[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Świetne testy Lancerów
Pawcho - 17-07-2009, 11:46
Sadzę,że w większości wypadków testujący nawet nie jechał testowanym samochodem tylko robi zlepek z róznych testów zamieszczonych w innych czasopismach / np. zachodnich/-chociaż oczywiście autorzy by wpadli w świete oburzenie. poza tym wpływ na takie a nie inne oceny / poza subiektywnym odczuciem autora i to jest dopuszczalne/ może miec kasa. Tak samo jest w sklepach RTV.Swego czasu firma branży Tv oferowała dodatkową kasę dla sprzedawców za sprzedaż telewizorów, więc ci wciskali klientom głodne kawałki o super jakości tych tv., i kto się nie znał to łykał to jak ciepłe bułeczki. To samo robia firmy farmaceutyczne z lekarzami i lekami/ chociaż już rzadziej/. Tak więc do wszelkiego typu testów należy podchodzic z pewną dozą nieśmiałości
Anonymous - 17-07-2009, 13:50
Pawcho weź się ogarnij
piomic - 17-07-2009, 14:21
jaca71 napisał/a: | bagażnik w lancerze 288litrów | Może z EVO spisywali? Ile tam ma? Jakoś niewiele jak widziałem...
Pawcho - 17-07-2009, 16:48
no dobra żartowałem.
Anonymous - 22-07-2009, 19:56
Te zdanie można powiedzieć, że lekko mnie zniesmaczyło: "Wykorzystano w niej system zmiennych faz rozrządu i wzniosu zaworów dla obu wałków rozrządu, co skutkuje dużą kulturą pracy i niemalże bezszelestną pracą na jałowym biegu. "
Trik - 22-07-2009, 21:13
Jacescu25 ,ale co ciebie zniesmaczyło? Czy to że technicznie to bełbot jakiś, czy ta kultura pracy, jakaś taka bezszelestna niemalże?
Anonymous - 22-07-2009, 21:19
Trik, to także => bezszelestna
Trik - 22-07-2009, 21:43
No ja juz raz się pomyliłem i odpalałem już uruchomiony silnik .
jaca71 - 22-07-2009, 21:59
Trik napisał/a: | No ja juz raz się pomyliłem i odpalałem już uruchomiony silnik . |
O tyle to śmieszne że Ty tej kosmicznej technologii nie masz
gzesiolek - 22-07-2009, 23:22
jaca71, to MIVEC w 1,5 nie jest odpowiednikiem tego w 1,8?
a tak na serio to na jalowym biegu wewnatrz auta jak gra radio mozna zapomniec o wlaczonym silniku... przynajmniej przy 1,5...
Trik - 22-07-2009, 23:45
jaca71 napisał/a: | O tyle to śmieszne że Ty tej kosmicznej technologii nie masz |
nie boj nie boj, Ty też jej możesz nie mieć.
jaca71 - 23-07-2009, 00:26
Trik napisał/a: | jaca71 napisał/a: | O tyle to śmieszne że Ty tej kosmicznej technologii nie masz |
nie boj nie boj, Ty też jej możesz nie mieć. |
Może i nie mam ale mam za to pół litra więcej Szklanki pewnie tez mam większe
[ Dodano: 23-07-2009, 00:34 ]
gzesiolek napisał/a: | jaca71, to MIVEC w 1,5 nie jest odpowiednikiem tego w 1,8?
a tak na serio to na jalowym biegu wewnatrz auta jak gra radio mozna zapomniec o wlaczonym silniku... przynajmniej przy 1,5... |
1,5 nie należy do rodziny silników 4B1, które podobno mają MIVECa ze zmiennymi fazami i zmiennym wzniosem zaworów. 1,5 (4A9) posiada tylko zmienne fazy zaworów.
gzesiolek - 23-07-2009, 01:27
ok kumam... musze sobie cos wiecej o tym silniczku swoim poczytac...
Moze wyjasni mi sie we lbie dlaczego ten malutki silniczek ktory mam pod maska wykazuje sie takim mulem do 60km/h a jednoczesnie zadziwiajaco dobrze sobie radzi powyzej 100km/h, jak siadl ze mna kuzyn ktory jezdzi 1,8 SB to byl zdziwiony na autostradzie, ze miedzy 120 a 140km/h na 5tce tak ciagnie... przeciez to male cos pod maska nie ma prawa... Oczywiscie 1,8 znacznie lepiej ciagnie na wszystkich biegach, ale jednak jest to bardziej widoczne przy rozpedzaniu z nizszych predkosci... przynajmniej u mnie...
moze to tez wynika z tego ze w Hondce silniczek wkrecal sie na obrot i ciagnal znacznie bardziej na niskuch biegach, a pow 130km/h dostawal zadyszki...
jaca71 - 23-07-2009, 12:19
gzesiolek napisał/a: | moze to tez wynika z tego ze w Hondce silniczek wkrecal sie na obrot i ciagnal znacznie bardziej na niskuch biegach, a pow 130km/h dostawal zadyszki...
|
Może i tak, bo civic to miał tylko0 dwa biegi. Dwójkę i trójkę reszty nie było 1,5 nie jechałem, jak i zresztą 1,8 Tak że nie mam porównania. A ten mój zamulony na 91 oktanów silnik jest dla mnie rakietą po przesiadce z 54 i 90 kucyków...
tomekrvf - 23-07-2009, 23:16
jaca71 napisał/a: | silników 4B1, które podobno mają MIVECa ze zmiennymi fazami i zmiennym wzniosem zaworów. |
4B1 ma MIVEC na obu wałkach - tylko zmiana faz rozrządu
4A9 ma MIVEC na wałku rozrządu zaworów dolotowych, tylko zmiana faz rozrządu
|
|
|