Chcę kupić Galanta! - Warto ?
Anonymous - 24-08-2008, 21:42
ok, dzieki
Ten ciemny bardziej mi się podoba, lecz zobacze jak wyglada na zywo
Okazuje sie ze jutro nie bede mogl podjechac go obejrzec.
Anonymous - 25-08-2008, 16:26
sampler napisał/a: | MV6 bylo cale stado od 2.5 po 3.2. |
Nieprawda.
2.5 V6 nigdy nie miał oznaczenia MV6 tylko V6.
M oznaczało najmocniejsza wersje.
sampler - 25-08-2008, 18:43
Z takimi oznaczeniami wystepuja na allegro. Najmocniejsza jest wersja 3.2. Nie wnikam czy sie pomylili czy nie po prostu porownujemy silniki 2.5
Anonymous - 25-08-2008, 18:48
Najmocniejsza Omega to LOTUS
Koledzy macie coś jeszcze do dodania odnośnie tego 2.0 automat ?
Co w nich najczęściej się psuje ?
Bartek - 25-08-2008, 19:01
MARCIN--Ibiza napisał/a: | Jak sprawują się te skrzynie?
|
rewelacja - przy 2.0 praktycznie niezniszczalne
MARCIN--Ibiza napisał/a: |
Czy po samych zdjęciach wnioskujeie ze wszystko jest wporzadku?
(np czy z tego rocznika jest taka deska jak byc powinna, czy listwy, czy fotele, tapicerka, koła, Wszystko się zgadza?
|
Ze zdjęć jest w miarę OK - brakuje tylko znaczka "GLS" na klapie tylnej i fotki wzmocnienia pod maską (musi być matowe)
MARCIN--Ibiza napisał/a: |
Jakie osiągi ma silnik 2.0 w automacie w tym nadwoziu ?
|
Niepowalające..... 2.4 GDi mający zasadniczo lepszy przebieg momentu + 14 KM więcej nie jest zbytnio szybkim autem - ze 100 konną dłubaną Ibi raczej marne szanse
MARCIN--Ibiza napisał/a: |
Co w nich się najczęściej psuje ?(jakie są koszty części?)
|
Brak typowych usterek..... większość to normalne zużycie, reszta to nieumiejętny serwis.....
MARCIN--Ibiza napisał/a: |
Omegą na g-techu robiłem systematyczne 7,0-7,2 na kołach 17" 225/45(koła oryginalne takie łopaty, ciezkie jak cholera) Omega tak w ogóle to było auto rodziców ale jeździłem jak swoim, wcześniej była tez Vectra 2,5 która do setki przyspieszała podobnie lecz na 3cim i 4tym biegu Omega była zdecydowanie szybsza.
Teraz żona jeździ Ibizą 1.4 8V seria 60KM a obecnie na hamowni 102KM
i właśnie dzisiaj dyskutowaliśmy czy taki Galant w automacie 2.0 jest zrywniejszy od naszej podkręconej Ibizy
Ibiza jak miła 96KM to strzeliłem na 1/4 16,93s na Bemowie
|
Tu jak wykręcisz 11-12 na g-techu, możesz uznać za życiówkę.....
MARCIN--Ibiza napisał/a: |
Mam jeszcze jednego na oku
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C5818333
który wydaje Wam się ciekawszy, nie biorąć pod uwage ze sa roznice w pojemnosci
Kolega mi mowil ze te silniki 2,4 nie chca jezdzic na gazie
Czy tak faktycznie jest ? |
Ten to skundlony amerykanin z europejczykiem..... raczej blacharska przeszłość bujna....... poza tym amerykańskie wersje są mocno wykastrowane względem europy, a wnętrze mają jakości daewoo espero....
Anonymous - 25-08-2008, 19:08
Dziekuję bardzo za rzeczową odpowiedź.
Bartek - 25-08-2008, 19:17
Rozumiem, że odpuściłeś tego 2.0 ?
Dla kontrastu mogę napisać, że 2.5 tiptronic ma niestety charakterystyczną usterkę: wieloklin zdawczy z konwertera wytrzymuje niewiele (przy trwałości całego auta), jego naprawa to od 1000 zł za samą wymianę konwertera (starcza na ok. 20 000 km) do ponad 2500 (zakup i wymiana konwertera i pompy oleju)
2.5 manual, to fajnie zbierające się auto, niestety musisz mieć w garażu zapasową skrzynię biegów - ten silnik potrafi zmielić biegi od 1 do 4
Anonymous - 25-08-2008, 19:36
Absolutnie nie odpuszczam w 2.0 automacie
Auto ma byc wygodne z klimą i akurat jest ekonomiczne
Nie musi byc do szalenstwa
W Środę jadę obejrzeć samochód w Częstochowe
Dziwi mnie tlyko że jakos słabo się sprzedaje ten samochód
Moze ludzie nie chca automatow, sam juz nie wiem, obym mial racje.
Do szczescia mi brakuje w nim szyberdachu.
[ Dodano: 25-08-2008, 19:39 ]
vin JMBSREA2A17000458
Bartek - 25-08-2008, 19:48
MARCIN--Ibiza napisał/a: | JMBSREA2A17000458 |
NA PEWNO "7" a nie "Z" ????
[ Dodano: 25-08-2008, 19:49 ]
Rok modelowy 2001, wyposażenie na to wskazuje jak i VIN. Moc wykastrowana ekologią o 3 KM....
Anonymous - 25-08-2008, 20:03
facet mi dyktowal przez tel, moze sam sie pomylił, podał mi bankowo 7
ma jeszcze sprawdzic czy wszystkie oznaczenia szyb sie zgadzaja i sa identyczne
Czyli jaka ta moc ?
Gaz jeszcze nie jest wbity w dowod rejestracyjny, instalacja jest dopiero co zakladana
kurcze, po cholere sprzedawac takie auto wychuchane
[ Dodano: 25-08-2008, 20:48 ]
Miły Pan właśnie niedawno zadzownił i poinformował, że wszystkie szybki sa identyczne z roku 2tys
[ Dodano: 25-08-2008, 20:49 ]
wywalenie katalizatora wyeliminuje ubytek mocy ?
czy sprawa wyglada inaczej ?
Bartek - 26-08-2008, 09:27
MARCIN--Ibiza napisał/a: | wywalenie katalizatora wyeliminuje ubytek mocy ?
czy sprawa wyglada inaczej ? |
Inaczej - calutka elektronika jest przeprojektowana.....
MARCIN--Ibiza napisał/a: | Czyli jaka ta moc ? |
oficjalnie ma 100 kW mocy
MARCIN--Ibiza napisał/a: | facet mi dyktowal przez tel, moze sam sie pomylił, podał mi bankowo 7 |
Bez mechanoskopii bym kijem nie dotknął, jeżeli tam jest "7"
MARCIN--Ibiza napisał/a: | Miły Pan właśnie niedawno zadzownił i poinformował, że wszystkie szybki sa identyczne z roku 2tys |
norma
Anonymous - 26-08-2008, 16:34
Jeśli tam jest 7 to co to oznacza?
[ Dodano: 26-08-2008, 21:00 ]
zadzwoniłem i jest "Z"
[ Dodano: 26-08-2008, 21:31 ]
W czwartek jadę obejrzeć auto, jestem już umówiony w serwisie Mitsu w Czestochowie na przegląd
koszt 250zł
auto nie ma jeszcze wbitego gazu do dowodu, odrazu poprosze o zaswiadczenie zebym nie musial tego samego robic w Plocku
Co jeszcze ?
Bartek - 27-08-2008, 07:27
Wbicie gazu to 15 min. w wydziale komunizacji..... nie rozumiem dlaczego ktoś tego nie zrobił.....
Komplet dokumentów:
- świadectwo legalizacji zbiornika
- homologacja instalacji (zbiorcza ale z wyszczególnieniem każdego elementu i wynikami pomiarów spalin)
- faktura za montaż
- dowód rejestracyjny
- "książeczka partyjna" czyli Karta Pojazdu
Zaciągnij właściciela do jego wydziału komunikacji, niech wstęplują - jak są braki w dokumentach, to (przynajmniej w wydziale W-wa śrórmieście) NIC nie załatwisz....a potem będziesz się bujać z gazownikiem, którego masz 300 km od domu.....
Anonymous - 28-08-2008, 21:00
Gaz był juz wpisany do dowodu jak dzisiaj byłem oglądać auto
Na 13 do Serwisu Mitsu
Prawa strona ; drzwi przod, tyl +czesc blotnika - malowane
Przod nie byl walony, lewa strona tez cala
tyl prawa strona trzasnieta, podobno wlasciciel to zrobil, nie jest naprawiony zderzak co widac na fotkach tylko niechlujnie opierniczone pedzlem
Lakier w oplakanym stanie, wymaga polerki
Zawieszenie zero luzow, amory Ok, przednie oba sie "pocą"
Hamulce Ok, ani tarcze ani klocki nie wymagaja wymiany
Cieknie olej z filtra oleju Filtron, serwisan mowi ze to wina lipnego filtra
Slychac stuki zaworow i to druga rzecz ktora mnie znechcila
Pierwsza naistotniejsza sprawa , To auto nie przyspiesza
Na gazie chodzi super w sensie rowno, nie szarpie i nie gasnie a przyspiesza tragicznie
Instalacja to STAG 300 4
skrzynia pracuje płynnie, na postoju przy zmianie przelozen nie ma zadnych szarpniec jak i podczas jazdy
Poprosilem o sprawdzenie kompresji, na wszystkich garach powyzej 13
Swiece do wymiany, odrazu zostaly kupione i wymienione w serwisie (70zł NGK)
Auto kupilem za 16 400
zaplacilem za swiece(70) i za przeglad 200zł i zapach NEW CAR około 5zł
Wszystkim udzielajacym sie w tym temacie bardzo dziekuję za pomoc
Jutro jade na polerke lakieru
no i pewnie za jakis czas trzeba bedzie zrobic małą sesyjkę i się pochwalić
ps. obawiam sie ze to auto ma dobre 15s do setki
|
|
|