To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Lancer CK0 - [CK1A 1.3] dławienie się podczas dodawania gazu ?

miki4x4 - 06-04-2009, 07:17

rosomak1983, zawsze czy tylko na zimnym silniku ?
Hugo - 06-04-2009, 19:03

rosomak1983 napisał/a:
Swiecie NGK Czy to możliwe zeby to one były przyc zyna???
A mało szmelcu i bubli się ostatnio trafia?
rosomak1983 - 06-04-2009, 20:31

miki4x4 napisał/a:
rosomak1983, zawsze czy tylko na zimnym silniku ?

zawsze tzn niezaleznie bo czasem sie trafi ze jedzie lepiej a czasem gorzej ale nie zalezy to od nagrzania...
Hugo napisał/a:
rosomak1983 napisał/a:
Swiecie NGK Czy to możliwe zeby to one były przyc zyna???
A mało szmelcu i bubli się ostatnio trafia?

Hugo, radzisz wymienic? Na jakie?

idas - 06-04-2009, 20:40

Cytat:
zawsze tzn niezaleznie bo czasem sie trafi ze jedzie lepiej a czasem gorzej ale nie zalezy to od nagrzania...

Mam dokładnie tak samo! Czasami mam wrażenie że lancer osłabł i jedzie gorzej niż zwykle:/ Świece również NGK V line zakupione w berlińskim Tipie. Czasem aż ciężko kierownicę utrzymać jak się depnie, a czasem w ogóle tego nie czuć:) albo mam schizo jakieś:)

Hugo - 06-04-2009, 22:56

rosomak1983 napisał/a:
Hugo, radzisz wymienic? Na jakie?
Sam nie wiem. Świece drogie nie są.
idas napisał/a:
Czasem aż ciężko kierownicę utrzymać jak się depnie, a czasem w ogóle tego nie czuć:) albo mam schizo jakieś:)
Masz schizo. Po prostu za dlugo jezdzisz tym autem i masz wrazenie, ze czasami powinien lepiej sie zbierac :wink:
Anonymous - 16-04-2009, 09:19

Witam! Mam pytanie odnośnie pracy miśka. Po wymianie świec silnik zaczął znowu ładnie chodzić, lecz problemy z dławieniem sie nie ustały. Mianowicie przy wyższych obrotach silnik staje w miejscu i i dalej nie idzie, tzn, trzyma około tych 3,5-4k obrotów i dalej nie może ... nie wiem czemu, strasznie to przeszkadza przy wyprzedzaniu. Może wie ktoś co jeszcze wymaga wymiany? Bo tak mi sie misiu nie zachowywał wcześniej? :(
miki4x4 - 17-04-2009, 23:26

na początek proponuję wyczyścić przepływomierz i przepustnicę. Kiedy zmieniałeś filtr powietrza ? Silnik może dostawać sygnał z przepływomierza że coś jest nie tak.
Anonymous - 18-04-2009, 10:08

miki4x4 chyba za duzo ode mnie wymagasz :D ... nie znam sie az tak dobrze, zeby rozbierac automat odpowiadajacy za wtrysk mieszanki ... a filtr powietrza nie był wymieniany od kiedy go kupiłem, ale z tego co zaglądałem stan jego jest dobry ... da rade to zrobić na serwisie ? i jaki koszt to moze byc ?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group