To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Lancer CB0 - Problemy z zawieszeniem?

Jogurt - 29-02-2008, 15:49

można zmienić sam sworzeń
Anonymous - 01-03-2008, 10:10

A jak jest z drążkiem kierowniczym? Może wystąpić luz od strony przekładni czy tylko na końcówce drążka?
Anonymous - 01-03-2008, 12:24

Ja właśnie miałem luż przez drążek kierowniczy, wymieniłem i jest ok.
Artii - 01-03-2008, 13:35

menadzer napisał/a:
Może wystąpić luz od strony przekładni czy tylko na końcówce drążka?


Jak najbardziej może wystąpićluz na przekładni. Módl sie, aby to była końcówka bo nowa przekładnia kosztuje majątek a regeneracja działa na krótką mete.

Xiff - 05-03-2008, 21:41

a ja dorzuce takie pytanko..
Jak wrzucam dwojke to przy spuszczeniu sprzegla czuje lekki stuk. Czasem tez na niektorych wybojach, ale nie moge wyczaic w jakich sytuacjach... jakies sugestie?

PiotrekSL4 - 13-03-2008, 21:32

Jako, że nie do końca wierzyłem w zapewnienia diagnosty, że w moim aucie wszystko trzyma sie kupy jeśli chodzi o zawieszenie, wiec postanowiłem zajrzeć do zaprzyjaźnionego mechanika. I co sie okazało.
Diagnosta miał racje. Niby nie jest idealne, ale jak to powiedział mechanior "to autko ma najechane prawie 300 tys i nie jest nowe!!. Jesteś przewrażliwiony". Faktycznie, stuka mi tylko górne mocowanie amortyzatora, podobno po wymianie bedzie cisza. Ale Lancerek nie tłumi wszystkich dziur na drodze tak płynnie. Jest dość twardy zdawałoby się (zawieszenie standard). Kończąc: gumy na wahaczach ok, łączniki stabilizatora ok, sworznie ok, amorki do pojeżdżenia.
Czy wy też macie takie uczucie że mimo dobrego zawiasu, czujecie sztywność tego auta?

Anonymous - 13-03-2008, 21:42

Tak, ja mam. Mój ma przejechane 390 tys, więc nie ma co tu wymagać. Jak ktoś chce płynnie pokonywać nierówności, to niech kupi Galanta.
Anonymous - 13-03-2008, 21:42

Oczywiście normalna praca zawieszenia, niektóre auta mają taką zawiechę po tuningu :mrgreen:
Xiff - 17-03-2008, 09:58

ok... zajrzalem z tesciem pod moja skorupe i znalazlem luz na przekladni kierownicy... grrrr... Czy mam rozumiec ze jedyne co da sie zrobic to wymienic, czy mozna tam cos "dokrecic"? sorki za moze infantylne pytanie, ale znam sie na wozach mniej wiecej jak swinia na pieprzu.. ;)
Jezeli wymiana to ile za to moga krzyknac?

sebastian85 - 28-06-2009, 21:13

Żeby nie zakładać nowego tematu..
U mnie natomiast końcówki,sworznie,simerbloki są ok natomiast na kosztowniejszych podzespołach jest luz...prawy przód w góre i ...

koło jakby na przegubie ma luz

prawy drązek kierowniczy ma luz (w maglownicy)

jak ruszam i jade na jednym gazie to stuka ...jak hamuje natomiast cisza

pytania:
1.na dr reakcyjnym wybita guma jaki koszt i gdzie
2.maglownica do wymiany czy regenaracja i jak ja samemu przepowadzić regeneracje o ile sie da
3.luz kola na przegubie (naprawiałem nissan sunny b11 i tam przegub do piasty dociąga śruba czy w cbo jest tak samo bo tam nie zaglądałem)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group