Pajero II - [2.5 TD] Wymiana oleju silnikowego - spadła moc, wzrosło spa
Mighn - 03-08-2009, 10:36
Zbyszku, ale to chyba nie normalne, że po generalce autko pije więcej niż przed ;/
Faraonix - 03-08-2009, 21:01
"pije" czy wycieka bokiem ? Jak by duzo pil to chyba i by kopcil ? Moze analiza spalin by cos wykazala ?
Ale nie martw sie, ja jezdzilem dumperem w anglii - to taka mala ciezarowka z lyzka z przodu. Ten to dopiero pil olej do skrzyni automatycznej. Zeby dalo sie jezdzic to trzeba bylo dolewac, najpierw dolewalem po trochu. Szef kazal dolewac i jezdzic ale jak z warsztatu w ciagu dnia zabralem 2 banki po 25l i pod koniec dniowki powiedzialem ze juz nie ma i mu wziolem dwie 1l butelki z auta to zwatpil i zabral go na warsztat
Mighn - 03-08-2009, 22:05
Faraonix, nie mów mi o dumperach... wyścigowy sprzęt budowlany musi się sypać ciągle - rajdówki tak mają
Tomek - a jak się czuje katalizator? (faktycznie analiza spalin może coś powiedzieć) a jeżeli nie pali, ani nie cieknie (arkusz papieru na 24 godziny pod autko) to mamy typowy przypadek zaniku magicznego - i z tym nic już raczej nie zrobisz, niektóre silniki tak mają...
saphire - 03-08-2009, 22:19
Może jeszcze spalać olej przez trefne pierścienie albo przez wyjechaną turbawkę.
Mighn - 03-08-2009, 22:24
no to jak masz dobrą strumienice, to nie ma prawa siadać na lambdzie cokolwiek a i strumienica będzie czyściutka. A o strumienicach słyszałem już tyle strasznych opowieści, jak to nieomalże wysadza silniki w powietrze że aż sam chce sobie założyć nawet miałem jedną w łapie, ale miała spin odwrotny do mojej sprężarki - więc została w sklepie
Podjedź na analizę spalin, ma szanse wykazać czy pali olej, czy też olej znika...
Aha - a jak tam kolektor dolotowy - suchy aby?
zbyszekm2 - 03-08-2009, 22:26
ostatni w 2,8TD mieliśmy przypadek, ze były pęknięte pierścienie zgarniające i też brał sporo oleju przez to.
zbyszekm2 - 03-08-2009, 22:47
Może na odwrót pierścienie złożyli?
|
|
|