Nasze Miśki - Mój niestety już były miś....
Rafal_Szczecin - 20-09-2005, 14:46
daj aktualne zdjecia !! powiedz co wymieniles i wogule jak sie autko sprawuje .
Jackie - 20-09-2005, 15:10
WJR Witam na Forum!!! Powiem tak, nareszcie!!!
Co do przesady - mój stosunek akurat do tego auta był/jest bardzo emocjonalny i ja tak to widzę.
Kilka pytań: jak przeróbki i jakie efekty? Z tego co wiem samochód ma mieć coś koło 370KM, prawda czy fałsz?
Czy samochód będzie na sprzedaż?? (ok, wiem, że nie ale ja nadal jestem gotowy, jakby co...)
Pozdrawiam i strasznie się cieszę z nowego forumowicza
Anonymous - 20-09-2005, 15:40
Witam Pana Jacka
mało czasu na pierdoły, na samochód trzeba zarabiać, ala jak na razie stac mnie więc nie sprzedaję
co do usprawnień machanicznych to jak nastepuje:
Nowa pompa AYC (prosto z anglii i w promocyjenj cenie)
Komplet amortyzatorów Bilstein
Rozpórki Ralliart przód i tył
Wydech HKS Hyper Mufler (od katalizatora w tył) (poprzedni się generalnie rozszczelnił wielokrotnie)
silnik
Wałki HKS (nie pamiętam jakie)
Wydajniejsza pompa paliwa
nowe świece
pasek rozrzadu
miały być mocniejsze spilki do korbowodów, ale jak sam pan wie okazało sie po rozłożeniu, że korbowody sa od EVO 4 więc pozostała seria
Remap oryginalnego komputera
jakie wyniki liczbowo trudno powiedzieć, ale zdecydowani poprawiła sie dynamika i przy 3,5KRPM odbija nerki, generalnie trzeba uważać.
Hamulce przód EBC TURBOGROOVE i klocki RED STUFF metal ceramic tył wciąż oryginał, ale już na ostatnich nogach.
Z okazji dzwona i napraw mam nowe błotniki z przodu i komplet felg ENKEI od evo 8
Compomotive zostały na tor
to by było czyba wszystko na temat samochodu
Teraz nie zostaje nic innego tylko jeździć, tylko czasu brak
pozdrawiam
WJR
Jackie - 20-09-2005, 15:48
WJR napisał/a: | Witam Pana Jacka
mało czasu na *cenzura*ły, na samochód trzeba zarabiać, ala jak na razie stac mnie więc nie sprzedaję
co do usprawnień machanicznych to jak nastepuje:
Nowa pompa AYC (prosto z anglii i w promocyjenj cenie)
Komplet amortyzatorów Bilstein
Rozpórki Ralliart przód i tył
Wydech HKS Hyper Mufler (od katalizatora w tył) (poprzedni się generalnie rozszczelnił wielokrotnie)
silnik
Wałki HKS (nie pamiętam jakie)
Wydajniejsza pompa paliwa
nowe świece
pasek rozrzadu
miały być mocniejsze spilki do korbowodów, ale jak sam pan wie okazało sie po rozłożeniu, że korbowody sa od EVO 4 więc pozostała seria
Remap oryginalnego komputera
jakie wyniki liczbowo trudno powiedzieć, ale zdecydowani poprawiła sie dynamika i przy 3,5KRPM odbija nerki, generalnie trzeba uważać.
Hamulce przód EBC TURBOGROOVE i klocki RED STUFF metal ceramic tył wciąż oryginał, ale już na ostatnich nogach.
Z okazji dzwona i napraw mam nowe błotniki z przodu i komplet felg ENKEI od evo 8
Compomotive zostały na tor
to by było czyba wszystko na temat samochodu
Teraz nie zostaje nic innego tylko jeździć, tylko czasu brak
pozdrawiam
WJR |
Jezu....
Mówiłem, że poszedł w dobre ręce - będzie potwór, uch jaki potwór...Mówię otwartym textem, którego powininem się wstydzić - ZAZDRASZCZAM
pozdrawiam
Anonymous - 20-09-2005, 16:01
Dziękuję
co do dalszych koncepcji to jedyne chyba tylko intercooler pewnie oryginalny (ale na pewno nie w mitsubishi)
koncepcja rozwoju samochodu opiera sie tylko na oryginalnych podsespołach, żadnych dużych turbin itp., samochód ma mieć nisko moment żadna wiertarka na 1/4 mili nie wchodzi w grę szkoda samochodu.
Prawdopodobnie za kilka miesięcy sprzegło od ósemki (ale to już zwykłe zużycie) żadne metalowe nie wchodzą w grę, bo zacznie lecieć skrzynia i cała reszta, a nie oto generalnie chodzi.
w ramach dobrego traktowania turbiny jest też TurboTimer HKS mału gadżet, a cieszy.
pozdrawiam
WJR
[ Dodano: 20-09-2005, 16:03 ]
takie pytanie
co to za cenzura w końcu żadnych obelg w poście nie było
pozdrawiam
WJR
JCH - 20-09-2005, 17:12
WJR napisał/a: | Teraz nie zostaje nic innego tylko jeździć, tylko czasu brak
|
To ja pojeżdżę chętnie. Czasu mam jak na razie dużo
Jackie - 20-09-2005, 17:18
Cytat: | To ja pojeżdżę chętnie. Czasu mam jak na razie dużo |
Sam chciałem to napisać...;)
Hubeeert - 20-09-2005, 17:31
No to witamy nastepnego Mitsumaniaka.
Cieszę się że trafiłeś do Nas na forum i opisujesz swoje przeboje z Miśkiem. widze że masz do niego jedynie słuszny (to znaczy taki jak mój) stosunek to dobrze wróży na przyszłość
2 uwagi
1. Cenzura na forum się przydaje cenzor wyciął p i e r d o. Sorry
2. Tu nie ma Panów
Witaj jeszcze raz i miłej zabawy.
Anonymous - 20-09-2005, 18:10
Pojeżdzić każdy by chciał
ale jak to jeden mój kolega usłyszał podczas zakupów w sklepie (mniejsza z tym jaki)
przyglądający sie scence rodzajowej człowiek w srednim wieku stwierdził "chciałbym miec taką żone, ale nie chciałbym na nią zarabiać"
EVO to bardzo wymagajaca kochanka pod każdym względem (zwłaszcza finansowym)
to smieszne, że bardzo dużo ludzi jak wysiadam nie pyta sie o osiągi tylko o spalanie i to robi na nich najwieksze wrażenia
pozdrawiam
WJR
Rafal_Szczecin - 20-09-2005, 18:15
to ile ten potwor pali ?
i od razu tak zeby nie tego to napisz jakie ma osiagi
Anonymous - 19-03-2006, 13:10
pamiętam go z białostockich ulic.. robił piorunujące wrażenie !!!
Moominek - 01-12-2006, 12:47
Odświeże nieco temat. Miałem okazje siedziec na tylnej kanapie tegoż EVO, własnie na zlocie MKP. Jackie przewiózł nas tylko kawałeczek ale do dziś mam przed oczami Corsę, która z takiej malutkiej tyciu tyciutkiej urosła do swoich rozmiarów w sekundzie Droga nagle stała się wąziutką niczym szyna kolejowa, a czas zatrzymał się w miejscu Spod maski wydobywał się taki przyjemny dla ucha dźwięk, aż się chciało przegonić Jackiego z jego fotela i samemu powozić
|
|
|