[92-96]Lancer CB0 - Problem z odpalaniem
Hugo - 18-04-2008, 23:02
wujas napisał/a: | Czy producent zaleca regulacje co jakis przebieg?? | Powinno się je regulować co ok. 15 000 km.
wujas - 27-04-2008, 21:23
nie moglem sie doszukac wiec pytam. Moze wie ktos jakie kondensatory potrzebuje do mojego ECU 4G92?? moze wydam sie leniwy ale kto pyta nie bladzi
wichura1 - 27-04-2008, 23:09
Rozkręć ECU i sprawdź, przy okazji nabędziesz wprawy w demontażu.
wujas - 27-04-2008, 23:35
widocznie bede musial dopiero co wrocilem i nie mialem czasu rozkrecac. jutro pewnie tez nie zdaze a bede w elektronicznm to bym od razu kupil. U mnie w miescinie nie ma zadnego elektronicznego
Hugo - 28-04-2008, 00:06
wujas napisał/a: | Moze wie ktos jakie kondensatory potrzebuje do mojego ECU 4G92?? | Ja wiem
47uF 100v
100uF 63v
22uF 50v
47uF 50v
wujas - 28-04-2008, 00:34
tylko tyle?? Dzieki BARDZO!!
wichura1 - 28-04-2008, 08:36
Pamiętaj żeby kupić elektrolity z rozszerzonym zakresem temperatury pracy do +105C.
wujas - 28-04-2008, 16:37
upsss... kupione te co podane tych nie moge wstawic??
Hugo - 28-04-2008, 23:10
wujas napisał/a: | tych nie moge wstawic?? | Powiem tak. Nie bardzo wiem o czym pisze wichura1, ale ja kupiłem i wlutowałem takie kondensatory jak podałem i ponad rok auto jeździ bez zarzutu.
wichura1 - 28-04-2008, 23:36
Na kondensatorach oprócz pojemności i napięcia podana jest max temperatura pracy. Nawet te fabryczne miały 105C.
wujas - 29-04-2008, 01:37
rzucilem okiem na te kondensatory co kupilem i ten 47uF jest na 85C a reszta na 105C.
Chyba nie bedzie tak zle jutro zabiore sie za lutowanie no chyba za musze kupic tego 47uF do 105C??
wichura1 - 29-04-2008, 08:17
Twoja sprawa, niby ECU się nie nagrzewa tak bardzo, ale kto go tam wie.
wujas - 31-10-2008, 10:24
witam...
nie chcac wstawiac nowego posta odswiezam stary. Wkoncu tyczy sie caly czas tego samego problemu. Spory szmat czasu siedzialem za granica i nie mialem mozliwosci wglebienia sie w problem.
a wiec...
Jak na samej gorze postu nadal mam problemy z odpalaniem. Napewno nie jest to wina rozrusznika, zaworow raczej tez nie bo mialem regulowane, kondensatory zmienione, kable, wtyczki itp- poczyszczone I JAK BYLO TAK JEST.
Zaznaczam ze nie sa to problemu typu ze krece a misiek sie dlawi i nie moze odpalic.
np wsiadam krece rozrusznikiem z 10 obrotow walu i nic. zero reakcji!! probuje jeszcze raz i zapala za 2 obrotem. Zauwazylem jest to takze zalezne od stanu paliwa w zbiorniku.
Czasem z rana odpali za pierwszym razem tak za 8obrotem
Zauwazylem takze ze mam odlaczony OXYGEN SENSOR/LINEAR A/F SENSOR. Zapewne z tego powodu iz brak katalizatora (tak przypuszczam poniewaz widac na katalizatorze ingerencje czlowieka:)
Dodam ze jak ruszam dodajac spokojnie gazu to tak do 3000obr samochodem leko szarpie.
Nie jest to tak mocno wyczuwalne bo jak sie rusza troche szybciej to tego nie czuc. Najlepiej czuc to gdy rozpedze sie na 2biegu tak do 60km/h i jak puszcze gaz chcac hamowac silnikiem wtedy szarpie samochodem.
Moze jest jakis madrzejszy co mi powie o co kaman??
Mam zamiar zabrac sie za czyszczenie przepustnicy i tych wszystkich wezykow, zaworu egr itp.
[ Dodano: 31-10-2008, 19:41 ]
poprawka!! Nie tak nazywa sie ten czujnik. Na szybkiego zerknalem w manuala i zle spisalem. Ale chyba wiadomo o jaki czujnik chodzi. Ten za katalizatorem.
Anonymous - 04-11-2008, 08:10
Czy w LANCERZE 1.6 16V 113KM 95' też reguluje się zawory??
Hugo - 04-11-2008, 08:15
cyprys4 napisał/a: | Czy w LANCERZE 1.6 16V 113KM 95' też reguluje się zawory?? | Tak.
|
|
|