Forum ogólne - zakup opon
gulgulq - 18-06-2009, 07:55
ja bym odpuscił...skad wiesz jak jest ich historia, może czasm fruwały już z jakimś samochodem
znajomy ostatniu kupił takie ekstra Dunlopy - po dwóch tygodniach jedna strzeliła
wydał 400 zł a i tak musiał kupić znów dwie
za 700 zł masz komplet oponek średniej klasy - nowych
Krzyzak - 18-06-2009, 08:16
gulgulq napisał/a: | za 700 zł masz komplet oponek średniej klasy - nowych |
ba - ja w kwietniu kupilem Firestone Firehawk 175/70/14 na www.sklepopon.pl za 571 zl komplet
oczywiscie nowe, przesylka za darmo kurierem (rano zamowione nastepnego popoludnia byly u mnie) - takze w cenie 700 zl mozna sie nawet z montazem zmiescic
Anonymous - 18-06-2009, 08:29
Krzyzak napisał/a: | Firestone Firehawk 175/70/14 |
tylko nie przy rozmiarze 195/50/15
cns80 - 18-06-2009, 08:29
Rozważ to: http://www.opony.com/opon...rainexpert.html
Właśnie ściągnąłem kumplowi takie do Fabii i jest bardzo zadowolony. Na wodzie rewelka
masa - 18-06-2009, 08:31
Barum jest oponą bardzo miękką i delikatną na udeżenia ale za to ma dobrą przyczepnośc,nie taką jak Good Year ale napewno leprzą od Fuldy, Eagie F1 to opona można powiedziec prawie że wyczynowa, przyczepnośc i odprowadzenie wody rewelacja nawet przy 4mm, ale nie na dłógo. Opony takie jak F1 charakteryzujące sie bardzo dobrą przyczepnością zużywają sie o wiele szybciej. Na 4mm polatasz 1 sezon ja bym odpóścił.
Pozdrawiam
[ Dodano: 18-06-2009, 08:37 ]
A jeżeli mówimy o rozmiarze 195/50 R15 (tak mi się wydaje) to Fulda EcoControl w tym rozmiarze nie występuje.
Anonymous - 18-06-2009, 08:38
http://www.opony.com/opon...tone_er300.html ja polecam te - na suchym i na mokrym sa wporzadku
masa napisał/a: | Opony takie jak F1 charakteryzujące sie bardzo dobrą przyczepnością zużywają sie o wiele szybciej. Na 4mm polatasz 1 sezon ja bym odpóścił. |
barum tez sie sciera szybko dosyc
masa napisał/a: | ale za to ma dobrą przyczepnośc |
to ja juz nie wiem co to jest dobra przyczepnosc
czekoladka_1981 - 18-06-2009, 08:49
Koleżance do mazdy 323F zamówiłam za 800pln. wraz przeyłką:
myślę że to dobry wybór?
londolut - 18-06-2009, 09:05
czekoladka_1981 napisał/a: | Koleżance do mazdy 323F zamówiłam za 800pln. wraz przeyłką: | A 800zł masz T1-R o dużo większej przyczepności i najmniejszym w swojej klasie aquaplaningu.
Piotrek podaruj sobie te gumy. 400pln to za 3 letnie gumy za dużo.Odczekaj trochę dołóż 2-3 stówki i kup coś normalnego i przede wszystkim świeżego.
Pamiętaj, zużytych gum drugi raz się nie używa
Bartek - 18-06-2009, 09:48
W związku z zamontowaniem hamulców (tego co jest fabrycznie w VR-4 nie można określić słowem "hamulce") jestem świeżo po przesiadce z Nokiana H na Toyo T1-R..... Obie gumy nowe (Nokia kupiona koniec 03.09, Toyo 10.08, ale założone dopiero teraz) i......
Nie polecę nikomu Toyo..... Głośne, porównywalna przyczepność przy 10% szerszej oponie (225 zaniast 205), 30% droższe - jeszcze jak będą tak miękkie jak Nokie (3000 km na VR-4 i mają 6 mm zamiast 8 ), to w ogóle poracha......
masa - 18-06-2009, 10:07
deenbe napisał/a: |
masa napisał/a:
Opony takie jak F1 charakteryzujące sie bardzo dobrą przyczepnością zużywają sie o wiele szybciej. Na 4mm polatasz 1 sezon ja bym odpóścił.
barum tez sie sciera szybko dosyc
masa napisał/a:
ale za to ma dobrą przyczepnośc
|
Tak jak napisałem F1 należą do przedziału opon wyczynowych (nie bez powodu są droższe i to sporo od Baruma) więc mają doskonałą przyczepnośc na mokrym i na suchym, Barum również ale, mój błąd nie uściśliłem, Barum bardziej pasuje do normalnej jazdy, F1 jest o tyle leprzy że nawet przy rozgrzaniu opony do wysokiej temp. gwarantuje doskonałe warunki jezdne czego nie można powiedziec o Barumie(nagrzany jest mało przyczepny) (info. zebrane z opinii klientów)
Pozdro
londolut - 18-06-2009, 10:13
Bartek napisał/a: | jak będą tak miękkie jak Nokie (3000 km na VR-4 i mają 6 mm zamiast 8 ), to w ogóle poracha...... | Toyo to niestety bądź stety miękka guma. przy ostrzejszej jeździe, którą zapewnia VR-4 mogą się skończyć dość szybko. Ja po sezonie nie narzekam. zobaczymy jak będzie po drugim i trzecim.
Anonymous - 18-06-2009, 10:14
Mi się udało kupić w tamtym roku SUMITOMO 215/45R17 po 245zł/szt nówki data produkcji 2007, oponki rewelacja na suchym jak i na mokrym, ciche i nie są zrobione z gumy do żucia przejechałem już kilka tys.km bez pisków i palenia gumy i wyglądają jak nowe
Anonymous - 18-06-2009, 11:00
masa napisał/a: | Barumie(nagrzany jest mało przyczepny) |
zgadzam sie w 100%
Toyo ma miekkie scianki do takiego auta jak vr4 sie nie nadaje.
Bartek, sprobuj moze yokohama advan, polecaja ludzie jezdzacy w evo
Morfi - 18-06-2009, 11:41
4mm to jest już prawie slick. Opona juz nie ma prawie bieznika, który może odprowacac wode. Moje poprzednie miecheliny energy maja teraz 4mm i sa do upalenia, bo do niczego innego sie nie przydadzą.
Taka opona strach jeżdzić, jak tutaj ktos pisał od tych opon nawet debica nowa bedzie lepsza, zostaw sobie swoje Barumy.
Masz ładnych kolegów, którzy chyba chca Cie zabić. Nikomu bym nie sprzedał takiej opony i to jeszcze za 100 zł za szt masakra.
Ja jeżdzę na Daytonach juz od 5 tys km, tanie i w tym przedziale cenowym najlepsze rzekłbym
mkm - 18-06-2009, 14:06
I znowu „gielda opon” sie robi...
W tym temacie wybor jest pomiedzy: Barumem, ktore rosomak1983 ma sezon na aucie lub uzywanymi Eagle-ami...
Ja wyznaje zasade „wiesz co masz” i bylbym za zostawieniem Baruma.
Auto masz seryjne, zawieszenie tez. Zaczniesz „mody” opona nie bedzie wyrabiac to sobie zmienisz.
Najlepiej na nowe.
|
|
|