[92-96]Lancer CB0 - Czy to fabryczna przejściówka, czy też jakiś "szczepan&
Anonymous - 11-03-2009, 10:29
W dowodzie rejestracyjnym mam jak byk wpisane tylko 14 znaków. Nie zaglądałem teraz pod maskę, bo nie mam takiej możliwości, ale z tego co kojarzę, to też taki nr mam wybity na tabliczce.
tomusn - 11-03-2009, 11:21
vin - 17 znaków, inaczej ciężko powiedzieć, może coś skorodowało, lub zostało usunięte mechanicznie
Anonymous - 14-03-2009, 18:10
Hmmm, dzis ogladalem przegrode silnika i na moje oko nie wyglada to źle (choć nigdy nie widziałem ani przebijanych numerów, ani wspawywanych blach z vinem). Poniżej jak dobrze pójdzie to widoczne będą zdjęcia, które dziś zrobiłem. Czekam na wszelkie sugestie, co do sposobów rozwiązania wątpliwości. Pierwsze zdjęcie może sugerować ze tabliczka zostala przyczepiona po jakichs manipulacjach z blachą pod spodem, ale tak jak napisalem wczesniej, prosze o weryfikacje przez bardziej doswiadczonych ode mnie.
foto1
foto2
foto3
tomusn - 14-03-2009, 19:49
masz F3A21 ?
to oznacza trzybiegowy automat!
myślę, że Twoje auto jest ściągnięte z Ameryki płn tylko na tamten rynek szłyby takie , potwierdza to też brak światła przeciwmgielnego tylnego i stąd jego dziwny sposób montażu
podejrzeam jakąś uboższą wersję
Anonymous - 14-03-2009, 20:02
Automat jest trzybiegowy.
Wskazanie na tamten kontynent ma sens, gdyż przecież u nich gaźniki stosuje się w samochodach, chyba nawet do dziś. Czy istnieje możliwość wymiany układu dolotowego na europejski (bo gaźnik to już mam, ale na razie nie pasuje)?
pawela - 15-03-2009, 10:54
w 100% popieram wypowiedź tomusn.
Czy się da? wszystko się da, skrzynię też możesz bezproblemowo manulem zastąpić
Anonymous - 15-03-2009, 11:36
A spróbujcie pomóc mi i zaproponować coś co nie pochłonie dużo pieniędzy. Noszę się z zakupem nowego samochodu w przyszłym roku, więc chodzi mi na razie o naprawę dolotu, by samochód dostał przedłużenie przeglądu - mam też w nim LPG, który przez problemy z gaźnikiem nie jest wyregulowany i używany, a na przeglądzie powiedzieli mi, że jak nie będą w stanie zmierzyć składu spalin na pb i lpg, to nie podklepią przeglądu.
[ Dodano: 27-03-2009, 15:06 ]
Cały czas waham się czy reanimować ten egzemplarz, czy przeczekać jakoś do przyszłego roku (na ten rok w planach nabycie własnego eM) i wtedy kupić coś porządnego (zastanawiam się nad Galem EA). Czy ktoś z okolic Warszawy mógłby wycenić pi razy drzwi koszty wymiany silnika na 4g92? Czy można np. wymienić tylko dolot z gaźnikiem na wersję europejską?
|
|
|