To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant VR4 E88A 92-96 - [E88A 2.5 4WD] E88A 4WD 4WS 2,5 V6 24V

Frost - 15-01-2009, 08:37

jacek11 napisał/a:
Wiem że są cztery
hhehe to trzeba znaleźć jeszcze albo zwerbować 2,0 4x4 bo takie też przecież były :D
czekoladka_1981 - 15-01-2009, 08:41

frost83 napisał/a:
hhehe to trzeba znaleźć jeszcze albo zwerbować 2,0 4x4 bo takie też przecież były

Ciężko będzie! to już są rodzynki :)

Frost - 15-01-2009, 08:47

ciężko ale nie niemożliwie :D Wiem że może być z tym problem, ale w dziale 4x4 nie ma Galantów, tylko terenówki, w dziale E5..A wszyscy gadają o 2,0-u litrowych autkach. Ja mam zamiar głównie sie dowiedzieć którzy z nas mają E88A, żeby w razie co się z nimi kontaktować :D
czekoladka_1981 - 15-01-2009, 08:57

Adam kiedy zmienisz fotkę w avatarze na aktualną? chociaż i ta obecna bardzo mi się podoba jak patrzę z łezką w oku. :)
Frost - 15-01-2009, 09:10

Jak tylko ogarne nowego Miśka, tzn umyje :D , chociaż moge wstawić tak jak jest teraz, żeby potem było widać co w nim zrobione zostanie :D Dziś go przywioze od elektryka to zrobie fotke
mitsu_pl - 15-01-2009, 17:38

co do tych skrętnych kół to działa w dwóch trybach...
1. do pewnej prędkości (bodajże 40 km/h) aby ułatwić manewrowanie na parkingu, koła tylne skręcają się w przeciwną stronę niż koła przednie (sprawdzałem u siebie na podnośniku - działało)
2. przy wyższych prędkościach (nie pamiętam jakich) koła skręcają się w tą samą strone co koła przednie aby poprawić stabilność w zakrętach... też przetestowane, jak działało :P

[ Dodano: 15-01-2009, 17:42 ]
2.0 16V 4x4 - modelowo nie inaczej jak: E75A

[ Dodano: 15-01-2009, 17:43 ]
1. frost83 E88A
2. mitsu_pl E88A

dopisywać się ludziska, trzeba zliczyć ilu nas jest!

Frost - 15-01-2009, 20:44

to juz mamy 3-y autka, plus czwarte jacka11, który nam sie tu obija z wpisem :D

[ Dodano: 15-01-2009, 20:46 ]
1. frost83 E88A
2. mitsu_pl E88A
3. mitsu_pl E75A

[ Dodano: 15-01-2009, 20:58 ]
do galerii dodałem zdjęcia mojego nowego Miśka i niestety starego po przejściach :(

jacek11 - 15-01-2009, 21:36

No dobra.To teraz ja 8)

1.frost83 E88A
2.mitsu_pl E88A
3.mitsu_pl E38A
4.jacek11 E88A

:twisted:

mitsu_pl - 15-01-2009, 21:44

frost83 napisał/a:
to juz mamy 3-y autka, plus czwarte jacka11, który nam sie tu obija z wpisem :D

[ Dodano: 15-01-2009, 20:46 ]
1. frost83 E88A
2. mitsu_pl E88A
3. mitsu_pl E75A


musze nanieść małą poprawkę: mam 2 galanty E88A a ten bordowy na zdjęciu to E38A, a nie E75A

1. frost83 E88A
2. mitsu_pl E88A (x2)
3. mitsu_pl E38A - jeżli już ;)

frost83 napisał/a:

[ Dodano: 15-01-2009, 20:58 ]
do galerii dodałem zdjęcia mojego nowego Miśka i niestety starego po przejściach :(


podaj linka do galerii

[ Dodano: 15-01-2009, 22:07 ]
Czyli mamy tak:

1.frost83 E88A
2.mitsu_pl E88A (x2)
3.mitsu_pl E38A
4.jacek11 E88A

z tego co mi wiadomo to na forum są jeszcze conajmniej 3... tylko co oni robią zamiast się dopisać... ? :P

Frost - 16-01-2009, 10:11

http://forum.mitsumaniaki...hp?user_id=4896

[ Dodano: 16-01-2009, 10:11 ]
tu są foty byłego i aktualnego Miśka

mitsu_pl - 17-01-2009, 18:27

dzięki, myślałem, że ten klik do galerii Tobie nie chodzi, a to u mnie komp sie krzaczył... :P
Frost - 17-01-2009, 19:06

Teraz pytanie z innej beczki. Zaczeła mi się swiecić kontrola "żólta konewka a pod nią zygzak". Nie moge znaleźć książki do Miśka, gdzieś ją zapodziałem. Kontrolka swieci się na środku obok lampki od ręcznego. Jak ktoś ma książke to niech luknie od czego ona jest, bo nie lubie jak coś sie swieci na desce. Olej jest w normie, woda również, oleje w skrzyni i moście również w normie. Mam dylemat jak cholera. Niech ktoś mnie wspomoze wiedzą :D ehhehe

[ Dodano: 17-01-2009, 19:07 ]
PS. mitsu_pl naprawiłeś już E88A ?? bo wyglondał na ostatnich fotkach kiepsko :d

[ Dodano: 17-01-2009, 19:11 ]
jacek11 odnośnie naszego PW - jak ja ostatnio się pytałem o rozrząd do swojego auta z pompą wody kosztował mnie niecałe chyba 500zł z SKF-u - może mniej. A Tobie ile zaproponowali ??

[ Dodano: 17-01-2009, 19:25 ]
Właśnie poukładałem sobie myśli.
Ze swoim miśkiem w planach na ten rok mam:

1. Odmalować całego na biała perłe z czerwonymi drobinkami :shock:
2. na masce wielkie czerwone logo MItsubishi :shock:
3. na bokach drobna czerwona grafika (ale nie jestem jeszce pewny)
4. biało-czerwone felgi (staram się już szukać, bo nie ma wyboru, najwyżej dam do malowania) 8)
5, ukł. wydechowy na przelotke i sporotwy wydech :twisted:
6. obniżenie 8)
7, skórzana elekt. tapicerka 8)
8. nowy sprzęt audio :D
9. zmiana podświetlenia zegarów na czerwony i w miare możliwości całą deske :wink:
10. alarm na pilota + domykanie szyb na pilota :wink:

To chyba na tyle z tego co pamiętam że mam do zrobienia :D większość elemętów już mam i malarza który mi pomaluje auto za friko, tylko za farbe wybule

Anonymous - 18-01-2009, 16:16
Temat postu: E88A
Witam ja również posiadam najbardziej tłustą wersję Galanta i wiecie nie zamienił bym go na żadnego innego. Trochę mnie ostatnio nie było wyjazd do Niemiec ale widzę że kolega Frost83 założył bardzo ciekawy i potrzebny tutaj temat. Popieram idea bardzo szczytna bo to prawdziwy unikat mało już dostępny a zawieszenie identyczne jak w 3000 GT.

Moja Przygoda z Mitsubishi zaczęła się parę dobrych lat temu - nie wiem czy nie dwie dekady temu. Do Mitsu przekonał mnie mój starszy brat (długo nie musiał przekonywać) Jego pierwszy Colt 1.2 to była na tamte czasy prawdziwa petarda do tego te kubełkowe siedzenia i wszystko elektryczne (ten elektryczny dach robił wtedy niesamowite wrażenie) W zachwyt wprawiło mnie jeszcze super audio taka mała wieżyczka z equalizerem (super to grało - oryginalne głośniki) wersja na rynek niemiecki ( u nas czasy reformacji z komuny) wypas do potęgi entej... Parę lat później po odebraniu prawa jazdy miałem już swojego 1.8 GTI potem były kolejne miśki w międzyczasie nieudana (japończyk nie zawsze oznacza to samo) przygoda z Mazdą w międzyczasie brat zakupił 3000 GT czerwony VR-4 - te otwierane lampy - bajka. Pierwszy raz sie przejechałem i zachorowałem - powiedziałem sobie muszę mieć 4x4 i tak się też stało. Mój E88A jest ze mną od 3 lat, poprzednio jeździł w ambasadzie gdzieś we Francji i woził jakiegoś ichniego ministra. Wyrwałem go z przebiegiem 130 tyś ;-) nawet się nie targowałem. Przez 3 lata trochę pojeździłem byłem nawet w Irlandii po dziewczynę (nie lubię latać a ona miała sporo prezentów do zabrania) Ogólnie objeździłem autem spory kawał Europy i nigdy nie miałem przygody z mechaniką czy elektroniką (nie wliczając kilku kapci po drodze) teraz auto ma przebieg 245 i przymierzam się do trzeciej wymiany sprzęgła z dociskiem oczywiście... Może ktoś napisać że to sporo ale ja nie jeżdżę wolno przyznaje się ( bez bicia ;-) ) Prawdziwy problem tych aut polega na tym że ich japońskie zawieszenie nie jest przeznaczone na nasze polskie drogi. Dość często trzeba wymieniać to wielowahaczowe zawieszenie. Zwyczajnie zawieszenie miska doznaje szoku kiedy jeździ naszymi drogami. Pocieszam się tym że nie tylko nasze auta nie wytrzymują takich bezdroży. Znajomy ma A6 z dokładnie tak samo rozwiązanym zawieszeniem co nasze. Średnio 4 razy w roku spotykamy się w warsztacie naszego dobrego znajomego w wiadomym celu...

Pozdrawiam Was panie i panowie życzę suchych zakrętów bo wchodzenie w nie z 4WS to dla zwykłego zjadacza chleba nowe ekscytujące doświadczenie...

jacek11 - 18-01-2009, 16:25

frost83, tutaj jest temacik dla Ciebie: http://forum.mitsumaniaki...a+poziomu+oleju



MadMax, Prosimy o uzupełnienie listy :)

Może by się udało przykleić ten temacik u góry,jak to zrobiono z VR4 :roll:

Anonymous - 18-01-2009, 16:34

jacek11 napisał/a:
MadMax, Prosimy o uzupełnienie listy


Proszę uprzejmie :

1.frost83 E88A
2.mitsu_pl E88A
3.mitsu_pl E38A
4.jacek11 E88A
5.madmax E88A

jest już piątka



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group