Galant VR4 E88A 92-96 - E88A kontrolka ABS'u
Frost - 14-01-2009, 10:53
hmmm, tak myślałem ze będzie to samo, teraz ciekawe czy da sie wyciągnąć
Anonymous - 14-01-2009, 18:02
Wykecić śrubkę.
Delikatnie młoteczkiem za pośrednictwem mocnej rurki (wybijaka z wklęsłym czołem) by nie uszkodzić środkowego elementu czujnika. A jak do wyrzucenia to ostro i do przodu.
WD-40 czy inne ustrojstwo nie zawadzi.
czekoladka_1981 - 14-01-2009, 18:23
ptwardy szwagier też tak robił jak piszesz , i ni cholery nie puści. Czujniki miały iść na sprzedaż i d....a
Anonymous - 14-01-2009, 18:34
Ha,ha! Trzeba naprawdę delikatnie, bo ta zewnętrzna blaszka jest cienka jak we wkładzie do Ballografa. Nasze konserwy to blacha pancerna, a tu trochę grubsza niż folia na "czekoladce"
mitsu_pl - 14-01-2009, 18:37
problem nie tkwi w tym jak to zrobić, tylko czy się uda... Jutro się wezme za to, bo mam akurat wolny podnośnik...
Frost - 14-01-2009, 20:30
ja spradze jeszcze dziś, jak wróce do domku. Jest wpięty do całości ale leży na ziemi z całą zawiechą i zwrotnica więc można spróbować, ewentualni w imadełko, posmarować i oby poszło jak po maśle eheheheh
Anonymous - 15-01-2009, 00:17
Dzięki panowie za zainteresowanie - trochę mnie ostatnio nie było ale już jestem Mój znajomy mechanik sprawdzał napięcie we wszystkich 4 czujnikach z przodu i z tyłu i tylko w lewym przednim od strony kierowcy nie podawało napięcia. Mówi że wymiana czujnika załatwi sprawę i znowu będę miał ABS ...
mitsu_pl - 15-01-2009, 17:32
no niestety, czujnik poległ... za dużo rudej... auto też za długo stało. Zanim je kupieł stało ok. roku, teraz też stoi już z połowe roku, więc ruda zrobiła swoje... drugiego nie będe tykał, bo jest jeszcze dobry, ale ruda tez tam siedzi... więc nici... musisz szukać nowego, albo takiego którego komuś udało się wyciągnąć...
Frost - 15-01-2009, 20:43
Mój również poległ. Nie ma mocnych żeby wyciągnąć ten czyjnik, już myślałem że wychodzi, a to tylko plastik sie odłamywał, reszta została w zwrotnicy. Zabrałem się za drugi, ale tego też nie wyciągne niestety
czekoladka_1981 - 15-01-2009, 20:49
A jednak jak pisałam wyżej miałam rację z tymi czujnikami abs-u że nie wyjdą.
Frost - 15-01-2009, 20:50
czekoladka_1981 napisał/a: | że nie wyjdą | wyjść wyjdą ale nie w całości hehehehe
Anonymous - 16-01-2009, 19:36
Noo, a ile drutu z cewki. Można lalkom włosy miedziane robić.
Frost - 13-05-2009, 21:53
Dupa rama, padł mi któryś czujnik ABS-u Jade sobię jadę, droga wyboista ale bez dziur i nagle kontrolka od trakcji i już nie mam abs-u hehe.
Pytałem już tu i ówdzie, czujnik czy przód czy tył między 200 a 250zł Szkoda ze starego nie mogę wyciągnąć z poprzedniego miśka,bo to niewykonalne prawie grrrrrrrr
P.S Maćku Ty znalazłeś używkę czy kupowałeś nowy jak Ci wtedy padł czujnik ??
gres - 15-05-2009, 10:50
nie kupuj i jeździj bez
skoro przy okazji kontrolek to mnie zaświeca się ta pomarańczowa z olejem ( że mało ? ) , faktycznie na bagnecie maławobyło to troche dolałem. Bagnet pokazuje elegancko a kontrolka dalej się czasem zaświeca na jakieś 2 minutki. - olać?
Frost - 15-05-2009, 12:27
olać - dolać. U mnie jak mi sie zapalała lampka od oleju to też byłem zdziwiony, szczególnie ze olej był w dobrym poziomie - między min a max. Więc dolałem do kreski MAX i od tamtej pory kontrolka nawet nie mignie. Poprostu V-ka - czyli dwie mordy do wykarmienia Dolej do kreski max i zobaczysz, powinno być dobrze
|
|
|