Pajero II - Ustalanie tożsamości auta (ciąg dalszy walki z VIN)
Gene - 26-06-2009, 12:10
Zawieszenie masz na 99% przod niezalezne na drazkach, tyl sztywny most na sprezynach.
Silnik ze zdjec to 4D56. Wyraznie widac oslone rozrzadu charakterystyczna dla 2.5 TD z paskiem. Powtarzajac za Zbyszkiem M 2.5 nie mialy wlotu powietrza na masce.
Skrzynia biegow manualna, pieciobiegowa.
Skrzynia rozdzielcza Super Select z mozliwoscia instalacji wyciagarki mechanicznej.
Mighn - 26-06-2009, 12:19 Temat postu: Ustalanie tożsamości auta (ciąg dalszy walki z VIN) dla czego ta walka o VIN
problem z przodem: proszą mnie o podanie VIN przy doborze klocków hamulcowych przodu (podobno były różne)
problem z silnikiem: potrzebny vin przy doborze pasków klinowych alternatora i wspomagania
oba problemy mają status Pilne!! (klocki i paski na wykończeniu )
Jak już podawałem w poprzednim temacie zdjęcia autka są tutaj.
Usiłowałem znaleźć numer silnika - jak na razie bezskutecznie
Mighn - 26-06-2009, 12:20
Jeszcze raz dziękuje, i resztę dyskusji przenoszę do działu Pajero.
tomskiheidi - 26-06-2009, 13:03
Nie za bardzo rozumiem o co Ci chodzi?
akbi - 26-06-2009, 13:09
Mighn, a nie można było ciągnąć problemu w tamtym temacie??
Mighn - 26-06-2009, 13:10
tutaj jest początek zamieszania
a chodzi o dojście do tego na jaki VIN się "powoływać" przy zakupie poszczególnych części a temat przerzuciłem tutaj, bo to już czysto Pajerowskie rozważania oczywiście jeżeli bałaganie, to można wywalić ten temat i pociągnę tamten dalej.
tomskiheidi - 26-06-2009, 13:31
teraz rozumiem o co chodzi.
nie masz znajomego policjanta? oni mają urządzenie do sprawdzenia przebijanych numerów silnika, nadwozia, itd.
A przy szybie też zatarli?
Mighn - 26-06-2009, 14:04
przy szybie ten model chyba jeszcze nie miał VIN-u, natomiast wszystkie tabliczki wyszabrowane :/
Posiadam 2 dokumenty:
1. Informacja że auto jest do odebrania z parkingu policyjnego, jednak policja uprzedza że moga być problemy z zarejestrowaniem do momentu uzyskania klasyfikacji jako "Recovered Stolen (odzyskany po kradzierzy)
2. Informacja o nadaniu nowego numeru ramy (co ciekawe z poprzednim numerem rejestracyjnym i dopisanym nowym (L552 HKM - now J611JKO) oraz z informacją że należy ten numer niezwłocznie nabić.
Oba dokumenty wystawione w 1998r i od tego roku mam pełną dokumentację auta.
|
|
|