L200 Techniczne od 2006r - ZBIEZNOSC/GEOMETRIA
Anonymous - 24-04-2008, 08:04
nie wiem co.wyważyłem wyregulowałem ciśnienie.dzisiaj zapindalam na geometrie.nie podoba mi sie to.drugi komplet opon do diabła
Anonymous - 24-04-2008, 09:04
słoń napisał/a: | nie wiem co.wyważyłem wyregulowałem ciśnienie.dzisiaj zapindalam na geometrie.nie podoba mi sie to.drugi komplet opon do diabła |
Odrazu trzeba było gonić na geometrie
Moj znajomy miał spieprzoną geometrie od nowości i nikt w ASO się tym nie zainteresował. Co więcej twierdzili że ją ustawiali a oponki cały czas cieło.
Teraz wszystko wyregulował i jest git, tylko oponek szkoda bo do wyrzucenia się nadają
Kibloo - 24-04-2008, 09:57
U mnie jest oki, tylko raz było sprawdzenie geometrii (przed założeniem zimówek), Brydże maja około 55 kkm przejechane i generalnie jest git, tylko teraz zamieniłem przód z tyłem po zimie (tzn. jak zdjąłem zimówki), bo to wyraźnie widać, ze tył w L-ce zużywa sie zdecydowanie równiej- tzn płasko (sztywny most) i mniej, natomiast przód zostaje ślicznie "oszlifowany na okrągło", ale zużycie jest równe po obu stronach oponki.
Pozdro
Anonymous - 24-04-2008, 13:58
a jednak nie geometria.własne zaniedbanie.to nauczyło mnie kontroli ciśnień w gumach.jak najczęsciej.samemu.nie ufać wulkanizatorom.po wyregulowaniu ciśnień już było widać poprawę w prowadzeniu.stara prawda KONONOWICZA:"kontrola kontrola kontrola i jeszcze raz kontrola" jest ciągle aktualna
HugoOrmo - 27-04-2008, 11:20
witam,
z cisnieniem nalezy uwazac, bo najwazniejsze to dobry manometr lub ewentualnie sprawdzenie wszystkich kol tym samym, inaczej moga byc problemy z roznym cisnieniem w poszczegolnych kolkach....
pzdr
|
|
|