To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - Ustalanie tożsamości auta (ciąg dalszy walki z VIN)

Gene - 26-06-2009, 12:10

Zawieszenie masz na 99% przod niezalezne na drazkach, tyl sztywny most na sprezynach.
Silnik ze zdjec to 4D56. Wyraznie widac oslone rozrzadu charakterystyczna dla 2.5 TD z paskiem. Powtarzajac za Zbyszkiem M 2.5 nie mialy wlotu powietrza na masce.
Skrzynia biegow manualna, pieciobiegowa.
Skrzynia rozdzielcza Super Select z mozliwoscia instalacji wyciagarki mechanicznej.

Mighn - 26-06-2009, 12:19
Temat postu: Ustalanie tożsamości auta (ciąg dalszy walki z VIN)
dla czego ta walka o VIN

problem z przodem: proszą mnie o podanie VIN przy doborze klocków hamulcowych przodu (podobno były różne)

problem z silnikiem: potrzebny vin przy doborze pasków klinowych alternatora i wspomagania

oba problemy mają status Pilne!! (klocki i paski na wykończeniu :( )

Jak już podawałem w poprzednim temacie zdjęcia autka są tutaj.

Usiłowałem znaleźć numer silnika - jak na razie bezskutecznie :(

Mighn - 26-06-2009, 12:20

Jeszcze raz dziękuje, i resztę dyskusji przenoszę do działu Pajero.
tomskiheidi - 26-06-2009, 13:03

Nie za bardzo rozumiem o co Ci chodzi?
akbi - 26-06-2009, 13:09

Mighn, a nie można było ciągnąć problemu w tamtym temacie??
Mighn - 26-06-2009, 13:10

tutaj jest początek zamieszania :)

a chodzi o dojście do tego na jaki VIN się "powoływać" przy zakupie poszczególnych części :) a temat przerzuciłem tutaj, bo to już czysto Pajerowskie rozważania :) oczywiście jeżeli bałaganie, to można wywalić ten temat i pociągnę tamten dalej.

tomskiheidi - 26-06-2009, 13:31

teraz rozumiem o co chodzi.
nie masz znajomego policjanta? oni mają urządzenie do sprawdzenia przebijanych numerów silnika, nadwozia, itd.
A przy szybie też zatarli?

Mighn - 26-06-2009, 14:04

przy szybie ten model chyba jeszcze nie miał VIN-u, natomiast wszystkie tabliczki wyszabrowane :/

Posiadam 2 dokumenty:

1. Informacja że auto jest do odebrania z parkingu policyjnego, jednak policja uprzedza że moga być problemy z zarejestrowaniem do momentu uzyskania klasyfikacji jako "Recovered Stolen (odzyskany po kradzierzy)

2. Informacja o nadaniu nowego numeru ramy (co ciekawe z poprzednim numerem rejestracyjnym i dopisanym nowym (L552 HKM - now J611JKO) oraz z informacją że należy ten numer niezwłocznie nabić.

Oba dokumenty wystawione w 1998r i od tego roku mam pełną dokumentację auta.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group