[92-96]Galant E5xA - Zardzewiała podłużnica.
Hugo - 18-09-2013, 12:46
Mam możliwość wycięcia z auta na części podłużnic w idealnym stanie bez rdzy (były konserwowane od wewnątrz woskiem i z zewnątrz kilkakrotnie barankiem). Jak myślicie jest sens to wycinać? Jeśli tak to orientuje się ktoś w jakich miejscach ciąć, aby "nie zepsuć" elementu? Strasznie szkoda mi wywieźć na złom Galanta z takimi podłużnicami. Jak go przewrócę na dach to zrobię foty i może ktoś kumaty w blacharce samochodowej zaznaczy miejsca cięć, co?
Wszyc - 18-09-2013, 21:42
*-* chce tą!
( fotka evo nie gala ale w tym samym miescu u nas )
I prawe przednie nadkole te od strony pasażera *-*
Hugo - 18-09-2013, 22:34
Wszyc napisał/a: | *-* chce tą! |
Wszyc napisał/a: | I prawe przednie nadkole te od strony pasażera *-* | Do EA? W ogóle temat o EA, więc dlaczego jest w dziale E5x?
Wszyc - 18-09-2013, 23:00
aaa do EA to tylko podłużnica by mi pasowała nie nadkole ale jeszcze na dniach zdiagnozuje może nie będzie trzeba jeszcze w razie co odezwe się na priv
Hugo - 18-09-2013, 23:26
Wszyc, OK. Pewnie podłoga w E5x i EA jest taka sama.
|
|
|