To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - Outlander Turbo - poprawa osiągów

maczbil - 27-03-2011, 22:12

Może glupie pytanie w tym dziale, ale kto pyta nie blądzi. Jakby wyglądala sprawa zwiększenia mocy w outku I turbo, jeśli jest on zasilany LPG? Czy ma to sens czy calkowicie odpada?
Anonymous - 28-03-2011, 18:57

Też się zastanawiam co jakiś czas. Jeśli można jeździć na LPG w Subaru STI ,który ma z 240-250 KM z 2 litrów,to czemu nie. Z pewnością trzeba by po tuningu osiągów na benzynie,wgrać nowe mapy do sterownika LPG, i sprawdzić czy wtryski gazu i reduktor wydolą zwiększony wydatek. Mój spec od gazu nie widział przeszkód,twierdzi,że temp. spalin rośnie o tylko kilkadziesiąt stopni na dobrze zestrojonej instalce LPG,więc zawory,tłoki i turbina nie powinny ucierpieć( a reduktor mam z wydajnością do 350 KM).
Zwierzu - 02-11-2015, 22:04

Wiem ,że stary kotlet ale napiszę bo sam szukałem takich informacji i nie znalazłem.

Outlander turbo po chipie w VTG 256KM i 370Nm + LPG 259KM i 367Nm.

W@sio - 02-11-2015, 23:16

Robisz FMIC i wydech z kolektorem wydechowym, do tego turbinkę TD05 16G z evki i oczywiście układ paliwowy i po strojeniu masz 300+ i pod 500Nm a z LPG to dwa reduktory np. KME silver i wtryski np. Hana h2100 i będzie latało bez problemu. Co do EGT to przy dobrze zestrojonej instalacji nie powinno być znacznie większe
Zwierzu - 03-11-2015, 19:19

Reduktor bede mial teraz KME Extreme i jakies wtryski 160 czy 170 jak sie dowiem jakie to napiszę.
Barrakudy na moim setupie już nie dają rady.
Jaka moc jest w stanie ten silni znieść?
Czytałem gdzieś ,że 300KM...ale co człowiek to inna opinia.

W@sio - 04-11-2015, 13:05

Blok i układ korbowo-tłokowy jest rodem z EVO VII toteż podobnie jak tam :)
Zwierzu - 04-11-2015, 14:44

No widzisz oszaleć można wszędzie gdzie czytałem to ze to z evo 8
qba1983 - 04-11-2015, 18:21

Zwierzu ile kosztował ten chip, mocno się zastanawiam nad taką modyfikacją bo trochę czasem brak momentu... oj człowiek się szybko przyzwyczaja.
Zwierzu - 04-11-2015, 21:09

w VTG zapłaciłem 1800 netto, moim zdaniem warto różnica jest zasadnicza i co dziwne spadło mi spalanie
staszq2 - 14-12-2015, 20:33

Zwierzu napisał/a:
co dziwne spadło mi spalanie

Tu nie ma nic dziwnego, tak ma być :mrgreen: u mnie spalanie przy spokojnej jeździe spadło do 9 l/100 km oczywiście mówię o PB

macia - 14-12-2015, 22:57

Nie wiem jak wy jeździcie... 9 litrów to tylko jak żona jechała bez przerwy 120 km. Mnie w trasie nie udało się zejść poniżej 10, a w mieście poniżej 14.
staszq2 - 15-12-2015, 08:53

macia napisał/a:
Nie wiem jak wy jeździcie... 9 litrów

Jak miałem na dotarciu silnik to jeździłem przepisowo :mrgreen: zaznaczam, że nigdy strikte w mieście, moje trasy to przeloty przez okoliczne wioski do miasta (małego) i często trasa 20-100 km.
Ale fakt faktem, że po wirusie spalanie spadło w moim odczuciu o 1,5 litry ale tylko benzyny, gaz pozostał w takiej samej ilości.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group