To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CAxA] wygluszenie colta CAO

leon79 - 22-03-2007, 22:20

panowie
colciakiem CAO nie miałem okazji jeździć wić nie wiem jak to u was wygląda ale w C52 jest ciszej niż w golfie a przynajmniej nie słychać tyle stuków z karoserii. Tak mi się przynajmniej wydaje. Tak czy tak mamy co wyciszać!!!! Macie może jakiś sprawdzony pomysł na wyciszenie nadkoli??? Rozglądałem się za dodatkowymi osłonami ale chyba nikt nie produkuje a orginały nie spełniają swojej roli ( słychać każdy kamyk )

karolgt - 23-03-2007, 00:10

u mnie sluchac jedynie "powietrze" i szum z opon, ze srodka nie ma zadnego stukania, tym bardziej nic nie trzeszczy w srodku. tylko jednak przy wyzszych predkosciach troche szumi ;/
Krzyzak - 23-03-2007, 09:49

leon79, jesli chodzi o C5x, to masz racje, bo w momencie gdy powstal byl najlepiej wyciszonym autem w swojej klasie - niestety to stara konstrukcja i w wiekszosci ma juz zmieniony uklad wydechowy, ktorego zamienniki z reguly sa duzo glosniejsze od MGP

a CAx jest jeszcze cichszy od C5x

Hugo - 23-03-2007, 10:05

Krzyzak napisał/a:
jesli chodzi o C5x, to masz racje, bo w momencie gdy powstal byl najlepiej wyciszonym autem w swojej klasie - niestety to stara konstrukcja i w wiekszosci ma juz zmieniony uklad wydechowy, ktorego zamienniki z reguly sa duzo glosniejsze od MGP

a CAx jest jeszcze cichszy od C5x
:shock: Jestem w szoku.
josie - 23-03-2007, 13:35

Krzyzak napisał/a:
jesli chodzi o C5x, to masz racje, bo w momencie gdy powstal byl najlepiej wyciszonym autem w swojej klasie


Eeee tam.
Rozbierałem z kumplem Golfa II 1,6 - ma dużo bardziej zaawansowane wyciszenie niż C50. Są np maty fabryczne na zewn połaciach drzwi - nie na całości ale 3/4 powierzchni. Pod wykładziną podłogową mata 2x grubsza niż w Colcie.
C50 nie ma nawet wyciszonych nadkoli z tyłu - słychać szum wody w czasie deszczu, kamyki itp.
Problem w tym, że większość golfów była rozkręcana i skręcana, zmieniane wydechy, silniki, twarde zawieszenia itp.
Ale jechałem kiedyś wujka MKII 1,6 i naprawdę było cicho.

Krzyzak - 23-03-2007, 14:49

ale ja sobie nie zmyslam - C5x dostal taka nagrode (za najlepiej wyciszone auto w swojej klasie)
zauwazcie, ze wiekszosc aut ma podwojna sciane grodziowa, zeby bylo porownywalnie cicho - Mitsubishi ma jedna

Hugo - 23-03-2007, 17:02

Krzyzak napisał/a:
zauwazcie, ze wiekszosc aut ma podwojna sciane grodziowa, zeby bylo porownywalnie cicho - Mitsubishi ma jedna
W takim razie szacunek dla tak wyciszonego auta z pojedyńczą ścianą grodziową. Może jestem trochę przewrażliwiony :wink:
Havoc - 21-04-2010, 13:29

Odgrzebę temat, ale chyba to mniejsze zło niż zakładanie nowego ;)

Odnośnie tego wyciszania drzwi. Jak obłożyć matami wnętrze? Bo przykleić na zew. drzwi to nie problem, ale żeby dostać się do środka to co...demontaż całkowity? Chodzi mi o to co zrobił np. kolega Kleju.

londolut - 21-04-2010, 21:46

Majstrujesz w otworach technologicznych. Połacie drzwi są połączone zgrzewami i spawami ze sobą.
Havoc - 22-04-2010, 08:26

A da się w ten sposób, tj przez te otwory, wyłożyć matami całe wnętrze drzwi czy tylko te widzialne fragmenty? I czy to na pewno wystarcza jeżeli np. w pewnych miejscach nie sięgnę żeby przykleić matę?
londolut - 22-04-2010, 08:37

Havoc, da się. Mimo wszystko te otwory są dość spore a i odległość między połaciami blachy jest taka, że można sprawnie manewrować wszystkim co tam siedzi. Jedyne co to małe utrudnienia może sprawiać belka w drzwiach ale to tylko przy środku.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group