To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Luz na drazku kierowniczym

Anonymous - 17-09-2008, 17:12

MAłY napisał/a:
Matejko napisał/a:
uz na kole 1cm to tylko i jedynie sworzen lub lozysko
to jeszcze zalezy w jakies płaszczyznie szarpiesz za koło- w pionie czy poziomie.
i zwróc jeszcze dokładnie uwage czy ciągnieciu za kolo nie obraca sie kierownica


próbowałem przesuwać kierownicę w górę, dól, lewo, prawo, do siebie, od siebie i tu luzów nie wyczuwam
natomiast 1cm to na obwodzie, kręcąc kierownicą

Matejko - 17-09-2008, 21:57

a u mnie minelo nie wiem samo sie naprawilo :)
Anonymous - 17-09-2008, 22:02

Matejko napisał/a:
a u mnie minelo nie wiem samo sie naprawilo :)


no u mnie jakoś nie chce i zastanawiam się nad maglownicą (bo mowili, że to własnie ona), kupić używaną na allegro, czy regenerowaną ??

Brikston - 17-09-2008, 22:24

W starych cari jak sie jedzie po wlasnie bruku itp. slychac stukanie, ale to nie koniecznie musi pochodzic od luzow w zawieszeniu czy ukladzie kierowniczym. to moze wystepowac od nowosci w starych cari i to tak slychac jakby element deski rozdzielczej gdzies byl niedokrecony czy cos takiego.

pozdr

Matejko - 17-09-2008, 23:13

taaa zawieszenie jest takie, ze w obu mi wali tak samo, no moze w sedanie mocniej bo sa 17"

maglownice - uzywana za 350zl ktora za miesiac padnie, albo regenerowana za 500zl ktora padnie za 10 lat wybor nalezy do ciebie(wiem ze regenerowane sa za 750 ale zwracaja 250zl jak odesle sie stara)

wichura1 - 18-09-2008, 10:46

U mnie stukało, metalicznie , okazało się że brakuje dolnej śruby ramki wentylatora klimatyzacji. Cała ramka z wentylatorem bujała się w przód i w tył. Po wymianie nakrętki na nową i wkręceniu nowej śruby przestało.
Anonymous - 18-09-2008, 11:52

Matejko napisał/a:
taaa zawieszenie jest takie, ze w obu mi wali tak samo, no moze w sedanie mocniej bo sa 17"

maglownice - uzywana za 350zl ktora za miesiac padnie, albo regenerowana za 500zl ktora padnie za 10 lat wybor nalezy do ciebie(wiem ze regenerowane sa za 750 ale zwracaja 250zl jak odesle sie stara)


no właśnie widzialem taką aukcję na allegro za 750zl ze zwrotem 250zl pod warunkiem oddania starej, wszystko fajnie, ale wyłożyć trzeba prawie 1000 (no bo jeszcze przekładka w warsztacie)

co do tego stukania jadąc np. po bruku to faktycznie tak jakby coś tam się o siebie obijało, skoro piszecie, że każda Cari sprzed liftu tak ma to niestety nie pozostaje nic tylko się do tego przyzwyczaić

jaxan - 22-11-2008, 15:30

MAłY napisał/a:
to jeszcze zalezy w jakies płaszczyznie szarpiesz za koło- w pionie czy poziomie.
i zwróc jeszcze dokładnie uwage czy ciągnieciu za kolo nie obraca sie kierownica


no i właśnie od czego to zależy, bo u mnie dziś wyczułem luz przy szarpaniu kołem w poziomie i nie doszedłem jeszcze dlaczego, więc wszelka pomoc się przyda :)

MAłY - 22-11-2008, 17:52

to moze byc sworzeń na wahaczu albo końcówka drążka kierowniczego.

[ Dodano: 22-11-2008, 18:12 ]
big_foot napisał/a:
co do tego stukania jadąc np. po bruku to faktycznie tak jakby coś tam się o siebie obijało, skoro piszecie, że każda Cari sprzed liftu tak ma to niestety nie pozostaje nic tylko się do tego przyzwyczaić

dokładnie, widocznie to jakaś wada konstrukcjna albo cóś. u siebie mam nowe amorki i mocowanie i dalej jak hustam samochodem to słychac stuki w mcpersonie



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group