To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] to juz przesada.....

mlun - 15-11-2008, 13:31

No jak sobie tam uważasz. Nie chce się kłucić bo i po co :P ale ja zostanę przy swojej teorii.
Anonymous - 15-11-2008, 13:41

A ja przy swojej. Pozdrawiam.
Anonymous - 15-11-2008, 15:06

jak kupiłem auto to ktos wczesniej przelał olej, było go za duzo olej dostał sie do Kata i go zakleił totalnie .Emisje miałem 2 x wieksza niz norma ( w UK 0.3 co2) mechanior wymienił lambde bo tez dostała po dupie i zalał mi 2 butle środka do czyszczenia układu paliwowego na mała ilosc paliwa , kazał mi jezdzic maksymalnie na 3 biegu dynamicznie i szybko ( co akurat lubie :) ) na drugi dzien emisja spadła do normy 0.27 co2, poprostu olej który był w katalizatorze wypalił sie. W tym roku emisja 0.28 czyli problem zniknał całkowicie
wichura1 - 15-11-2008, 22:03

olej - siwy dym
mieszanka paliwowa - czarny dym
płyn chłodniczy - biały

GDI ma czarne końcówki wydechu, bo zmienia w zależności od potrzeb mieszankę z ubogiej na bogatą, dlatego też czasem zakopci na czarno.

Morfi - 16-11-2008, 01:19

Obstawiam katalizator.
A po drugie zmieniałbym stacje diagnostyczną.
Jeszcze nigdzie mi nie sprawdzali spalin :)

Anonymous - 16-11-2008, 01:29

mam strumienice.... jutro podam dokladne dane z kontroli pojazdu.
pozdrawiam

turek61 - 16-11-2008, 08:37

joukipauki napisał/a:
mam strumienice.
no i wszystko jasne :wink:
wichura1 - 16-11-2008, 12:12

joukipauki jak masz strumiennicę, to co ma ci przekształcić CO+HC+SO2+NO2+NO na H2O+H2S+CO2+H ? Wywaliłeś katalizator i się dziwisz że nie trzyma norm emisji?
Anonymous - 16-11-2008, 22:25

a no dziwie sie... wiesz nie jestem mechanikiem i nie wiedzialem ze beda tego az takie skutki (jezeli to od tego). katalizator jest przeciez tez tylny, a strumienice mam wsadzana z przodu wydechu, za silnikiem.. ;o

podaje wyniki przegladu:

CO 0,28% obj
CO2 6,03 obj
HC 589 ppm
O2 12,23
NO 0
CO kor 0,66%

pozdrawiam i dzieki za zainteresowanie

saphire - 17-11-2008, 20:44

Katalizator jest jeden a tylny to jest tłumik. Jak wywaliłeś kata to nie dziwne że ci auto nie spełnia norm. :axe:
Anonymous - 17-11-2008, 22:21

hhmmm, moze i racja... a takie pytanie- duzo sie wspomina o czysciku do silnikow, ale nik nie pisze jaki jest najlepszy jaki poleca. ja kiedys kupilem jakis w serwisie mitsu prawie za 70zl (zalac cala puche na pelen bak), ale widzialem tez takie za 20zl...
jaki polecacie i jak go najlepiej zastosowac?? (pelny bak, pusty, wysokie obroty??)

pozdrawiam

[ Dodano: 18-11-2008, 23:34 ]
ok, Panowie!!! zrobie tak -kupie srodek do czyszczenia silnika (wstryskiwaczy) i wtedy napisze jakie efekty.
jest jakis ktory byscie szczegolnie mocno polecali???

pozdrawiam
dzieki za zainteresowanie

turek61 - 18-11-2008, 23:42

joukipauki napisał/a:
ok, Panowie!!! zrobie tak -kupie srodek do czyszczenia silnika (wstryskiwaczy)

Lepiej przeznacz trochę grosza i kup katalizator.Efekty beba natychmiastowe :mrgreen:

Student - 19-11-2008, 08:51

No ale jak wstawi kata to straci ze 20KM :wink: albo i więcej :lol: , paranoja jakaś.
Anonymous - 19-11-2008, 22:39

dokladnie.... zreszta mam ten sam problem co kolega wyzej, tj jak jest cieply tpo nie trzyuma obrotow, dlatego zastosuje najpierw jego metode- wleje czyscik. jak go najlepiej stosowac???
delux - 20-11-2008, 10:59

joukipauki, jaki masz rocznik?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group