To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

OFF ROAD - Zabezpieczenie "bulwarówki" przed terenem

Anonymous - 21-03-2008, 09:32

Chętnie bym założył folię ale... nie pamiętam, kiedy auto było czyste. :D
Anonymous - 21-03-2008, 15:34

MariuszG napisał/a:
Chętnie bym założył folię ale... nie pamiętam, kiedy auto było czyste. :D

Nie myj ... rysy mniej widoczne :badgrin:

Gene - 25-03-2008, 08:14

Cytat:
Nie myj ... rysy mniej widoczne
swinta prawda...
Ja przed Wielkanoca wypucowalem auto i zaplakalem... :wink:

Kibloo - 26-03-2008, 12:18

częste mycie skraca życie... hihihihi :twisted:
namotore - 26-03-2008, 21:20

HugoOrmo napisał/a:
(...)
http://www.youtube.com/watch?v=6CJFnt0sSkc - ten ma jeszcze przednia oslone carryboy'a...

-czy ta przednia oslona aby nie zaslaniala chlodnicy i intercoolera? :?
co do folii magnetycznych to powiem tylko tyle ze moj sasiad taksowkarz nakleja to na swojego passata i co pada mocniejszy deszcz, robia sie kaluze, wystarczy przejechac 60-80km/h przez kaluze i ped wody wyrywa mu te magnesy :wink:
w ekstremalny teren czesto nie jezdze, bardziej patrze jak robia to inni i rzadko kiedy widze l200 w akcji. Przeswit 205mm to troche malo, 5m dlugosci i 2 tony masy tez nie przemawiaja na plus :) ludzie glownie samurajami, wranglerami, landroverami albo tomcatami wojuja.
Jezdzac w teren trzeba sie liczyc z uszkodzeniami (w afryce dochodza jeszcze wgniecenia od sloni,nosorozcow itp :mrgreen: )
pozdrawiam

HugoOrmo - 26-03-2008, 21:41

namotore napisał/a:

-czy ta przednia oslona aby nie zaslaniala chlodnicy i intercoolera? :?
co do folii magnetycznych to powiem tylko tyle ze moj sasiad taksowkarz nakleja to na swojego passata i co pada mocniejszy deszcz, robia sie kaluze, wystarczy przejechac 60-80km/h przez kaluze i ped wody wyrywa mu te magnesy :wink:

to, ze zaslania chlodnice i int to dobrze bo w std jest niczym nieoslonieta...a folie to zaklada sie w teren a nie na autostrade, zanim elili pochwalil sie swoim rozwiazaniem i przed rozpoczeciem tego watku widzialem auta oklejone folia jakiej uzywa sie do zabezpieczenia blachy SS lub ALU przed rysowaniem podczas ciecia i giecia i tez zdawalo egzamin...
...a co do wyjazdow w teren to oczywiscie elka na RMPST sie nienadaje ale w terenie robi calkiem przyzwoicie i taki naped trzeba uzywac bo zardzewieje :P

namotore - 26-03-2008, 21:48

w terenie moze i dobrze ale na autostradzie i w miescie nie za bardzo. Szczegolnie zasloniecie intercoolera nie wplywa pozytywnie na rozwijana moc :? Nie mam niestety hamowni w garazu ani carryboya na przodzie zeby przetestowac ale kolega kiedys w vito 115 `07 zaslonil intercooler i zamiast 150kM wyszlo na hamowni tylko 125kM. Po odslonieciu juz pelne 154kM. Swoja droga chyba smigne na pomiar eLką :mrgreen:

[ Dodano: 26-03-2008, 21:50 ]
chyba sie nie rozczaruje :badgrin:

Anonymous - 18-05-2008, 12:01

Może rada trywialna:
tablice rejestracyjne koniecznie trzeba przykręcić :!:

Metoda stosowana przez dealerów: przykręcona podkładka, w którą włożona jest tablica; nie sprawdza się, zwłaszcza, gdy nie wiadomo w której kałuży szukać. :badgrin:

Gene - 18-05-2008, 15:17

lub 100 metrow w dol rzeki :wink:
to prawda juz nie jeden zapaleniec off-road'u przegrabil dno w poszukiwaniu swojej blachy :mrgreen:

Hiszpan - 18-05-2008, 19:23

Hehe
Ja mam nauczkę i od dobrych kilku lat tablice przykręcam :mrgreen:
A numery aż tak daleko nie odpłynęły tylko dlatego, że małolaty ją wyłowiły. Inna sprawa, że ja się połapałem 70 km dalej i musiałem wracać :doubt:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group