To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

EVO - Techniczne - [EVO VIII] wersje

Anonymous - 22-05-2006, 13:07

Tylko ja nigdzie w domu nie jestem :evil:
Hubeeert - 22-05-2006, 13:25

A to niby dlaczego?
Anonymous - 22-05-2006, 13:28

Bo www.passionford.com jest w UK, a u nas Fordów jest 5 na krzyż....
Anonymous - 22-05-2006, 13:37

Jackie napisał/a:
furia, części dostać łatwo ale ceny są większe niż do wersji EU. Różnice:
- brak AYC
- zderzaki
- światła
- brak chłodnic oleju w dyfrze i skrzyni biegów
- hamulce są niskociśnieniowe (prawo w US) czyli gorsza skuteczność hamowania
Tak po krótce ;)
Pozdrawiam


Nie wiem jak z tymi chłodnicami ale jeździłem też IX GT 340 z Auto GT i nie widzę różnicy w działaniu hamulców z moim VIII MR. :shock:
Co więcej - owszem brak AYC z pewnością będzie odczuwalny na mokrej nawierzchni. Ale też te podkreślanie różnic i to w kontekście dyskwalifikacji wersji z USA jest chyba troche przesadzone, tym bardziej, jeśli weźmiemy pod uwagę ceny Miśków w Stanach. Ponadto konia z rzędem temu, kto wyczuje różnice pomiędzy UE a USA spec. przy normalnej jeździe na codzień, poza torem :twisted: :twisted:

Jackie - 22-05-2006, 13:42

man111 napisał/a:
nie widzę różnicy w działaniu hamulców z moim VIII MR.

Raz jeszcze: MR to NIE jest zwyłe Evo. To auto do wyścigów ;) Mitsubishi Racing - masz lepsze hamulce niż GT 340.
Pozdrawiam

Anonymous - 22-05-2006, 13:45

Poprawiłeś mi humor 8) 8) 8)
Pzdr

Anonymous - 22-05-2006, 13:46

Amerykański MR jest raczej bardziej luksusowy (m.in. miększy zawias). Do ścigania to bardziej RS.
Anonymous - 22-05-2006, 13:48

Azrael, amerykański MR ma m.in. w standardzie Bilsteina i kute BBS-y, do tego skrzynia 6 i chyba trochę inna turbina, Co do reszty to nie jestem pewien :? Ale jeździ fajnie :mrgreen:
Anonymous - 22-05-2006, 13:55

man111, ja wiem co on ma :-) Dlatego mówię że raczej jest bardziej drogowy niż sportowy. Generalnie każde Evo fajne, chociaz niestetychoruje na wszystkie przypadlości nowoczesnych samochodów.
Hubeeert - 22-05-2006, 14:13

Azrael napisał/a:
chociaz niestetychoruje na wszystkie przypadlości nowoczesnych samochodów.


O czyżby bratnia dusza :?: też nie podoba Ci się ten nadmiar zbędnej elektroniki :?: :wink:

Jackie - 22-05-2006, 14:33

Azrael napisał/a:
Amerykański MR jest raczej bardziej luksusowy (m.in. miększy zawias). Do ścigania to bardziej RS.

RS to faktycznie killer ;) Co do MR - z tego co kojarzę, nie ma różnic pomiędzy MR EU a US... Musiałbym to sprawdzić ale na 90% to ten sam samochód.
Pozdrawiam

Hubeeert - 22-05-2006, 14:36

Służę service manual'ami tylko czy Ty potrafisz czytać :?: :shock:
Anonymous - 22-05-2006, 15:00

Cytat:
O czyżby bratnia dusza :?: też nie podoba Ci się ten nadmiar zbędnej elektroniki :?: :wink:



Nie pdooba mi sięnadmiar zbędnej masy SRSów i innych wynalazków. Aktywne dyfry są fajne, chociaż jazda z nimi to zupełnie co innego z tego co miałem okazję się zorientować. Na czas zdecydowanie aktywne dyfry, na codzień też, do zabawy porządne old-schoolowe szpery ;-)

Hubeeert - 22-05-2006, 15:01

A jednak miałem rację - bratnia dusza :D
Jackie - czytaj i ucz się :lol:

Anonymous - 22-05-2006, 15:06

Jak dobrze kojarzę kim jest Jackie to nie musi się niczego uczyć ;-)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group