To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Zwalnianie...

gigant87 - 31-07-2009, 11:06

i on tak kilka razy przechodzi w czasie jednostajnego przyśpieszania?
saphire - 31-07-2009, 14:50

Jak jedziesz jednostajnie bez obciążenia to przejdzie w jazdę na ubogiej mieszance - jak złapie ciut większe obciążenie to wróci w normalny tryb pracy - jak stale przyśpieszasz to idzie w normalnym trybie.

[ Dodano: 31-07-2009, 14:52 ]
gigant87 napisał/a:
U mnie w GDi jest tak samo :) Czyli zwalnia i przyśpiesza o jakieś niewielkie wartości.


Piszesz: "U mnie w GDI" a w opisie masz wpisane Cari 1.6 :twisted:

gigant87 - 31-07-2009, 21:38

saphire napisał/a:
Jak jedziesz jednostajnie bez obciążenia to przejdzie w jazdę na ubogiej mieszance - jak złapie ciut większe obciążenie to wróci w normalny tryb pracy - jak stale przyśpieszasz to idzie w normalnym trybie.

[ Dodano: 31-07-2009, 14:52 ]
gigant87 napisał/a:
U mnie w GDi jest tak samo :) Czyli zwalnia i przyśpiesza o jakieś niewielkie wartości.


Piszesz: "U mnie w GDI" a w opisie masz wpisane Cari 1.6 :twisted:


Bo już mam dwie Carismy :)
Jedna 1.6 a druga 1.8 GDI

W GDI zauważyłem takie dziwne zachowanie podczas jazdy ze stała prędkością (bardziej wyczuwalne na 1,2,3 niż na 4 lub 5 biegu) oraz podczas spokojnego przyśpieszania.

Zaczynam się powoli przyzwyczajać, ale po wyczyszczeniu przepustnicy to delikatne szarpanie (choć na zimnym silniku niekoniecznie delikatne) szarpanie występuje w innym zakresie obrotów, więc można jakoś temu zaradzić. Pytanie jak.

ciniak - 31-07-2009, 23:37

U mnie też w granicach 2-3tys. obr. ale tylko w fazie nagrzewania silnika. Na rozgrzanym nic takiego się nie dzieje. Wydaje mi się, że im więcej paliwa w baku tym mniej jest to odczuwalne. Na początku było to trochę denerwujące, ale teraz się tym nie przejmuję. Chyba jednak ten typ tak ma.
scaniol - 01-08-2009, 00:11

W serwisie Mitsu mówią wprost , że są to nieudane silniki i tyle . Przyznają sie do tego i mówią , że nie ma fachowców od GDI .

[ Dodano: 01-08-2009, 00:23 ]
Powiem Wam szczerze , że oprócz silnika wiele do życzenia zostawia zawieszenie , w którym nie mam żadnego luzu , a stuka , puka ( można zwariować ) . Carismę kupiłem żonie , sam użytkuję Skodę Octavię II kombi 1.9 TDI , która ma w tej chwili przebieg 121500 km i możecie mi wierzyć lub nie ale to auto jest bezawaryjne . Przeglądy co 15000 km ( filtry , klocki itd .) Oprócz przeglądów w aucie zostały wymienione tarcze przód i tył i dwie żarówki . Jestem w 100 % zadowolony z tego samochodu , a w Carismie przez miesiąc wymieniłem więcej niż w Skodzie przez 3 lata :?

Morfi - 01-08-2009, 11:30

Wy chyba jestescie przewrażliwieni :) Owszem sa lekkie skoki ale zauwazie wtedy na wskaźnik spalania chwilowego ( jeżeli w swoich wersjach takowy posiadacie)
Tak jak napisał Saphire, to przejscie w tryb ekonomiczy w uboga mieszanke.
Nie wiem co wy chcecie od tych auta, auto jeżdzi mało pali, nie rdzewieje a przy dobrym uzytkowaniu silnik dojdzie do 400 tys km.
A druga sprawa zatankujcie benzyne 98 i zobaczcie czy macie dalej te szarpania :wink:
Pozdrawiam.
Ja jestem w pełni zadowolony gdyby nie te plastikowe przełaczniki które sie łamia, tak to jest super.
Od tego jest te forum, aby radzić sobie z problemami.

saphire - 03-08-2009, 09:14

scaniol napisał/a:
W serwisie Mitsu mówią wprost , że są to nieudane silniki i tyle . Przyznają sie do tego i mówią , że nie ma fachowców od GDI .


To tylko świadczy o jakości serwisu a nie o silniku :twisted:

scaniol napisał/a:
w Carismie przez miesiąc wymieniłem więcej niż w Skodzie przez 3 lata :?


Jak się kupi zaniedbany mechanicznie złom to nie dziwne że się później wymienia - choćbyś i Porsche kupił to jeśli poprzednik zlewał wszystko i nic nie serwisował to też będzie złom.

Ginger1021 - 03-08-2009, 17:38

scaniol napisał/a:
W serwisie Mitsu mówią wprost , że są to nieudane silniki i tyle . Przyznają sie do tego i mówią , że nie ma fachowców od GDI .

Jak mogą Oni wypowiadać się o tych silnikach jak nawet na tych silnikach się nie znają, nie są fachowcami od tych silników. :wink:

ZEROSUPER - 03-08-2009, 17:57

No i gdyby GDI to było dno, to inne miśki nie miały by ich montowanych a i inne silniki benzynowe nie szły by w te stronę, np FSI.
ciniak - 04-08-2009, 01:13

scaniol napisał/a:
wiele do życzenia zostawia zawieszenie , w którym nie mam żadnego luzu , a stuka , puka ( można zwariować )


Wymieniałeś gumy stabilizatora? Bardzo ciężko wyczuć tam jakikolwiek luz, a w kabinie łomocze aż miło :shock: O mały włos, a wymieniłbym amorki. :banghead:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group