Space Star Techniczne - [MSS 1.3] [SILNIK] Po wymianie rozrządu stracił wigor
Anonymous - 17-03-2009, 13:19
Shingen napisał/a: | Witam.
Właśnie kupiłem MSS 1,3 i choć przebieg na to nie wskazuje to dla zasady zamierzam wymienić pasek rozrządu i napinacz. Większość serwisów oferuje zamienniki, które podobno nie muszą być gorsze od oryginałów i w związku z tym proszę o Waszą opinię. Jakie japońskie zamienniki polecacie i czy mówi Wam coś marka SUN?
Ceny jakie znalazłem w porównaniu do ASO są więcej niż konkurencyjne. Wymiana u nich kosztowała by mnie min. 1100 PLN.
pozdrawiam | Jak najbardziej możesz założyć zamienniki. Paski Sun są bardzo dobre. Musisz tylko pamiętać, że zamienniki wymienia się co 60.000 km, a nei co 90.000 km jak oryginały. Za wymianę (robociznę) zapłacisz pewnie w granicach 200 PLN.
Shingen - 17-03-2009, 14:17
gregorbu napisał/a: | Shingen napisał/a: | Witam.
Właśnie kupiłem MSS 1,3 i choć przebieg na to nie wskazuje to dla zasady zamierzam wymienić pasek rozrządu i napinacz. Większość serwisów oferuje zamienniki, które podobno nie muszą być gorsze od oryginałów i w związku z tym proszę o Waszą opinię. Jakie japońskie zamienniki polecacie i czy mówi Wam coś marka SUN?
Ceny jakie znalazłem w porównaniu do ASO są więcej niż konkurencyjne. Wymiana u nich kosztowała by mnie min. 1100 PLN.
pozdrawiam | Jak najbardziej możesz założyć zamienniki. Paski Sun są bardzo dobre. Musisz tylko pamiętać, że zamienniki wymienia się co 60.000 km, a nei co 90.000 km jak oryginały. Za wymianę (robociznę) zapłacisz pewnie w granicach 200 PLN. |
Zgadza się - za robociznę dwie stówki, za pasek chcą 135, a napinacz 140. Czy może się zdarzyć, że zapropnują wymianę czegoś przy okazji? Np. jakiś uszczelek?
Wielkie dzięki Gregor
Anonymous - 17-03-2009, 14:52
Shingen napisał/a: | Zgadza się - za robociznę dwie stówki, za pasek chcą 135, a napinacz 140. Czy może się zdarzyć, że zapropnują wymianę czegoś przy okazji? Np. jakiś uszczelek? | Spuść ich na drzewo z takimi cenami - 2x za wysokie. Przy okazji wymiany paska i napinacza, wymień też wymianę uszczelniaczy wału korbowego i wałka rozrządu. Tu polecam oryginały lub Elring. NOK-i niestety zeszły ostatnio na psy. Skonntaktuj się z Japaneze (Marek Malik, kontakt znajdziesz na forum) lub Mateuszem Hanżek (www.all-parts.pl) - dsotaniesz dobre ceny i towar pierwsza klasa.
irekmiecz - 17-03-2009, 20:41
Shingen - Możesz sprawdzić http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=23522 nawet nie posiadając karty możesz się powołać na klub podając nr. klienta, zadzwoń i zapytaj o interesujące Cię części pytając o rabat.
A tak wracaąc do tematu. Przyszła mi do głowy taka myśl, czy po wymianie oleju z syntetyka lotosa (o nieznanych mi teraz parametrach) na półsyntetyk castrola magnatec mogła ledwie wyczuwalnie spaść moc. A może znacenie miałą temperatura powietrza która wtedy z dnia na dzień skoczyła o ponad 10 stopni (nowy filtr powietrza) . Dodam że obecnie jeżdżąc wydaje mi się być wszystko w porządku. Co Wy na to Pozdrawiam
Shingen - 24-03-2009, 14:23
gregorbu napisał/a: | Shingen napisał/a: | Zgadza się - za robociznę dwie stówki, za pasek chcą 135, a napinacz 140. Czy może się zdarzyć, że zapropnują wymianę czegoś przy okazji? Np. jakiś uszczelek? | Spuść ich na drzewo z takimi cenami - 2x za wysokie. Przy okazji wymiany paska i napinacza, wymień też wymianę uszczelniaczy wału korbowego i wałka rozrządu. Tu polecam oryginały lub Elring. NOK-i niestety zeszły ostatnio na psy. Skonntaktuj się z Japaneze (Marek Malik, kontakt znajdziesz na forum) lub Mateuszem Hanżek (www.all-parts.pl) - dsotaniesz dobre ceny i towar pierwsza klasa. |
Dzięki za ostrzeżenie. Przez kolegę kolegi części kupiłem za 180 PLN, a robocizna kosztowała 160 i to w warsztacie o dobrej opinii. Chodzi jak trzeba, może nawet nieco ciszej. Mimo, że się dopytywałem uznali, że uszczelniacze są OK i do następnej wymiany wytrzymają. Może dlatego, że autko ma mniej niż 70 tys km?
|
|
|