To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA5A 1.8] zamiana hydraulicznej regulacji luzu zaworowego n

luk_szc - 07-11-2005, 19:21

Wisz - zrobić trzeba - na zamiennikach daleko nie zajedziesz ( z autopsji - wytrzymał jakieś 3000 km. )
Rozumiem , że jest ich 16 szt.
Podejrzewam , że koszt jest podobny jak w Cari i tak popychacz 250 PLN i dźwigienka (taka z łożyskiem ) 250 PLN czyli 500 PLN x 16 = 8000 PLN
Wymiana ~ zależy gdzie - w servisie ok 1000 PLN
Doliczyć jakieś uszczelki .
Lepiej przekonać się ile ich klekocze i wymieniać po sztuce - da się spokojnie to zrobić i to działa :wink:

Anonymous - 07-11-2005, 23:39

no to jak temat tak ruszył z kopyta ;-) to sie jeszcze dorzucę. To co juz słyszymy jako stukanie to wystepuje juz przy luzach rzedu 0,40 w gore.Nie sadze aby mialo to wplyw ZNACZACY na czas otwarcia zaworu a tym samym na piekielna moc ;-) kwestia druga. zjawisko wystepuje w wiekszosci przypadkow na tzw. zimnym silniku pozniej cichnie . Z reguly pomaga zabieg zgaszenia silnika i po chwili ponowne uruchomienie. w tym czasie cisnienie oleju wypelnia popychacze ktore akurat sa w stanie spoczynku. kwestia trzecia.jesli nie przegniemy z duzym przebiegiem na stukajacej hydraulice to temat mozna skonczyc na wymianie tych co sie zbuntowały.kwestia czwarta. z takim duperelem nie jedzie sie do zadnego serwisu bo to banalnie proste a poza tym w serwisie pracuja tylko ludzie.Do dobrze wykonanej pracy potrzeba tylko checi i MYŚLENIA. :-) tematu zmiany na reczna regulacje nie przerobilem ,bo nie mam czasu ale w razie powodzenia zalatwiamy temat dozywotnio.:-) pozdrawiam
luk_szc - 08-11-2005, 10:00

piotrmas napisał/a:
kwestia trzecia.jesli nie przegniemy z duzym przebiegiem na stukajacej hydraulice to temat mozna skonczyc na wymianie tych co sie zbuntowały.kwestia czwarta. z takim duperelem nie jedzie sie do zadnego serwisu bo to banalnie proste a poza tym w serwisie pracuja tylko ludzie.Do dobrze wykonanej pracy potrzeba tylko checi i MYŚLENIA

Się zgadza - sam to przerobiłem i wiem jak to się robi . Jedyna różnica między Coltem a Cari GDI jest taka, że w Cari trzeba wywalać cały dolot bo centralnie w głowicę wchodzi ( a z tym jest najwięcej zabawy tak z 90% czasu) także w normalnych warunkach z silnikiem nie stawiającym oporów daje takiej operacji max godzinkę (przy kilku sztukach regulatorków).

Anonymous - 08-11-2005, 16:50

potwierdzam. cari jest bardziej nieprzystepna;-) haha moze to rodzaj zenski ;-) ale temat rozpocząlem od colta a tam to jest pestka
Hubeeert - 13-04-2006, 14:25

No dobra moje szanowne Misiaczki to ja odświerzę kotleta choć juz mocno zlezały jest. To samo pytanie - jak zamienić hydraulike na mechanikę ale w głowicy 4G63 DOHC.

Interesuje mnie to rzekłbym z powodów eksperymentatorskich.

Aha i jeszcze coś - tego jeszcze (z tego co wiem) nikt nie robił w tym silniku więc prosze o pomysły.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group