To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Sigma/Diamante Techniczne - LPG - dywagacje i dyskusja jaki zestaw do LPG warto zainsta

Anonymous - 11-07-2009, 08:36

Też mi się tak wydaje bo jest naprawdę zaraz obok wtrysków benzyny. A reduktor 175KW max, jest ok?
wojtas - 11-07-2009, 08:43

Rzuciłem temat na forum LPG zobaczymy co chłopaki odpiszą.
Ale już to że jest do 175 KM mówi samo za siebie, nasze Miśki mają o 2 KM więcej. :)

Anonymous - 11-07-2009, 10:05

Sorry tam jest napisane KW :)
VirMan - 11-07-2009, 10:13

niom - ale niewiele widac :D
Anonymous - 11-07-2009, 10:15

Nie wiele bo warunki oświetleniowe lipne i macro w aparacie którym dysponowałem tez lipa :(
VirMan - 11-07-2009, 10:21

dobra - jest ok - ja się instalacjąbędę przemował jak wsadzę 6g74 :P - narazie , chcę znaleźć nieco czasu żeby turbinkę skończyć :)
wojtas - 12-07-2009, 09:21

Mam pierwszą odpowieć z forum LPG, odnośnie reduktora D.T. Gas System.

snafu napisał/a:
ostatnio demontowałem coś takiego z Xary 1,4 75km bo nie dawał rady ciśnienie leciało na łeb na szyje :P


My z Łukaszem mieliśmy zamontowane Reduktory Zavoli Typ Zeta N. Niestety były za słabe i jako pierwsze zostały usunięte z instalacji. :)

Anonymous - 12-07-2009, 10:39

No to już mamy jakiś punkt zaczepienia.
VirMan - 12-07-2009, 10:47

moim zdaniem warto teraz popatrzeć na korelacjęceny tych demontowanych / niewystarczajacych urządzeń z ich jakością.. sprawdza sie,że niestety dobre nie możę być najtańsze.. :)

[ Dodano: 12-07-2009, 10:48 ]
czyli jak ktośznajdzie jakiswynalazek , to na swojąodpowiedzialnosć.. - ale pasuje znaleźć cośz zapasem mocy i z jakimś feedbackiem :)

Zajc3w - 12-07-2009, 11:53

lukasz12 napisał/a:
I jak już temat gazu: Udało mi się wyregulować w końcu mojego nieszczęsnego staga (sterownik od instalacji) i tak powiem... - auto idzie 220 kmh na benzynie i na gazie (droga lekko pod górę) [dla tych co lubią cytować regulamin: dokonałem teleportacji pod niemiecką granicę i testowałem w Niemczech ;) ]


220 km/h to było vmax?? wg licznika??

Jak wg licznika to daje jakieś 210km/h rzeczywistej, miałem ostatnio nieprzyjemność potwierdzić dokładność nawigacji z radarem - na szczęście tylko 92 na 70 :oops: Liczik pokazywał pod 100, nawi 93 , radar 92.

BTW 210 to trochę kiepskawo jak na 24V na benzynie - ja 12V kombim w 3 osoby 200 robiłem(Szczecin-Berlin) na gazie na mikserze...

P.S opony mam 205 65 r15 z bieżnikiem 6 mm, pompowane wg instrukcji

lukasz12 - 12-07-2009, 11:54

Pod górę! Normalnie powinna zamknąć licznik ale nie miałem na tyle prostej po równym terenie żeby sprawdzić.
Zajc3w - 12-07-2009, 11:55

lukasz12 napisał/a:
Pod górę!


AAAAAAAAAAAAAAAA sory nie doczytałem :oops:
POD górę to jest OK, bardzo OK.

VirMan - 12-07-2009, 14:18

no ja z łukaszem na prostej jak jechalismy , to zrobilem gps 210 /h , licznikowo 240 a mam 12v , łukasza by poszła szbciej :)

[ Dodano: 12-07-2009, 14:18 ]
oczywiście na niemieckiej autostradzie :D

Anonymous - 12-07-2009, 18:13

Jak bedziecie lecieli następnym razem do Niemiec, wpadnijcie do mnie :P :D
VirMan - 12-07-2009, 18:20

wiesz , my używamy teleportu forumowego , tak normalnie to za daleko , ale jak ktoś umie numer wykręcić , to łączy cię duchem .. ee tnz przenosi cię na niemiecką autostradę :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group