[92-96]Colt CA0 - [CA5A 1.8] CAO GTI, Przerywa, czasami nie zaswieca sie CE i
rosomak1983 - 11-05-2009, 19:37
COLTER80 napisał/a: | czekać aż włączy się wentylotor ? |
mozesz ale nie musisz...
londolut - 11-05-2009, 22:23
COLTER80 najlepiej na zimnym, zaraz z rana - zdejmujesz klemy, czekasz ok minuty, zakładasz, odpalasz i NIE WŁĄCZAJĄC odbiorników prądu typu radio, lampy, wspomaganie itd czekasz aż wentylator na chłodnicy włączy się 3 razy. Po tym gasisz auto, odpalasz ponownie i możesz śmigać
Anonymous - 12-05-2009, 13:19
Dzisiaj wymontowałem kompa, zawiozłem do serwisu, przed chwilą zadzwonili i powiedzieli, że wszystko jest ok.
ECU-Ok oraz bepiecznik tez -OK
to czemu CE się nie chciał zapalić ?
Nie wiem czy to może być przyczyną ale ja wymieniałem świece to jeden z przewodów wys.nap prawie się rozdwoił(kupiłem nowe, czekają na montaż) po wymianie świec odrazu łapałem większe prędkości na biegach a na drugi dzień znowu po staremu.
Na wysokich obrotach prycha,przerywa, raz mi zgasł na wysokich obrotach i wtedy CE nie chciał się zapalic przy róbie odpalenia, samochód zostawiłem na parkinku, przyjechałem po niego za 2 dni i odpalił.
londolut - 12-05-2009, 13:42
Szkoda, że nie sprawdziłeś czy ECU nie ma w pamięci jakiegoś błędu.
jurekschroda - 12-05-2009, 13:45
U mnie wprawdzie inne serducho w miśku siedzi, ale objawy miałem podobne. Też miałem obawy, czy to czasem nie ecu. Już chciałem wymieniać kondziołki, ale najpierw postanowiłem zrobić to co najprostsze - czyli świece i właśnie KABLE. Przeszło jak ręką odjął.
Napisz jak tam misior chodzi po wymianie kabli.
Anonymous - 12-05-2009, 18:10
Wymieniłem przewody, są też nowe kondensatory.
Zapalił bez szemrania ale nadal przerywa na wosokich obrotach, dzisiaj na 2biegu juz przerywał przy 70km/h a na 3 przy 110km/h!!!!!!!
Z dołu jest normalnie elastyczny i mocny ale na wysokich dostaje czkawki.
Odstawiłem teraz do mechanika na wymianę rozrządu, oleju, filtra paliwa(może to jego sprawka) i na zlikwidowanie wycieku(uszczelka pod głowicą)
Może coś jest skopane z zapłonem albo aparatem zapłonowym ?
[ Dodano: 12-05-2009, 18:26 ]
londolut napisał/a: | Szkoda, że nie sprawdziłeś czy ECU nie ma w pamięci jakiegoś błędu. |
jak to zrobić ?
pyjte - 12-05-2009, 18:31
COLTER80 napisał/a: | Może coś jest skopane z zapłonem albo aparatem zapłonowym ? |
Może byc coś z rozrządem, jak sie przesunoł (chociaz czy to możliwe) tez tak się dzieje.
Sprawdz ten aparat zapłonowy i zapłon.
Znam przypadek ze aparat był również tą przyczyną.
ictus - 12-05-2009, 19:29
ktos to musi tam posprawdzac po koleii wszystko bo narazie to wrozenie z fusow... od elektryki po uklad zasilania
Anonymous - 12-05-2009, 21:22
Elo
Ja mam tak ze powyżej 5.5 tys przerywa i nie ma mocy. Jeszcze taki się nie urodził żeby mi to naprawił -po prostu dałem już sobie spokój.
Pozdrawiam.
mickop10 - 12-05-2009, 21:42
witam. jesli kupił pan colta ze swinoujscia to osobiscie go znam bardzo dobrze i wiem co jest przyczyna tego przerywania
Anonymous - 12-05-2009, 21:56
Właśnie tam go kupiłem... 500km w jedną stronę
nic nie stoi na przeszkodzie , żebym jeszcze raz tam pojechał.
Proszę o info co z tym kiblem jest nie tak ?
ps. właściciel wiedział co jest skopane ?
[ Dodano: 12-05-2009, 22:52 ]
mickop10 napisał/a: | witam. jesli kupił pan colta ze swinoujscia to osobiscie go znam bardzo dobrze i wiem co jest przyczyna tego przerywania |
dostałem od tego kolegi takie info;
witam
21:57:00
wiec powiem panu co jest
21:57:24
odrazu powiem ze własciciel nie wie o tym przypadku bo ta z mojej winy
21:57:48
pewnego dnie wlałem przez przypadek mieszanke czyli paliwo z oleje sztila
21:58:07
teraz najlepiej wymienic filtr i wlac wiecej wachy lub wyczyscic zbiornik
22:01:29
a przed wlaniem tej mieszanki nic nie przerywało i ładnie na obroty wchodził i mysle ze to bedzie przyczyna tego własnie dławienia
Co o tym sądzicie?
ictus - 12-05-2009, 23:18
wyjezdzij do konca to co masz (az zacznie przerywac) zalej V powerem i bedzie ok
no i filtr wymien
Anonymous - 12-05-2009, 23:40
COLTER80 napisał/a: | Co o tym sądzicie? |
Po prostu idiotyzm...
londolut - 12-05-2009, 23:43
Najlepiej wymiana filtra i zalej wysokooktanowym paliwem. Trzeb przedmuchać cały układ.
pyjte - 13-05-2009, 11:57
londolut napisał/a: | Najlepiej wymiana filtra i zalej wysokooktanowym paliwem. Trzeb przedmuchać cały układ |
No i nie oszczędzaj tej benzyny .
A wymieniłeś już te kable WN ?
|
|
|