To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero Pinin - [1.8 GDI] Super Select SS4-i

Jacek Krym - 14-02-2010, 23:42

Witam
Chciałem tylko powiedzieć , że po przeczytaniu wyjaśnień na temat SS-4
wiem o co biega.....bo już myślałem , że ZNOWU mam walniętą skrzynię.
Krótka historia ... Pierwszego Pinina kupiłem w 2005 , to byl samochód
po wypadku , sprowadzony z Belgii - rocznik 2002. Po naprawie wyjechałem nim
do Irlandii . W połowie Francji skrzynia zacheła huczeć i wylećiał cały olej
jak się okazało z transferboxu. Nie zatrzymałem się na naprawę lecz dojechałem
do celu (ok.2400km)
Na miejscu stwierdziłem pęknięcie(dookoła). Próby klejenia i naprawy nie przyniosły
oczekiwanego rezultau. W zasadzie miałem napęd stały tylko na przednią oś.
Kupno w Irlandii drugiej skrzyni- wtedy nie możliwe. Pinin to w 2005 r. rodzynek.
Przejechałem tak w sumie 22.000km
Wróciłem do polski na kilka tygodni i za grosze kupiłem używaną od 2litrowego silnika
(takie same).
Samochód jednak sprzedałem, bo już miałem Rav4 z 2004 (zabawka-porażka)
w Grudniu 2008 znalazłem Pinina rocznik 1998 - import z Japoni.
Chciałem powiedzieć , że choć samochów wygląda tak samo ....to jest to zupełnie
inna maszyna niż te składane we Włoszech. Samochód niezniszczalny , dużo mocniejsza konstrukcja (wiele dodatkowych wzmocnień w miejscach spawów)
Przede wszystkim automat, żadnych francuskich podzespołów , wszystko oryginał mitsubishi.
Wracając do tematu skrzyni... do tej pory myślałem , że sprzęgło wiskotyczne załącza napęd 4X4 w pozycji 2H a w 4H jest na stałe. Teraz wiem , że u mnie wszystko Ok.
Pozdrawiam
JK

Anonymous - 15-02-2010, 22:27

Winszuję bracie.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group