To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA5A 1.8] czujnik położenia wału

Anonymous - 07-06-2009, 22:13

Punkty dałem Wam trzem, musialem coś niedoklikać
już poprawione


Który czujnik odpowiada za wyłączenie się wentylatora ?

Hugo - 09-06-2009, 19:37

COLTER80 napisał/a:
Który czujnik odpowiada za wyłączenie się wentylatora ?
Na dole chłodnicy.
Krzyzak - 09-06-2009, 20:08

Hugo napisał/a:
COLTER80 napisał/a:
Który czujnik odpowiada za wyłączenie się wentylatora ?
Na dole chłodnicy.

a jak go tam nie ma, to ten od ECU - 2 stykowy

Anonymous - 09-06-2009, 20:21

Ten przy termostacie ?

wentylator się włącza ale nie chce się wyłączyć, wydaje mi sie, że czujnik jest ok, tylko wiatrak nie daje rady wystudzic silnika,
jak wstazowka jest dlugo w polowie skali to silnik gaśnie a przeciez na polowie skali to wlasnie normalna temp. pracy silnika.


Dzisiaj jeździłem na włączonym nawiewie ciepłego powietrza, dopiero po 30minutach temp doszła do połowy skali, bardzo wolno się nagrzewa silnik, oczywiscie zaraz silnik zgasł przy próbie dodatnia gazu.


szukam i sprawdzam wszystko, nadal nie doszedłem dlaczego gasnie na goracym silniku.

Jak w koncu znajdę przyczyne gasniecia to stawiam wszystkim pomocnikom PEPSI :wink:
a myslę, że wcześniej czy poźniej się spotkamy na jakimś zlocie

woody_19 - 09-06-2009, 22:13

a jak z płynem chłodniczym? Ja miałem taką akcje że miałem dziurawe węże od chłodzenia parownika gazu i ubywał mi płyn za nim to zauważyłem to przy wskazowce temp na połowie skali nie miałem ciepłego nawiewu i jak dojeżdzałem do świateł auto gasło i nie mogłem odpalić przez jakiś czas musiałem chwile odczekać i auto zapalało po tym jak wymieniłem węże wszystko gra i ciesze się bezawaryjną jazdą do tej pory
Anonymous - 10-06-2009, 15:32

Dzisiaj odstawiłem samochod do znajomego mechania,
odwiozł mnie do domu i jak wracał do warsztatu to mu zgasł ;)
poruszał wiązką kabli przy bezpiecznikach i nagle auto zaczeło równiej chodzil, znowu ruszył- silnik zgasł.

W Piątek zacznie to ogarniać, z prawej strony nie mam nadkola i prawdopodobnie to jest przyczyną, dostała wię wilgoć do wiązki kabli.

Czyli to nie czujnik położenia wału, nie aparat zapłonowy i nie ECU--to zwarcie na kablach.


EDIT

Samochód juz odebrałem, jeden kabelek był przetarty i razł łączył a innym razem nie.
WSZYSTKO DZIAŁA IDEALNIE



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group