L200 Techniczne od 2006r - Kłopoty z zawieszeniem i ABSem (?)
Anonymous - 30-03-2008, 00:52
to ze ci lampka miga od esp miga w takiej sytuacji to zupelnie normalne
Kibloo - 30-03-2008, 10:51
oś w powietrzu zawsze zamieli, szczególnie jak przejeżdżasz przez garb na gazie, a kontrolka potwierdza tylko ten stan... gorzej jakby migało przy jeździe ze stałą prędkością na prostej, suchej nawierzchni... może sz sprawdzić, czy nie masz za dużego ciśnienia w tylnych lub przednich kołach, powinno być 2,0 bar ( i nie więcej), bo inaczej buda może ci nadmiernie podskakiwać na wybojach i wtedy rzeczywiście regularna utrata przyczepności spowoduje miganie kontrolki. Bo nie zakładam, ze utwardzałeś zawiechę...
Pozdro
namotore - 30-03-2008, 14:13
dobrze ze juz wszystko gra koledze. u mnie plywanie wydawalo sie normalne, szczegolnie nerwowosc po mzawce - wersja bez esp - ale chyba tez trzeba geometrie sprawdzic.
---
Co do sprawdzania podwozia po jezdzie w terenie polecam zerkniecie tez na przewody hamulcowe czasem jakas galazka, korzen moze zaczepic...
Kibloo - 30-03-2008, 18:36
pytanie- czy w wersji SE jest skrzynia super select czy easy select?, bo jesli easy select, to na zakretach samochód będzie sie nerwowo zachowywał, ze względu na brak centralnego dyfra przy 4H
pozdro
namotore - 30-03-2008, 18:47
SuperSelect. Blokada centralnego i tylnego mechanizmu jest. Zamiast przycisku esp jest guzik blokujacy tylny dyferencjal (na postoju).
-
pzdr
|
|
|