L200 Ogólne - Jakie laczki latem? 16``17``czy 18``???
Anonymous - 02-02-2009, 19:35
Marcin B napisał/a: | Czy jest jakikolwiek procent sensowności montażu i czy 18-tki vs 17-tki 245\65 poprawią trakcję na asfalcie? |
Jest: opiszesz nam swoje wrażenia jak to poprawiłeś trakcję przy sztywnym moście z tyłu
Wygląd to kwestia gustu a z tym nie dyskutuję.
Ale mam pytanie. Konkretne.
Jaki użytkownik pikapa chce zrezygnować z możliwości atakowania krawężników czy choćby olewania dziurawych polskich dróg kosztem "poprawy trakcji"
Dla trakcji to plaskacz. Z wiecznie pogiętymi felgami.
namotore - 02-02-2009, 21:37
jak to mowia na dobrych balonikach daleko sie jedzie
- do jazdy uniwersalnej - bloto dziury asfalt piasek bez ciezkiej nogi wystarcza 16"
- do szybkiej, dynamicznej jazdy po czarnym polecic mozna >17" lub inny samochod
Marcin B - 02-02-2009, 23:31
Sprzedaję aktualnie "inny samochód" a L200 kupiłem ,aby nie być zakładnikiem polskich dróg i bagaznika .Pytam o 18-tki bo jestem ciekawy czy np: 255\55R18 zdadzą egzamin w tym aucie,być może ktoś już to przećwiczył?
[ Dodano: 05-02-2009, 15:16 ]
W sprawie 18" już coś wiem.Aktualnie oprócz oryginalnych felg firmowanych przez Mitsubishi nie ma na rynku polskim 18-tek z otworem centrującym 67,1 do L200 2006-.MMC w katalogu elektronicznym ma dwa wzory 18" felg,ale nie można ich kupić, bo NIE.Dla chcących kupić 17-tki z fabryczną średnicą otworu łożyska w miarę normalnej cenie zostaje OZ off road 7x17 w cenie ok.3200pln za komplet.Cena za oryginalną 17-tkę w ASO to ok. 2000pln za 1 szt.
Jack - 08-02-2009, 19:20
exc_racing napisał/a: | Zauważyłem że większość waszych Miśków seryjnie była na oponach Bridgestone. A ja - nie jestem pewien dlaczego - mam seryjnie oponki Michelin CROSS TERRAIN 245/65R17 111 S RF. |
Wersje z automatami stoją na Micheline'ach, manuale na Bridgestone'ach - przynajmniej tak mi powiedzieli w GRAFIX-ie
Anonymous - 08-02-2009, 20:38
Manuale na Michałkach też występują
namotore - 08-02-2009, 20:45
intenski na 16" w conti obute jezdza zas
fazacz - 04-08-2009, 12:15
ja moim misiem z reguły po asfalcie więc na 20 śmigam trochę na polskich drogach rece bolą.
Opona: Yokohama ADVAN S.T. V802 285/45R20 112Y bardzo dobrze trzyma na mokrym i suchym pewnie się prowadzi niestety przed pierwszym sniegiem trzba zminic no i w teren się nie nadaje.
Felga: Felga Mak G-Five czarna 20 cali
namotore - 04-08-2009, 12:18
jaki rozmiar laczkow? jakie fele (producent i szerokosc) ?
fazacz - 04-08-2009, 12:25
namotore napisał/a: | jaki rozmiar laczkow? jakie fele (producent i szerokosc) ? |
Sorrki już się poprawiłem tak jak mówię nowy jestem i posta przeedytowałem
barthez - 16-03-2010, 17:11
Na 18stkach też wyglada kozacko! Tak sie składa,że moje stare koła 18" szukają nowego własciciela. Opony mam 285/55R18 stan igła zreszta co tam bede pisał zobaczcie sami na allegro nr aukcji 952457844
fazacz - 16-03-2010, 17:35
ja jeżdżę na 20 i fajnie wygląda
namotore - 17-03-2010, 14:36
na 16 wyglada brzydko ale napitalam po dziurach, kraweznikach i jest komfortowo mimo archaicznego zawieszenia w eli Jak gumka peknie to 500-700 za sztuke i nie boli. W teren tez smialo wjezdza, jezdze po dziurach, wertepach .
---
Jak sie smiga po drogach i lasach na 20" ? mozesz zapodac wieksze fotki?
johnson - 14-06-2010, 09:49
mam fabryczne aluski 17 do mojego misia, chce kupic zestaw na zime i znalazlem felgi do landruisera, rozstaw otworow dobry ale otwor centrujacy ma 106mm, misiek ma chyba 67,1. Czy jest jakas opcja na dystans czy moze felgi trzeba odpuscic i szukac czegos innego?
jacek z płocka - 18-06-2010, 20:26
Ja miałem dotzy hommada z otworem 110 mm i dopiero pierścień centrujący spowodował, że dało się to wszystko wyważyć. Centrowanie na śrubach u mnie powodowało że wszystko drżało i powyżej 110 km/h ciężko się jeździło. Pierścienie zrobił mi tokarz za stówkę. pozdrawiam
johnson - 19-06-2010, 13:19
czyli potrzebny bedzie pierscien, a jak z et, czy felga z et0 nie bedzie ocierala? fabrycznie jest chyba et38, na zime mam troszke wezsze oponki bo 235, czy ktos smiga w nowym l200 na et0?
|
|
|