To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

LPG - Jaki pojazd lubi LPG

Anonymous - 17-03-2009, 11:13

cns80 napisał/a:
Robert, tak jak rozmawialiśmy to MIVEC'i i GDI odpadają. Wszelkie VVTI także. Możesz spróbować np. z Cadilac'kiem :) Już widziałem takie na gazie więc trzeba by popytać.


Z tym VVTi to chyba jakis przesad z TV Trwam.

Anonymous - 17-03-2009, 12:16

Benzyna ma lwasciwosci smarujace? Wezcie sobie na palec troche benzynki i pocierajcie palcem z benzynka o drugi suchy palec. Bedzie tam jakis poslizg? Ja bym powiedzial ze benzyna jest wrecz sucha.
pfx - 17-03-2009, 23:20

VVTi znoszą gaz znakomicie, nawet w swego czasu w Toyotach proponowali gaz fabrycznie ale kosztował 3 x tyle, co w poza serwisem. Oczywiście poza silnikiem D4.
pyjte - 18-03-2009, 00:04

VVTi- dobrze znoszace gaz...
wsze słysze ;) , raczej z tego co wiem chłopaki na corollaclubie nie chwala gazu w vvtikach.

Sam mam 1.4 ale na benzynie i jestem przekonany ze ten silnik polata dluzej na benzynie, a te silniki mają słabość do oleju (jego zjadania)

Anonymous - 18-03-2009, 11:00

pyjte napisał/a:
VVTi- dobrze znoszace gaz...
wsze słysze ;) , raczej z tego co wiem chłopaki na corollaclubie nie chwala gazu w vvtikach.

Sam mam 1.4 ale na benzynie i jestem przekonany ze ten silnik polata dluzej na benzynie, a te silniki mają słabość do oleju (jego zjadania)


To ciekawe. Kupilem auto z gazem i jak na razie nie ma zadnych problemow z jazda na gazie a tym bardziej ze spalaniem oleju! - mowie jak na razie ale nie wierze w takie gadanie - jak sie cos do d... zrobi to potem sie na to marudzi. Nie wiem czy liczba cylindrow wplywa na prace z instalacja gazowa ale nie wydaje mi sie.

pfx - 18-03-2009, 15:55

VVTi zwłaszcza 1,4 miały problem zapiekania się pierścieni smarujących. Podobny problem wystepował w Almerach QG18DE Nissana - produkcja - Anglia z początku lat 2000. Na forum Toyoy postulowano niekorzystne działnie oleju Castrol SLX i TWS lany przez serwisy.
Mój QG18DE przeszedł remont po 50 kkm. Porównałem pierścienie z Toyoty i Nissana - ta sama lipa - wyginały sie w palcach i odkształcały jak plastelina.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group