To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - [CY3A 1.8] turbienie

Trik - 10-01-2009, 20:53

To moze lepiej 1.5 uturinić :biggrin: Tylko za ile?
g0nzo - 10-01-2009, 20:56

jaca71 napisał/a:
g0nzo napisał/a:
jaceksu25 napisał/a:
g0nzo napisał/a:
W mniejszym zakresie obrotów wydajniejszy silnik to mniejsze spalanie i większa przyjemność z jazdy


Tak to tylko z dieslem :)


Oj majster ;P z zupą tak samo :) po to się zmniejsza silniki i stosuje turbiny :)

To pic jest panie, pic. Na papierze fajnie wygląda, ekolodzy zadowoleni, normy spalania spełnione. Ale jak chcesz z pełnej mocy korzystać to takie 1,8T spali więcej niż 2.0 :P Cudów na świecie nie ma.


Momentu pragnę :badgrin: :badgrin:

Anonymous - 10-01-2009, 20:56

Trik napisał/a:
To moze lepiej 1.5 uturinić :biggrin: Tylko za ile?


Zawsze możemy się dogadać hehehehe :D

g0nzo - 10-01-2009, 20:56

Ok, drodzy koledzy, koniec tematu, mam stare e28 525 na placu, może z niego coś zrobię :)
Anonymous - 10-01-2009, 20:58

g0nzo napisał/a:
Ok, drodzy koledzy, koniec tematu, mam stare e28 525 na placu, może z niego coś zrobię :)



Z niecierpliwością oczekujemy na efekty Twojego działania.. :badgrin:

krzychu - 10-01-2009, 20:58

g0nzo - rozgrzebałeś widzę cieche marzenia wszystkich posiadaczy nowego Lancera. Turbo to nie jest prosta przeróbka która daje to czego się chce na zawołanie. A słowami "silnik od razu żywotniejszy" mnie po prostu powaliłeś. Nie wiem jak ten mivec ale może być problem pierwsze ze dostosowaniem faz rozrzadu do Turbo a po drugie głowica może być miększą niż potrzeba. Ale ja sie nie znam.

A i jeszcze jedno. Mówisz chce momentu pamiętaj że np. skrzynię biegu, przeguby załatwisz momentem nie mocą. Chciałem jeszcze oświecić że moc to nie jest jakiś mierzony wskaźnik to parametr syntetyczny momentu i prędkości obrotowej innymi słowy dodając momentu dodajesz automatycznie mocy.

Trik - NIE lepiej kupić sobie większy silnik.

g0nzo - 10-01-2009, 21:00

krzychu, spokojnie : - )
Trik - 10-01-2009, 21:04

Kiedyś miałem TATRĘ 148S3 ale już opyliłem. Tam był V6 z turbinką ok 9000cc, mógłby się nadać? :mrgreen: A momentu choć weź i leć. :mrgreen:
krzychu - 10-01-2009, 21:05

Nie no ja jestem spokojny po prostu poprawiłeś mi humor na wieczór paroma stwierdzeniami i takim podejściem odstawie auto do specy i mi zrobią w garażu + 20Nm i +10 koni a auto będzie palić -2litry/100km.

Krzychu

Ps. Słyszałem ostatnio kiedyś takie pytanie "Co myślisz dało by się podłączyć kompresor od klimy pod układ dolotowy żeby było więcej mocy?"

Trik - 10-01-2009, 21:07

W klimatyzacji? Po co? Nawiew za słaby czy co?
g0nzo - 10-01-2009, 21:08

Słuchaj, co byś nie podłączył, nawet zasrany wiatrak, doprowadzaj więcej powietrza do cylindrów to będziesz miał na 200% większą moc. Nie śmiej się głupkowato, mówiłem że czysto teoretycznie sobie pogadamy, chcesz się mądrzyć mogę i ja. Żaden problem.
Trik - 10-01-2009, 21:10

Dobra dobra. Przepraszam. :oops: Już nię będe.
krzychu - 10-01-2009, 21:11

Nie no widzę że kawał zagwóstka :P

Są silniki które maja kompresor (napędzany od korbowodu) np. w VW Corado lub w Mercedesach słynne kompresory. Dają bardzo duży moment od niskich obrotów i bardzo stały przebieg momentu. Dają dużo ale tez generują duży opór na silniku (duże wysilenie silnika) ogólne już się z tego rezygnuje na rzecz np. turbin ze zmienną geometrią ale chodzi o to żeby z klimy zrobic takim kompresor :badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin:

g0nzo - czysto teoretycznie byle wiatrak też nie doda mocy a dodatkowo może zaburzyć doładowanie dynamicznie silnika.

Krzychu

Anonymous - 10-01-2009, 21:12

Trik, co za dzień... :)

[ Dodano: 10-01-2009, 21:14 ]
krzychu napisał/a:
Nie no widzę że kawał zagwóstka :P

Są silniki które maja kompresor (napędzany od korbowodu) np. w VW Corado lub w Mercedesach słynne kompresory. Dają bardzo duży moment od niskich obrotów i bardzo stały przebieg momentu. Dają dużo ale tez generują duży opór na silniku (duże wysilenie silnika) ogólne już się z tego rezygnuje

Krzychu


Spokojnie, w USA supercharger-y są nadal powszechną powszechnością. Nawet w niewielkich silnikach np. 2.4 Toyoty w gotowych zestawach do montażu TRD

g0nzo - 10-01-2009, 21:15

krzychu, powtórzę się, każdą kompresją w cylindrze, więcej powietrza + więcej paliwa automatycznie, większa moc, ja znowu daję teorię jaka jest prawdą, a Ty mądrzysz.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group