po zalozeniu aparatu przestawi sie troche kat wyprzedzenia zapolonu to czy ECU sobie to wyrowna?
Raczej nie. Trzeba było zaznaczyć sobie na korpusie aparatu i głowicy jak masz go wsadzić z powrotem.
piotrek204 łódz - 01-02-2008, 15:43

widziełem takie zdjecie u siebie pod maska , mechanik na to uszczelka pod głowica, zapłaciłem za uszczelke 100pln ,nie znam firmy ,mało tego podczas wymiany doszła wymiana pompy ceny nie pamietam całosć to koszt 550pln z robocizna. nie wiem czy duzo czy mało zapłaciłem ,ale mam spokojna głowe, i przyjemnosc z jazdy.
Hugo - 01-02-2008, 16:32

piotrek204 łódz zapłaciłeś baardzo mało.
Anonymous - 01-02-2008, 16:39

To rzeczywiscie tanio wyszlo. Ja jednak chce zrobic przy okazji wszystkie uszczelki glowicy, dotrzec zawory. Jak podliczylem same czesci wyjda 500PLNow :( Tylko teraz sesje mam i czasu nawet na wymiane oleju nie ma :/
piotrek204 łódz - 01-02-2008, 16:58

własnie rozmawiałem na ten temat ze znajomym tez wymieniał uszczelke u tego samego mechanika w nissanie .... masakra spowrotem ma wycieki
Hugo - 01-02-2008, 20:09

piotrek204 łódz napisał/a:
masakra z powrotem ma wycieki
Więc wiesz żeby ten warsztat omijać z daleka. Cena=jakość.
piotrek204 łódz - 02-02-2008, 20:05

masz racje, ale odpukac u mnie jest ok. cieżko o zaufanego mechanika ,kazdy ma swoja teorie a tak naprawde to chodzi tylko o kase ,zwłaszcza jak ktos sie na tym nie zna.
Xiff - 03-02-2008, 21:28

u mnie jest podobny wyciek.. Na poczatku cieklo jeszcze z pod uszczelki pod pokrywa to se wymienilem. Po paru miechach zaczelo walic z aparatu zaplonowego wiec na urlopie tez wymienilem.. Teraz pokazal mi sie wyciek w tym samym miejscu co u ciebie. Jeden mechanior powiedzial ze uszczelka pod glowica, drugi stwierdzil ze napewno nie, ale nie pamietam jaka mial inna propozycje.
jak zrobisz uszczelke i ci to pomoze to daj znac.. a tym czasem juz zaczynam zbierac na mechaniora..

Anonymous - 04-02-2008, 11:15

To co tam jest pod tym aparatem w 4G92 oring czy jakaś uszczelka?
Hugo - 04-02-2008, 13:07

Kuczan jest oring.
Anonymous - 09-02-2008, 17:50

Mam dokładnie taki sam problem. Zdjęcie jak u mnie. W piątek jadę do mechanika, mam nadzieję to naprawić. Jak będę wiedział co to dokładnie było, to dam znać.
secki - 15-02-2008, 11:13

No i ja juz jestem po wizycie u mechanika i z 250 zrobilo sie jakies 900 :D

Ale ale nie tak doslownie bo 900 to z czesciami i robota ale nie tylko wymiana uszczelki byla robiona.

U Japaneze kupilem uszczelke, lozysko kola i oslone magla. Razem jakies 230zl.

A u mechanika zaplacilem 670 a w tym:
1.Planowanie i wymiana uczszelki (250 to byla cena samej wymiany)
2.Mechanik kupil i wymienil tez jakies uszczelki kolektora (czy jakos tak) i paski
gdzies w okolicach rorzadu (ale nie rozrzad bo ten byl niedawno wymieniany w Josiego I Krzyzaka)
3Kupno i wymiana oleju
4.Wymiana lozyska w kole
5.Wymiana oslony magla bo byla zmielona

I gratis dostalem umyty samochod a oddawalem brudasa :)

Mechanik zwrocil mi jeszcze uwage na uszczelke od zaplonu (czy cos takiego) co bym ja obserowal , ktorej nie byl do konca pewien ale mam nadzieje, ze bedzie ok.

Anonymous - 15-02-2008, 21:17

Zrobilem i ja :)
Musze jeszcze tylko ustwic luzy zaworowe, bo cos swiergocze na wolnych i gdzies kolektor dolotowy zaciaga mi powietrze bo slysze dudnienie. Jak narazie auto nie wypuszcza oleju zadna uszczelka. Udalo mi sie tez poskoladac tak elementy ukladu chlodzenia zeby nie ciekly.
Moje koszta zamknely sie suma 450 PLNow. W co wchodzi: uszczelki, planowanie, klocki, olej + filtr oraz zakup kluczy do odkerecenia srub glowicy (sa 12-sto katne), rozrzad mialem kupiony wczesniej. Jego koszt to bylo 175PLN.
Calosc zamknela sie wynikiem 3 dni.

Anonymous - 18-02-2008, 20:53

U mnie ciekło spod głowicy. Wymieniłem razem z uszczelką pokrywy zaworów. Do tego doszła wymiana wszystkich filtrów i oleju (bo już był czas). W ramach wymiany, mechanik wyregulował jeszcze zawory. Portfel odchudziłem o 900 pln. Ale przynajmniej teraz jest czysto pod maską. I jakby ciut żwawiej.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group