EVO - Techniczne - [EVO VIII] wersje
Anonymous - 22-05-2006, 13:07
Tylko ja nigdzie w domu nie jestem
Hubeeert - 22-05-2006, 13:25
A to niby dlaczego?
Anonymous - 22-05-2006, 13:28
Bo www.passionford.com jest w UK, a u nas Fordów jest 5 na krzyż....
Anonymous - 22-05-2006, 13:37
Jackie napisał/a: | furia, części dostać łatwo ale ceny są większe niż do wersji EU. Różnice:
- brak AYC
- zderzaki
- światła
- brak chłodnic oleju w dyfrze i skrzyni biegów
- hamulce są niskociśnieniowe (prawo w US) czyli gorsza skuteczność hamowania
Tak po krótce
Pozdrawiam |
Nie wiem jak z tymi chłodnicami ale jeździłem też IX GT 340 z Auto GT i nie widzę różnicy w działaniu hamulców z moim VIII MR.
Co więcej - owszem brak AYC z pewnością będzie odczuwalny na mokrej nawierzchni. Ale też te podkreślanie różnic i to w kontekście dyskwalifikacji wersji z USA jest chyba troche przesadzone, tym bardziej, jeśli weźmiemy pod uwagę ceny Miśków w Stanach. Ponadto konia z rzędem temu, kto wyczuje różnice pomiędzy UE a USA spec. przy normalnej jeździe na codzień, poza torem
Jackie - 22-05-2006, 13:42
man111 napisał/a: | nie widzę różnicy w działaniu hamulców z moim VIII MR. |
Raz jeszcze: MR to NIE jest zwyłe Evo. To auto do wyścigów Mitsubishi Racing - masz lepsze hamulce niż GT 340.
Pozdrawiam
Anonymous - 22-05-2006, 13:45
Poprawiłeś mi humor
Pzdr
Anonymous - 22-05-2006, 13:46
Amerykański MR jest raczej bardziej luksusowy (m.in. miększy zawias). Do ścigania to bardziej RS.
Anonymous - 22-05-2006, 13:48
Azrael, amerykański MR ma m.in. w standardzie Bilsteina i kute BBS-y, do tego skrzynia 6 i chyba trochę inna turbina, Co do reszty to nie jestem pewien Ale jeździ fajnie
Anonymous - 22-05-2006, 13:55
man111, ja wiem co on ma Dlatego mówię że raczej jest bardziej drogowy niż sportowy. Generalnie każde Evo fajne, chociaz niestetychoruje na wszystkie przypadlości nowoczesnych samochodów.
Hubeeert - 22-05-2006, 14:13
Azrael napisał/a: | chociaz niestetychoruje na wszystkie przypadlości nowoczesnych samochodów. |
O czyżby bratnia dusza też nie podoba Ci się ten nadmiar zbędnej elektroniki
Jackie - 22-05-2006, 14:33
Azrael napisał/a: | Amerykański MR jest raczej bardziej luksusowy (m.in. miększy zawias). Do ścigania to bardziej RS. |
RS to faktycznie killer Co do MR - z tego co kojarzę, nie ma różnic pomiędzy MR EU a US... Musiałbym to sprawdzić ale na 90% to ten sam samochód.
Pozdrawiam
Hubeeert - 22-05-2006, 14:36
Służę service manual'ami tylko czy Ty potrafisz czytać
Anonymous - 22-05-2006, 15:00
Cytat: | O czyżby bratnia dusza też nie podoba Ci się ten nadmiar zbędnej elektroniki |
Nie pdooba mi sięnadmiar zbędnej masy SRSów i innych wynalazków. Aktywne dyfry są fajne, chociaż jazda z nimi to zupełnie co innego z tego co miałem okazję się zorientować. Na czas zdecydowanie aktywne dyfry, na codzień też, do zabawy porządne old-schoolowe szpery
Hubeeert - 22-05-2006, 15:01
A jednak miałem rację - bratnia dusza
Jackie - czytaj i ucz się
Anonymous - 22-05-2006, 15:06
Jak dobrze kojarzę kim jest Jackie to nie musi się niczego uczyć
|
|
|