To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

EVO Ogólne - Czy jest jakis konkurent dla EVO

Anonymous - 17-05-2006, 18:45

tez fajna fura.. no i przydlubana moze byc konkurencja z racji napedu na 4 kola :) - bo mialy o ile mnie pamiec nie zawodzi :)
Hubeeert - 17-05-2006, 18:48

Nie musi być przydłubana - Ford najpierw Sierrą a potem Escortem Cosworth łoił Miski jak chciał. Ze zmiennym szcześciem ale jednak :wink:
Anonymous - 17-05-2006, 21:16

no w sumie to troche mniejszy jest... :) pewnie dlatego.. albo kierowca... bo to tez bardzo wazne...
McDoune - 18-05-2006, 00:02

sierra była zdecydowanie większa a escort moze faktycznie trocę mniejszy, choć tego nie byłbym pewien (kombi są równe - ale tylko jeśli chodzi o długość ;) )
Anonymous - 18-05-2006, 08:08

wielka szkoda,ze teraz robia tylko Focusy w wersji RS czy jak mu tam najszybsze, ktore moga konkurowac jedynie z CRT, Corolla TS czy Golfem GTi...
McDoune - 18-05-2006, 09:26

a no szkoda :(
Focus moze jest i ładnieszy, ale jakoś jako rajdówka tak jakoś ie wygląda. Escort to była jednak klasyka

Anonymous - 18-05-2006, 09:57

wciaz jest ;) na ulicach warszawy widac ich kilka...
Jackie - 18-05-2006, 14:22

chayenne napisał/a:
na ulicach warszawy widac ich kilka...

Szczególnie jeden taki niebieski kolegi Azraela (Jakub Zawiła-Niedźwiecki) i to auto faktycznie łoi Miśki i Subaryny jak chce. Problem jest jeden - rzadko jest sprawny (psuje się jak renówka) ale jak jedzie.... ;)
Pozdrawiam
EDIT by Jackie: moje chamstwo....Azzi wybacz.

Anonymous - 18-05-2006, 14:58

niebieski, poszerzany, z naklejkami na drzwiach :) bardzo aktywny dzialacz forum subaru :)
Jackie - 18-05-2006, 15:34

chayenne napisał/a:
bardzo aktywny dzialacz forum subaru

Wmorderator nawet ;)

Anonymous - 19-05-2006, 02:09

Hubeeert napisał/a:
UWAGA oświadczam że najlepszy był Lancer EVO III a reszta na czele z EVO VI TME RS2 Sprint to jakieś nędzne popierdółki. :mrgreen:


Z tego co pamiętam to gdy weszło EVO VI to zaraz zostało okrzyknięte najlepszą rajdówką na ŚWIECIE!

Więc ja wiem czy taka popierdółka? :wink:

Krzyzak - 19-05-2006, 08:05

A mi się podoba 5-tka - szczególnie w wersji Noris Designs (czy jakoś tak). Proponuję poszukać w necie jakie mody oferują. Jakoś mi te okrągłe pmgłowe tak fajnie w niej współgrają :) .
Hubeeert - 19-05-2006, 11:37

Memphis napisał/a:
Z tego co pamiętam to gdy weszło EVO VI to zaraz zostało okrzyknięte najlepszą rajdówką na ŚWIECIE!

Więc ja wiem czy taka popierdółka?

Wiesz co dla kogoś miód to dla drugiego nie mówiąc oględnie.
Dla mnie III jest the best bo wynika to z mojego podejścia do tematu - lekka (bardzo) mocna (bardzo) bez tych wszystkich elektronicznych śmieci od kontrolowania kierowcy typu aktywne dyfry. Zmierzam do tego, że jazda III była jak golenie się samurajckim mieczem - można ale trzeba wiedzieć jak bo inaczej jeden malutki fałszywy ruch i kaput.
A VI TME RS2 Sprint Spec to naczelna popierdółka. :twisted:

Jackie - 19-05-2006, 12:03

Hubeeert napisał/a:
A VI TME RS2 Sprint Spec to naczelna popierdółka.

A świstak siedzi i zawija je w te sreberka.....
Pi*****icie Waści jak potłuczony. Samochód był wspaniały. I nie wylatuj mnie z textem, że wyłączyłem AYC (choć tak było) bo mnie auto miało służyć do zabawy a nie do wyścigów (z pewnością czasy lepsze kręci się z AYC a nie bez, dotyczy to kierowcy normalnego rzędu a nie Makinnena ;) ) Także nie gadajcie Towarzyszu bzdur. Co do Evo III - nie chcę ale muszę przyznać, że samochód był jak myśliwiec - lekki, szybki i piekielnie niebezpieczny. Nigdy nim nie jechałem ale osiągi mówią same za siebie. Nie zmienia to faktu, że dla Ciebie ( z mojego punktu widzenia) III nie pasuje. Jakbyś ją miał to w krótkim czasie musiałbym szukać nowego admina (w końcu z połamanymi łapkami ciężko klepać w klawiszki :mrgreen: ) a na to nie mam czasu ani ochoty :)
Pozdrawiam

Hubeeert - 19-05-2006, 12:09

Jackie napisał/a:
A świstak siedzi

Bo sreberka były kradzione.
Jackie napisał/a:
Pi*****icie Waści jak potłuczony

Może i tak ale tak jak napisałem:
Hubeeert przed chwilą napisał/a:
Dla mnie III jest the best bo wynika to z mojego podejścia do tematu - lekka (bardzo) mocna (bardzo) bez tych wszystkich elektronicznych śmieci od kontrolowania kierowcy typu aktywne dyfry. Zmierzam do tego, że jazda III była jak golenie się samurajckim mieczem - można ale trzeba wiedzieć jak bo inaczej jeden malutki fałszywy ruch i kaput.

Co kto lubi. Nie jestem nawet w tej samej galaktyce co Makkinen jeżeli chodzi o technike jazdy. Co nie zmienia faktu, że IMHO to właśnie EVO III jest najlepsze a cała reszta z VI TME RS2 Sprint Spec na czele to nędzne wykastrowane popierdółki.

Jackie odpuść - nie przekonasz mnie.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group