Łódzkie - ASO Satall Czy serwisujecie tam swoje miśki
gringo66 - 15-04-2010, 12:56
ciężko to opisać- możemy się spotkać to opowiem co było u nich nie tak. Ja niestety już u nich nie serwisuję autka.Z wymianą radia jadę właśnie do Częstochowy.Pozdrawiam
observer - 27-07-2010, 19:44
Ja naprawiałem na Liściastej blachy. To był błąd.
Do naprawy było: prawa strona lekko przerysowana , drzwi do wymiany. Kierownik(?) z uporem maniaka częstował mnie kawą w poczekalni , zamiast skupić się na jakości naprawy. Co do samego lakierowania to się pewnie okaże w najbliższych miesiącach , ale montaż elementów tragiczny. Między zderzakiem a błotnikiem powstały nierówne przerwy. Wygląda jakby był walnięty z przodu. Czarna listwa ochronna w zderzaku również niedokładnie założona. Nie dociągnęli jej od końca do końca zderzaka i zostawili na niej ślady lakieru. Dramat.
I coś co nie wymaga umiejętności , wystarczyłaby dokładność. Nie zabezpieczone przed malowaniem (lub niedokładnie zabezpieczone) nadkola. Skutek jest taki że mam srebrne nadkole i sprężynę. Ręce opadają. Gdyby nie sytuacja że musiałem mieć samochód , w ogóle bym go nie odebrał po tym partactwie. Naprawa była z z polisy OC sprawcy , więc to była moja pierwsza i ostatnia wizyta w tym "warsztacie".
RoveR - 28-07-2010, 15:54
Dzisiaj sprzedawałem swojego Galanta i kupujący sprawdzał go właśnie u nich. Cena 350zł, przelecieli lakier miernikiem, sprawdzili zawieszenie, podpięli pod komputer, nie zajrzeli nawet pod maskę, uważam że za takie pierdoły to cenę mają naprawdę wysoką, a do tego spędziłem tam ponad 3 godziny, tragedia.
SNB SWEDEN - 16-01-2012, 23:29
Ja dzis mialem swojego ASX 1,8 DID na przgladzie po 30,000 km, obsluga bardzo mila obsluga,pytano mnie o uwagi dotyczace auta wiec wskazalem drobne pierdolki , ktore mnie irytowaly i zostaly poprawione, ogolnie jestem zadowolony
markowoj - 13-03-2012, 00:51
Ja na Liściastą już nie zajżę . Polecam salon i nowy serwis przy Kolumny - też Satall ale ludzie naprawdę Normalni. A to właśnie ludzie są wizytówką każdej firmy.
Ja sam pracuję w serwisie Viessmann a ta firma wie że tylko pierwsze urządzenie sprzedaje salon, a drugim decyduje kontakt z serwisem i nie tylko sama naprawa decyduje o zadowoleniu klienta.
Myślę że załoga na Kolumny też to wie.
Anonymous - 26-06-2012, 07:11
mitsumaniaki raczej chwalili sobie mitpola z tego co pamietam
b2vos - 29-06-2012, 14:47
Ja podzielę się moją opinią ale tylko w kontekście zamawianych części (w zasadzie to naklejek). Rozczarowało mnie podejście przy kompletowaniu zamówienia. Otóż zamawiałem naklejki (ochronne) na drzwi przód i tył do mojego colta. Wyraźnie określiłem że komplet a finalnie przy odbiorze dostałem tylko na 2 słupki. Dużo lepsze wrażenie faktycznie zrobiła na mnie obsługa na Kolumny. Tam widać rzeczowe podejście i chęć pomocy w doborze brakujących części.
gringo66 - 02-07-2012, 20:58
Dwie osoby na Kolumny są z Mitpola.A Mitpol chyba jest na ul.Strykowskiej.
eramus - 14-08-2012, 19:30
Mitpol był jakiś czas na strykowskiej ale od jakiegoś czasu już go nie ma, nie wiem czy przenieśli się czy zamknęli.
|
|
|