To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Lancer C6x i starsze - Dwa problemy z moim lancerkiem już brak sił

Anonymous - 04-07-2006, 22:42

Witam sprawa rozwiazana z dławieniem wyciolem katalizator i wstawilem strumiennice imitujaca katalizator {koszty nowego katalizatora sa oszolamiajace}pozostało tylko to zzucanie obrotow regulacje ponowne czyszczenie przepustnicy nic niedaje ciagle to samo macie jakies pomysly???
Anonymous - 25-08-2007, 09:24

Witam, ja z tym samym problemem :) Po przekroczeniu 3000 RPM silnik słabnie i auto bardzo powoli się rozpędza. Po przekroczeniu ~4000 RPM problem znika, poniżej 3000 też jest OK. Teoretycznie wszystko powinno być w najlepszym porządku. Miesiąc temu była regulacja wolnych obrotów (z 600 na 800 RPM), ale ostatnio wolne obroty znów spadły do ok. 600 i falują sobie do 800 :| Chyba pora zabrać się za czyszczenie przepustnicy... zdam relację czy i jak pomogło :)

Dodano po dłuższej chwili:

W przepustnicy - jak w kominie. Masa sadzy... dziwię się, że to auto jeździło :) Myślę, że teraz będzie OK. Wolne obroty (po rozgrzaniu silnika) są równe, około 800 RPM. W trasie wyjdzie, czy silnik nie traci mocy powyżej 3000 RPM.

Anonymous - 26-08-2007, 03:43

ja mam inny proble strasznie mi kierownica szarpie jak jade moim miskiem nie wiem co jest ciagnie go w lewo strone a samochod jest potrzebny prosze o pomoc :(
saphire - 26-08-2007, 08:52

Zbieżność/geometria do sprawdzenia oraz w szczególności zawieszenie z przodu na okoliczność uszkodzeń, pogiętych drążków, łączników itp.
Anonymous - 30-08-2007, 14:48

Maxim napisał/a:
W trasie wyjdzie, czy silnik nie traci mocy powyżej 3000 RPM.

I co wyszło? Interesuje mnie ten temat....

Anonymous - 30-08-2007, 18:01

Paweł z Lancera napisał/a:
ja mam inny proble strasznie mi kierownica szarpie jak jade moim miskiem nie wiem co jest ciagnie go w lewo strone a samochod jest potrzebny prosze o pomoc :(


Jesli szarpie przy 90+ to masz zle wywazone kola.

Jesli szarpie przy malej predkosci - balon na oponie albo uszkodzone elementy zawieszenia.

Jesli sciaga w lewo - problem ze zbieznoscia.

Ale do tego wszystkiego dopowiem ze jesli masz bicie przy malej predkosci - 30-60 km/h to stawiam na balon na przedniej osi bo i on wtedy spowoduje ze samochod bedzie sciagal.
Pod lewaruj go i obroc opony i zobacz jak wygladaja. Jesli jest jakas nierownosc - BINGO WE GOT THE WINNER!!!

[ Dodano: 30-08-2007, 18:03 ]
KGano napisał/a:
Maxim napisał/a:
W trasie wyjdzie, czy silnik nie traci mocy powyżej 3000 RPM.

I co wyszło? Interesuje mnie ten temat....


Moze przeciek powietrza albo filtr zle umiejscowiony. W moim zdarza sie ze jesli stracisz 2 sruby przytrzymujace plastikowa obudowe dolotu powietrza to sie dusi powyzej 4000 rpm. Zwykly nie dobor powietrza.

Anonymous - 01-09-2007, 22:24

Czasami silniczek krokowy potrzebuje czyszczenia.

Można go rozebrać i przeczyścić, ale to trochę kłopotliwe.
Potem przesmarować smarem do plastyku i wyregulować.

Można po prostu wymoczyć w acetonie.
Dwoje znajomych sprawdziło ten sposób i silniczki działają jak trzeba.

Cytat:
Witam sprawa rozwiazana z dławieniem wyciolem katalizator i wstawilem strumiennice imitujaca katalizator


To naprawdę pomogło :?:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group