To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - klocki hamulcowe przód do Outek II

tomek.rzepek - 11-08-2008, 15:16

a ja troche z innej beczki, mam 1,5mm do czujnika na klockach. Jak to się przekłada na km, za ile powinienem je wymienić? (Outlander I)
niedal - 11-08-2008, 15:31

tomek.rzepek napisał/a:
a ja troche z innej beczki, mam 1,5mm do czujnika na klockach. Jak to się przekłada na km, za ile powinienem je wymienić? (Outlander I)


to zalezy od stylu jazdy.
ja w tym przypadku juz bym rozgladal sie za nastepnymi klockami, bo nigdy nic nie wiadomo :wink:

Hiszpan - 11-08-2008, 18:27

U mnie po pierwszym skrzypnięciu w kole pojechałem do serwisu. Jeden klocek już był skończony a reszcie niewiele brakowało.
Gość na serwisie mi powiedział, że do przeglądu (czyli za 4,5 tys. km), nawet przy delikatnej jeździe mógłbym zajechać tarcze. Wolałem nie ryzykować ;)
Niestety niesprawdzałem grubości tech co na nich zostało
Cytat:
ja w tym przypadku juz bym rozgladal sie za nastepnymi klockami
Ja również :doubt:
tomek.rzepek - 11-08-2008, 20:24

to że mam się rozejrzeć to rozumiem. w czwartek jade do aso. Bardziej mi chodziło czy mam wymienić jutro, czy w przyszłym tygodniu :D w ten sposób :)
Hiszpan - 11-08-2008, 20:33

tomek.rzepek napisał/a:
Bardziej mi chodziło czy mam wymienić jutro, czy w przyszłym tygodniu :D w ten sposób :)
Jeśli jeszcze nie piszczą to ja bym jeszcze zaczekał, ale po pierwszym pisku - bo to oznacza, że okładziny już nie ma przynajmniej na jednym klocku, z jednej strony - jechałbym prosto do serwisu :D
Jeśli o to Ci chodziło ;)

niedal - 12-08-2008, 07:53

Hiszpan napisał/a:
tomek.rzepek napisał/a:
Bardziej mi chodziło czy mam wymienić jutro, czy w przyszłym tygodniu :D w ten sposób :)
Jeśli jeszcze nie piszczą to ja bym jeszcze zaczekał, ale po pierwszym pisku - bo to oznacza, że okładziny już nie ma przynajmniej na jednym klocku, z jednej strony - jechałbym prosto do serwisu :D
Jeśli o to Ci chodziło ;)


a jak mam nowe klocki i piszcza to tez do serwisu? jezdze jak kapelusz i sie zaszklily i piszcza, ale nigdy wiecej nie odwiedze aso!

tomek.rzepek - 12-08-2008, 08:40

moje obecne też piszczały, długo długo, nie mogli nic poradzić, dopiero jak odstawiłem na duży przegląd, zapłaciłem dużo pieniędzy to nagle im sie udało coś z tym zrobic i jest cisza. (serwis nie ASO)
niedal - 12-08-2008, 12:12

tomek.rzepek napisał/a:
moje obecne też piszczały, długo długo, nie mogli nic poradzić, dopiero jak odstawiłem na duży przegląd, zapłaciłem dużo pieniędzy to nagle im sie udało coś z tym zrobic i jest cisza. (serwis nie ASO)



ja mialem troche problemow z hamulcami :cry:
bylo tak ze pedal czasami zapadal sie w podloge i raz na zakrecie wyjechalem w polna droge na wprost :cry:
serwisowi na przegladzie przy 90tkm zlecilem sprawdzenie/naprawe hamulcow. wymienili plyn hamulcowy i mialo byc ok ale nie bylo.
zamowilem profilaktycznie do klockow nowe tarcze na przod oraz zestaw blaszek bo strasznie dzwonily klocki.
w miedzyczasie gdy zestaw w serwisie czekal juz na odbior podczas jazdy hamulce skonczyly sie calkiem. zapieczona prowadnica spowodowala wytarcie tarczy od wewnatrz, wciagnelo klocek miedzy jarzmo a tarcze, hamulce sie zapalily :-X
3 w nocy, puste pola dookola. kilogramowa gasnica to dobra jest do gaszenia plonacego roweru. zagasilem coca cola. strachu sie najadlem co nie miara. podjechalem potem kawalek i klocek wypadl calkiem, bez hamulcow wrocilem 30 km do domu.
na drugi dzien pojechalem do aso po zestaw bo naprawa gwarancyjna mi nie przyslugiwala jak sie dowiedzialem, wymienilem sam, wyczyscilem, nasmarowalem i mam pewnosc ze jest zrobione tak jak nalezy.
po wymianie plynu hamulcowego na moja ponowna prosbe o sprawdzenie hamulcow dostalem odpowiedz, ze mam wolniej jezdzic :badgrin: szlag mnie wtedy trafil i wiecej nie pojade do aso. co najdziwniejsze, sprawdzali na przegladzie wszystko, ale uwagi na to ze tarcze sa juz dawno za cienkie nikt mnie nie poinformowal, a przeciez za to place grube pieniadze :-X

tomekrvf - 13-08-2008, 19:03

Do Outlandera Turbo założyłbym klocki oryginalne od nowego Outlandera. Pyla jak cholera ale dobrze hamuja.
krzychu - 16-08-2008, 19:21

Jak by ktos szukal innych tarcz i klockow to moze sie komus przydać

http://www.ebcbrakes.com/...atalog_2008.pdf

Tylko ze to czesci zdaje sie do sciagniecia z USA (sa tam tez te zamienniki do Lancera 2.4 ktore pasuja wedlug jednego uzytkownika takze do 2.0)

Krzychu

KowaliK - 27-12-2008, 21:23

Przy przebiegu ok. 25.000 km podczas gwałtownego hamowania z dość wysokiej prędkości zaczęła delikatnie drżeć kierownica.. Zresztą drży nadal przy ostrym hamowaniu ze 140km/h jednak oprócz tego przy hamowaniu od czasu do czasu coś delikatnie huczy (jakby się klocki kończyły). Przy przeglądzie na 30.000 km klocki i tarcze zostały sprawdzone i wyczyszczone, okazało się jednak że wszystko jest w porządku. Powodem całego zamieszania najprawdopodobniej jest nagły wjazd w kałużę przy rozgrzanych tarczach które "doznały szoku termicznego" (sorki za potoczną nazwę ale zapomniałem jak się to konkretnie nazywa :oops: ) . W salonie kazali spokojnie jeździć do następnego przeglądu przy 45.000 km i wtedy podjąć jakieś kroki w tym kierunku. Oprócz tego że w aucie przy hamowaniu od czasu do czasu ciszej/głośniej huczy to nie ma żadnej straty w działaniu układu hamulcowego. Podobno mieli salonówkę w której jest/był ten sam problem, u Was też tak się dzieje?

Przepraszam za odkop.

Hiszpan - 28-12-2008, 01:06

KowaliK, miałem coś takiego w Focusie i tam pomogła dopiero wymiana tarcz i klocków z przodu, i odpowiednio bębnów i szczęk z tyłu. W Outku też miałem coś podobnego, chyba przy 38-40 tys. ale jak wymieniłem klocki na nowe to ten objaw zniknął.
KowaliK - 28-12-2008, 13:24

Hiszpan napisał/a:
KowaliK, miałem coś takiego w Focusie i tam pomogła dopiero wymiana tarcz i klocków z przodu, i odpowiednio bębnów i szczęk z tyłu. W Outku też miałem coś podobnego, chyba przy 38-40 tys. ale jak wymieniłem klocki na nowe to ten objaw zniknął.


A jakie klocki polecacie?

Anonymous - 30-01-2009, 09:40

Słuchajcie,
a jakie klocki polecacie na TYŁ ?

Bo w katalogach InterCars w kwestii tyłu tylko "azja" się znajduje...

Anonymous - 30-01-2009, 09:53

witajcie , już miałem wszystko Akebono, TRW(lucas) , REMA , ATE , wszystkie tak samo krótko są ;) co do komfortu i jakości to ATE i TRW reszta to chłam ,huczą -piszczą ,

PS mam już 50kkm przez rok....



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group