To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA5A 1.8] CAO GTI, Przerywa, czasami nie zaswieca sie CE i

rosomak1983 - 11-05-2009, 19:37

COLTER80 napisał/a:
czekać aż włączy się wentylotor ?

mozesz ale nie musisz...

londolut - 11-05-2009, 22:23

COLTER80 najlepiej na zimnym, zaraz z rana - zdejmujesz klemy, czekasz ok minuty, zakładasz, odpalasz i NIE WŁĄCZAJĄC odbiorników prądu typu radio, lampy, wspomaganie itd czekasz aż wentylator na chłodnicy włączy się 3 razy. Po tym gasisz auto, odpalasz ponownie i możesz śmigać :)
Anonymous - 12-05-2009, 13:19

Dzisiaj wymontowałem kompa, zawiozłem do serwisu, przed chwilą zadzwonili i powiedzieli, że wszystko jest ok.

ECU-Ok oraz bepiecznik tez -OK
to czemu CE się nie chciał zapalić ?

Nie wiem czy to może być przyczyną ale ja wymieniałem świece to jeden z przewodów wys.nap prawie się rozdwoił(kupiłem nowe, czekają na montaż) po wymianie świec odrazu łapałem większe prędkości na biegach a na drugi dzień znowu po staremu.
Na wysokich obrotach prycha,przerywa, raz mi zgasł na wysokich obrotach i wtedy CE nie chciał się zapalic przy róbie odpalenia, samochód zostawiłem na parkinku, przyjechałem po niego za 2 dni i odpalił.

londolut - 12-05-2009, 13:42

Szkoda, że nie sprawdziłeś czy ECU nie ma w pamięci jakiegoś błędu.
jurekschroda - 12-05-2009, 13:45

U mnie wprawdzie inne serducho w miśku siedzi, ale objawy miałem podobne. Też miałem obawy, czy to czasem nie ecu. Już chciałem wymieniać kondziołki, ale najpierw postanowiłem zrobić to co najprostsze - czyli świece i właśnie KABLE. Przeszło jak ręką odjął.
Napisz jak tam misior chodzi po wymianie kabli.

Anonymous - 12-05-2009, 18:10

Wymieniłem przewody, są też nowe kondensatory.
Zapalił bez szemrania ale nadal przerywa na wosokich obrotach, dzisiaj na 2biegu juz przerywał przy 70km/h a na 3 przy 110km/h!!!!!!!

Z dołu jest normalnie elastyczny i mocny ale na wysokich dostaje czkawki.

Odstawiłem teraz do mechanika na wymianę rozrządu, oleju, filtra paliwa(może to jego sprawka) i na zlikwidowanie wycieku(uszczelka pod głowicą)

Może coś jest skopane z zapłonem albo aparatem zapłonowym ?

[ Dodano: 12-05-2009, 18:26 ]
londolut napisał/a:
Szkoda, że nie sprawdziłeś czy ECU nie ma w pamięci jakiegoś błędu.

jak to zrobić ?

pyjte - 12-05-2009, 18:31

COLTER80 napisał/a:
Może coś jest skopane z zapłonem albo aparatem zapłonowym ?


Może byc coś z rozrządem, jak sie przesunoł (chociaz czy to możliwe) tez tak się dzieje.

Sprawdz ten aparat zapłonowy i zapłon.

Znam przypadek ze aparat był również tą przyczyną.

ictus - 12-05-2009, 19:29

ktos to musi tam posprawdzac po koleii wszystko bo narazie to wrozenie z fusow... od elektryki po uklad zasilania
Anonymous - 12-05-2009, 21:22

Elo
Ja mam tak ze powyżej 5.5 tys przerywa i nie ma mocy. Jeszcze taki się nie urodził żeby mi to naprawił -po prostu dałem już sobie spokój.
Pozdrawiam.

mickop10 - 12-05-2009, 21:42

witam. jesli kupił pan colta ze swinoujscia to osobiscie go znam bardzo dobrze i wiem co jest przyczyna tego przerywania
Anonymous - 12-05-2009, 21:56

Właśnie tam go kupiłem... 500km w jedną stronę
nic nie stoi na przeszkodzie , żebym jeszcze raz tam pojechał.


Proszę o info co z tym kiblem jest nie tak ?
ps. właściciel wiedział co jest skopane ?

[ Dodano: 12-05-2009, 22:52 ]
mickop10 napisał/a:
witam. jesli kupił pan colta ze swinoujscia to osobiscie go znam bardzo dobrze i wiem co jest przyczyna tego przerywania


dostałem od tego kolegi takie info;
witam

21:57:00
wiec powiem panu co jest

21:57:24
odrazu powiem ze własciciel nie wie o tym przypadku bo ta z mojej winy

21:57:48
pewnego dnie wlałem przez przypadek mieszanke czyli paliwo z oleje sztila

21:58:07
teraz najlepiej wymienic filtr i wlac wiecej wachy lub wyczyscic zbiornik

22:01:29
a przed wlaniem tej mieszanki nic nie przerywało i ładnie na obroty wchodził i mysle ze to bedzie przyczyna tego własnie dławienia





Co o tym sądzicie?

ictus - 12-05-2009, 23:18

wyjezdzij do konca to co masz (az zacznie przerywac) zalej V powerem i bedzie ok
no i filtr wymien

Anonymous - 12-05-2009, 23:40

COLTER80 napisał/a:
Co o tym sądzicie?

Po prostu idiotyzm...

londolut - 12-05-2009, 23:43

Najlepiej wymiana filtra i zalej wysokooktanowym paliwem. Trzeb przedmuchać cały układ.
pyjte - 13-05-2009, 11:57

londolut napisał/a:
Najlepiej wymiana filtra i zalej wysokooktanowym paliwem. Trzeb przedmuchać cały układ



No i nie oszczędzaj tej benzyny ;) .

A wymieniłeś już te kable WN ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group