To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Świetne testy Lancerów

Pawcho - 17-07-2009, 11:46

Sadzę,że w większości wypadków testujący nawet nie jechał testowanym samochodem tylko robi zlepek z róznych testów zamieszczonych w innych czasopismach / np. zachodnich/-chociaż oczywiście autorzy by wpadli w świete oburzenie. poza tym wpływ na takie a nie inne oceny / poza subiektywnym odczuciem autora i to jest dopuszczalne/ może miec kasa. Tak samo jest w sklepach RTV.Swego czasu firma branży Tv oferowała dodatkową kasę dla sprzedawców za sprzedaż telewizorów, więc ci wciskali klientom głodne kawałki o super jakości tych tv., i kto się nie znał to łykał to jak ciepłe bułeczki. To samo robia firmy farmaceutyczne z lekarzami i lekami/ chociaż już rzadziej/. Tak więc do wszelkiego typu testów należy podchodzic z pewną dozą nieśmiałości :lol:
Anonymous - 17-07-2009, 13:50

Pawcho weź się ogarnij :D
piomic - 17-07-2009, 14:21

jaca71 napisał/a:
bagażnik w lancerze 288litrów
Może z EVO spisywali? Ile tam ma? Jakoś niewiele jak widziałem...
Pawcho - 17-07-2009, 16:48

no dobra żartowałem.
Anonymous - 22-07-2009, 19:56

Te zdanie można powiedzieć, że lekko mnie zniesmaczyło: "Wykorzystano w niej system zmiennych faz rozrządu i wzniosu zaworów dla obu wałków rozrządu, co skutkuje dużą kulturą pracy i niemalże bezszelestną pracą na jałowym biegu. " :?
Trik - 22-07-2009, 21:13

Jacescu25 ,ale co ciebie zniesmaczyło? Czy to że technicznie to bełbot jakiś, czy ta kultura pracy, jakaś taka bezszelestna niemalże?
Anonymous - 22-07-2009, 21:19

Trik, to także => bezszelestna :D
Trik - 22-07-2009, 21:43

No ja juz raz się pomyliłem i odpalałem już uruchomiony silnik :D .
jaca71 - 22-07-2009, 21:59

Trik napisał/a:
No ja juz raz się pomyliłem i odpalałem już uruchomiony silnik :D .

O tyle to śmieszne że Ty tej kosmicznej technologii nie masz :)

gzesiolek - 22-07-2009, 23:22

jaca71, to MIVEC w 1,5 nie jest odpowiednikiem tego w 1,8?
a tak na serio to na jalowym biegu wewnatrz auta jak gra radio mozna zapomniec o wlaczonym silniku... przynajmniej przy 1,5...

Trik - 22-07-2009, 23:45

jaca71 napisał/a:
O tyle to śmieszne że Ty tej kosmicznej technologii nie masz

nie boj nie boj, Ty też jej możesz nie mieć. :P

jaca71 - 23-07-2009, 00:26

Trik napisał/a:
jaca71 napisał/a:
O tyle to śmieszne że Ty tej kosmicznej technologii nie masz

nie boj nie boj, Ty też jej możesz nie mieć. :P

Może i nie mam ale mam za to pół litra więcej ;) Szklanki pewnie tez mam większe :P

[ Dodano: 23-07-2009, 00:34 ]
gzesiolek napisał/a:
jaca71, to MIVEC w 1,5 nie jest odpowiednikiem tego w 1,8?
a tak na serio to na jalowym biegu wewnatrz auta jak gra radio mozna zapomniec o wlaczonym silniku... przynajmniej przy 1,5...

1,5 nie należy do rodziny silników 4B1, które podobno mają MIVECa ze zmiennymi fazami i zmiennym wzniosem zaworów. 1,5 (4A9) posiada tylko zmienne fazy zaworów.

gzesiolek - 23-07-2009, 01:27

ok kumam... musze sobie cos wiecej o tym silniczku swoim poczytac...
Moze wyjasni mi sie we lbie dlaczego ten malutki silniczek ktory mam pod maska wykazuje sie takim mulem do 60km/h a jednoczesnie zadziwiajaco dobrze sobie radzi powyzej 100km/h, jak siadl ze mna kuzyn ktory jezdzi 1,8 SB to byl zdziwiony na autostradzie, ze miedzy 120 a 140km/h na 5tce tak ciagnie... przeciez to male cos pod maska nie ma prawa... Oczywiscie 1,8 znacznie lepiej ciagnie na wszystkich biegach, ale jednak jest to bardziej widoczne przy rozpedzaniu z nizszych predkosci... przynajmniej u mnie...
moze to tez wynika z tego ze w Hondce silniczek wkrecal sie na obrot i ciagnal znacznie bardziej na niskuch biegach, a pow 130km/h dostawal zadyszki...
:roll:

jaca71 - 23-07-2009, 12:19

gzesiolek napisał/a:
moze to tez wynika z tego ze w Hondce silniczek wkrecal sie na obrot i ciagnal znacznie bardziej na niskuch biegach, a pow 130km/h dostawal zadyszki...
:roll:

Może i tak, bo civic to miał tylko0 dwa biegi. Dwójkę i trójkę reszty nie było ;) 1,5 nie jechałem, jak i zresztą 1,8 :) Tak że nie mam porównania. A ten mój zamulony na 91 oktanów silnik jest dla mnie rakietą po przesiadce z 54 i 90 kucyków...

tomekrvf - 23-07-2009, 23:16

jaca71 napisał/a:
silników 4B1, które podobno mają MIVECa ze zmiennymi fazami i zmiennym wzniosem zaworów.

4B1 ma MIVEC na obu wałkach - tylko zmiana faz rozrządu
4A9 ma MIVEC na wałku rozrządu zaworów dolotowych, tylko zmiana faz rozrządu



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group