EVO Ogólne - Mitsubishi Lancer EVO X vs BMW 135i
mouseman - 20-04-2008, 18:03
TommiCrazy napisał/a: | bo bylem pewnien ze taki HI-END jak WRC wygra a to ZONK |
Tak ale skomentarzy wynika iz ten Lancer WRC nie mial skonfigurowanej zawiechy na asfalt, widać jak ładnie bokiem lecial. Honda niemal przyklejona byla zreszta sami zobaczcie:
http://www.youtube.com/watch?v=TSZs-myn5xg
TommiCrazy - 20-04-2008, 23:54
zwracam honor, obejrzalem filmik i widze ze lancer jedzie na felgach i waskich oponach uzywanych na szutrze, rzeczywiscie to nie bywale jak mocno sie slizga, ciekawe czemu taki setup wybrali na ten wyscig a wracajac do BMW w mojej opini Mpower to prawdziwa wyscigowa maszyna na zwykle drogi, BMW daje tam po calosci, cala seria Mpower niema praktycznie wiele wspolnego z zwyklymi BMW.
Gdy mikeR przewiozl mnie swoim 321 konnym M3 po szosach czulem sie w nim jako pasarzer duzo pewniej jadac 200kmh niz w jego eclipsie turbo jadac 170kmh
marci_NOS - 08-05-2008, 22:48
Jak zobaczyłem ten temat to pomyślałem, że to żart....
po obejrzenie zdjęć i przeczytaniu nic się nie zmieniło
Pozdrawiam
TommiCrazy - 08-05-2008, 23:46
co takiego smiesznego jest w porownaniach mitsubishi i bmw?
krzychu - 09-05-2008, 10:11
Moim zdaniem to samochody odmienne i nie powinno sie ich porownywac.
Chociazby ze wzgledu na naped... Bo po co porownywac jak ktos moze miec jakies upodobania np. mi duzo bardziej sie podoba AWD niz RWD....
No i dla poczotkujacego kierowcy samochody AWD (szczegolnie z tak zawansowanymi systemami kontroli trakcji jak w EVO) sa duzo bardziej proste w prowadzeniu niz tylnionapedowka jeszcze np. w zimie
Zalozenia konstrukcyjne BMW jednak zawsze bedzie chcialo byc luksusowe i wygodne, EVO raczej motorsport i wyczynowe konstrukcje.....
Tak ze dla mnie porownanie z leksza nie trafione rozumiem porownywac EVO z STI ale z BMW??? to mozna prownywac porsche caymana albo carrerke, a nie wyczynowy samochod dla entuzjastow wyczynowej jazdy..... No i wtedy nikt nie bedzie pisal (tak jak w watku wyzej) ze w BMW nie ma regulowane fotela na wysokosci i kolumna kierownicy reguluje sie w 2 przlaszczyznach a dzwiek silnika nie masakruje uszow przy 130km/h nie tak jak w EVO (zarcik)
Tutaj kazdy powinien sobie odpowiedziec czego szuka a nie porownywac 2 odmiennych modeli.... No i moim zdaniem EVO zawsze bylo samochodem ktory umozliwia najszybsze przemieszczanie sie w ruchu ulicznym ze wzlgledu na swoja bardzo zachowacze wlasciwosci jezdne, oraz bardzo zawansowane systemy bezpieczenstwa aktywnego.
Krzychu
TommiCrazy - 09-05-2008, 22:03
wiesz, spora czesc ludzi ma tutaj problem z zrozumieniem co znaczy M power, evo to symbol rajdow, ale m-power to symbol wyscigowy, niewyobrazam sobie auta wyscigowego z napedem 4x4, bmw to nie jakies namiastki sportowego auta.
mimo iz jestem fanem mitsubishi od przynajmniej 17 lat to mam respekt przed Mpower
mimo tynego napedu bmw potrafi prowadzic sie znacznie lepiej niz nie jedno 4x4.
Bmw zrobilo eMke na bazie jedynki...czy gdyby mitsu zrobilo evo na bazie Colta uwazalibyscie to auto za gorsze?
ze tak pozwole sobie tu wzucic.... male porownanie nowego AWD z FWD na torze
TEST FIFTH GEAR
stanik - 09-05-2008, 23:38
a miałem przyjemnośc być wożonym wczoraj takim Golfem GTI jak w przytoczonym teściku i całkiem fajnie sie zbiera, choć tych 7 sekund nie czuc jakoś bardzo. Ale ogolnie bardzo sympatyczne autko i boskie fotele jak dla mnie. Ale VW drugi raz nie kupie
Pozdrawiam
Anonymous - 20-05-2008, 21:48 Temat postu: Evo rządzi Jeśli miał bym wybór między BMW 1 i Lancerem Evo to nawet bym się nie zastanawiał Evo rządzi
JayChyl - 26-08-2008, 22:11
A ja powiem tak.
Evo IX i X - te samochody były tworzone na WRC a nie na tor.
I chociaż jest tak jak napisałem wyżej. Evo wypadło lepiej na suchym torze wyścigowym. BMW było stworzone na takie tory. To samo co do opisanej Hondy S2000 czy Porsche.
A pomyślcie jak by wypadły takie testy na mokrym albo oblodzonym torze? albo na pokrytej śniegiem drodze żwirowej? Albo wogóle na szutrze? Różnica sekund pomiędzy Evo a tym BMw, czy hondą s2000 czy wieloma Porsche) byłaby liczona w dziesiątkach. Tak Porsche to samochody tylko na tor, większość Porsche to RWD, mało jest AWD. A wiadomo że na trasie suchej asfaltowej niemal każde RWD wypadnie lepiej.
Każdy dobrze wie że najlepsze samochody WRC to właśnie Mitsu Evo i Impreza.
Miłośnicy Evo powinni cieszyć się że Evo wygrywa na torach z najszybszymi pojazdami świata i zalicza się do pierwszej piątki najszybszych samochodów na tory wyścigowe. A co mówić dopiero o WRC....
Chcesz być mistrzem toru na 1/4 mili? Polecam Bugatti Veyron. Najszybszy samochód świata? Bugatti Veyron. Najlepiej przyspieszający samochód świata? Bugatti Veyron.
Ale teraz dajcie Veyrona na tor wyścigowy dłuższy do przejechania niż w minutę. Nie starczy mu paliwa w baku.
major - 28-08-2008, 20:02
Cytat: | Ale teraz dajcie Veyrona na tor wyścigowy dłuższy do przejechania niż w minutę. Nie starczy mu paliwa w baku. |
Podobno cały bak starcza na 12 minut ostrej jazdy:D
JayChyl - 28-08-2008, 22:23
Testowali ostatnio Veyrona. Przy całkowitym przyciśnięciu starcza na 58 sekund .
major - 28-08-2008, 23:10
No to fakycznie długo można nim poszaleć
Robson86 - 29-08-2008, 00:52
major napisał/a: | No to fakycznie długo można nim poszaleć |
ale z predkosciami granicznymi rzedu 400km/h u nas na autostradach po pierwsze by odlecial a po drugie wyjedzie ktos z predkoscia 110km/h przed rozpedzonego Ciebie i po ptokach
pozdroo
saphire - 29-08-2008, 07:07
JayChyl napisał/a: | Testowali ostatnio Veyrona. Przy całkowitym przyciśnięciu starcza na 58 sekund . |
To on tam musi mieć rynnę zamiast przewodów paliwowych
Robson86 - 17-10-2008, 13:35
a niebawem na rynek wchodzi Lancer Evo w wersji FQ400
pierwsza "setka" w 3,5s
predkosc max okolo 280km/h (170mil)
i cena ok 45 tys funtów
Pozdroo
|
|
|