To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero FAQ - System EASY SELECT [ES]

zielony24 - 19-01-2018, 14:31

wężyki podciśnienie wszystkie wymienione w komorze silnika, siłownik na zgaszonym cofa się a po odpaleniu wchodzi około 1,5 cm w most niezależnie od przełożenia 2H. 4H, nie zapala się się się przełożenie na 4 HLC I nic nie reaguje zachowuje się jak na 2H
qver - 22-01-2018, 01:19

Tak dokładnie kontrolka świeci, blokada się zapina i działa to pewne. Tylko dylemat jest dlaczego owy kompresor się nie wyławiacza tylko cały czas magluje. Nieszczelności nie bardzo są bo na zgaszonym silniku było czołganie pod auto i podane ciśnienie pod tylną osia na wężyk kompresora zero syczenia i na tylna oś tez zero syczenia tylko słychać na tylnej osi trykniecie załączania się blokady. Generalnie cała zagrycha czego ten piernik nie działa cyklicznie tylko jednostajnie???
boczek140 - 24-01-2018, 17:24

a może problem tkwi w kompresorze, może jest tam jakiś zaworek bezpieczeństwa który się przyciął ?
J_Koss - 01-03-2020, 20:13

Panowie z Waszych wypowiedzi wynika, ze skrzynia SS jest dużo lepsza (mozna spokojnie jeździć po asfalcie rowniez w trybie 4x4)

Jak rozpoznać, że auto ma ES Czy SS? Ja chce kupić Pajero Classic 2002 - 2004 rok. Wszystkie one mają na przełącznikach 2h, 4h, 4l. Np ten https://www.otomoto.pl/of...html#245a0e1612

To jest ES czy SS?

Dzięki Kuba

Zuzia - 03-03-2020, 18:01

Ten z linku to es trzy pozycje na dźwigni reduktora. SS to cztery pozycje.
LeszekP - 24-01-2021, 14:51

Jestem, jeszcze nie wiem czy szczęśliwym, posiadaczem Pajero III 3,2 DID 2006 r. i jak więszość mam problemy z napędami. Na włączonym silniku wszystkie sygmnalizatory reduktora zapalają sie prawidłowo; Dwa zielone, cztery zielone, cztery zielone i żóty stale, cztery zielone i żółty miga. Świadczyło by to że czujniki na reduktorze działają. Natomiast po przejechaniu ok 200 m na 4H zapala sie środkowe migające żółte co sygnalizuje wadę napędu. Po śladzie widzę że 4X4 jest załączone. Czy jest jeszcze jakiś czujnik poza reduktorem który to sygnalizuje. Będę wdzięczny też za podanie adresu sprawdzonego warsztatu w Warszawie lub okolicach.
Pozdrawiam wszystkich mających kłopot z Pajero
I przymilam się tym którzy mogą pomóc

Olson - 24-01-2021, 20:02

Tak to jest z tymi Pajero, że każdy właściciel musi przejść temat migającej blokady. :P

Tak naprawdę bez diagnostyki komputerowej się nie obejdzie. Szukaj mechanika, który posiada komputer Mitshubishi MUT-3. Nie rozumiem za bardzo co znaczy "cztery zielone i żółty miga". Niekoniecznie wszystkie czujniki muszą działać, w moim wypadku zapinało wszystkie napędy, natomiast kilkaset metrów i włączał się tryb awaryjny (miga blokada centralna). Winny okazał się czujnik automatycznej skrzyni. Koszt 500zł, oryginał.

LeszekP - 25-01-2021, 13:45

zielone, Zólte - chodzi o wskaźniki zalączania napędów na desce rozdzielczej.
Czy po podpięciu do MUT3 pokaże który konkretnie czujnik jest uszkodzony?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group