Outlander I GEN Techniczne - pierwsza wpadka outlandera
Morfi - 10-08-2008, 22:21
Kurde chciałbym mieć takie problemy Wole zalożyc opaske za 2 zł niz kupować nowe turbo
JCH - 10-08-2008, 22:53
Morfi napisał/a: | Wole zalożyc opaske za 2 zł niz kupować nowe turbo | Taa, tylko najpierw trzeba wydać 140 tysi To raczej trochę wkurza że taka pierdoła, którą może naprawić kowal unieruchamia taki wózek
saphire - 11-08-2008, 08:08
Nie unieruchamia tylko zabiera mu większość mocy skoro brak doładowania i silnik pewnie idzie jak zwykły wolnossący dizel
krzychu - 11-08-2008, 10:54
Ale z tego co sie orientuje diesle z turbo maja rozrzad ustawiony na branie a nie zasysanie wiec tutaj bym nie byl takim optymista....
Krzychu
tomekrvf - 13-08-2008, 19:04
krzychu napisał/a: | Ale z tego co sie orientuje diesle z turbo maja rozrzad ustawiony na branie a nie zasysanie |
Silnik musi ssać powietrze bo to wymusza poruszający się w cylindrze tłok.
krzychu - 13-08-2008, 23:28
ale w silnikach bez Turbo zawory sa zamykane wczesniej a z turbo pozniej (tak aby nawet po tym jak tlok zaczyna isc do gory jeszcze turbo wtlaczalo tam powietrze) a jak tego turbo nie ma silnik moze drastycznie spasc moc jesli w ogole bedzie dzialal. Na pewno nie dziala to tak jak silnik ktory normlanie nie jest z turbo bo ma wlasnie innaczej ustawiony rozrzad. Tak samo z wydechem poniewaz przy turbo jest wieksze cisnienie na kolektorze wydechowy przez co zawory powinny byc zamykane wczesniej (bo jak nie ma turbo rozpedzone powietrze wyciaga czesc spalin po tym jak tlok minie najwyzszy stan)
To takie moje male przemyslenia
Krzychu
Anonymous - 14-08-2008, 10:02
Ja niestety prócz przemysleń mam duze doświadczenie w tej kwestii, więc jest tak, na początku strasznie szarpie samochodem cieżko jest ruszyc jak przetrwamy ten przykry moment i wyjdziemy ponad 2tys obrotów jest już lepiej podstawa to trzymać samochód na obrotach nie szarpie i da sie jechac kazdy podjazd to niestety wyzwanie i droga przez mękę z ciągłymi redukcjami, jesli zapali sie checkengin to jest jescze trudniej bo wtedy moc jest dodatkowo redukowana
kordiank2 - 18-08-2008, 20:19
...uff całe szczęście że mam nieuturbionego outka z pierwszej generacji - na wszelki wypadek sprawdziłem wszystkie inne opaski, zwłaszcza te od rurek wodnych, gdzie jest większe ciśnienie. no i są wszędzie z podwójnego drutu. ale to auto wyprodukowane w japonii na rynek amerykański
|
|
|